Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst SlutNuFredForH...

Blir folk i f.eks. Syrien aldrig trætte af at føre krig…

Recommended Posts

Gæst SlutNuFredForH...

Folk som f.eks. i Syrien ville ku slås mod andre/hinanden op igennem generationer – uden nogensinde at lære hvor nyttesløs krige er… Hvorfor overgir man sig ikke bare og lader andre få de olie- og gas ressourcer ???? Man skaber kun endnu flere problemer ved at smadre en hel by, gøre folk hjemløse og skabe flygtninge…

Krige er en mærkelig måde at forhandle på…

Nogen/mange steder taler vi om fattige lande...men de blir ik mindre fattige af at blive smadret... 

Og hvis hele verden ville droppe militæret, ville det bli endnu billigere/nemmere at hjælpe andre mennesker... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig

I mellem østen, er og vil der nok altid være krig, intet har  ændret sig der i flere 1000 år

Redigeret af naturlig
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

De lever stadig efter 'øje for øje, tand for tand'. Så når de alle sammen er blinde og tandløse. Og så skal de have pension...….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 48 minutter siden, Gæst SlutNuFredForH... skrev:

Folk som f.eks. i Syrien ville ku slås mod andre/hinanden op igennem generationer – uden nogensinde at lære hvor nyttesløs krige er… Hvorfor overgir man sig ikke bare og lader andre få de olie- og gas ressourcer ???? Man skaber kun endnu flere problemer ved at smadre en hel by, gøre folk hjemløse og skabe flygtninge…

Krige er en mærkelig måde at forhandle på…

Nogen/mange steder taler vi om fattige lande...men de blir ik mindre fattige af at blive smadret... 

Og hvis hele verden ville droppe militæret, ville det bli endnu billigere/nemmere at hjælpe andre mennesker... 

Har du et forslag hvordan Putin-Trump-Assad-Netanyahu-Ergodan-Iran-Saudi Arabien-Pkk-Isis og de lokale grupperinger hjælper den krigstrætte befolkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 17 minutter siden, Zorglup skrev:

De lever stadig efter 'øje for øje, tand for tand'. Så når de alle sammen er blinde og tandløse. Og så skal de have pension...….

Jeg færdigøre lige din sætning: så tager de til vesten.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst SlutNuFredForH..
For 18 minutter siden, Jojojo skrev:

Har du et forslag hvordan Putin-Trump-Assad-Netanyahu-Ergodan-Iran-Saudi Arabien-Pkk-Isis og de lokale grupperinger hjælper den krigstrætte befolkning.

De skal simpelthen opgive at slås, da militær kun skader mere end det gavner...og hvis de krigsliderlige idioter ik forstår en arabisk oversættelse af mit indlæg, så fatter de ikke en skid...  ;-)Stop alle krige og overgi jer.  Krige kan ingen vinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 23 minutter siden, naturlig skrev:

Jeg færdigøre lige din sætning: så tager de til vesten.

Ahh. En tankelæser ! Nice evne. ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig

On 9.12.2019 at 13:12, Ieet skrev:

Hej,

Hvorfor lader de ikke bare Diktatoren Assad fortsætte med at gasse civil befolkningen. De kan vel leve og være glade, imens Assads styrker tager alt hvad du har og brænder dit hus, hvis du ikke tilhører den tros retning han vil have du skal have.

Og når ISIS så overtager området så konverterer du hurtigt til konservativ gammeldags islam... og når Assad overtager igen lader du hans militær hugge en fod af dig og tage din søn til hans millitær som straf for at du bare konverterede og ikke bekæmpede ISIS...

... sådan er livet for dem i Syrien som ikke kæmper eller flygter (hvis man bor uheldigt).

Med venlig hilsen

Ieet

Har du bevis for Assad gasser civil befolkningen, noget bliver ikke mere sandt ved man gentager det ligesom mange af medierne gør

Her kan det være faked

Redigeret af naturlig
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Endelig én der er lidt kritisk overfor vestens propaganda imod Assad. Jeg siger ikke, at han er en engel. Men jeg tror ikke, at han er helt den slemme og morderiske diktator, som han bliver udskreget til. Jeg anser det som værende CIA- og Mossad-propaganda. Og mange af de såkaldte "beviser" kan være plantet af selvsamme efterretningstjenester. De kemiske angreb kan være falske flag, hvor USA eller vesten selv står bag og så bagefter peger på Assad og siger, at det var ham...

Uanset hvad skal man i hvert fald passe på med at tillægge DR, TV2 og de andre CIA- og Mossad-kontrollerede mainstreammedier nogen særlig sandhedsværdi...

Hvis I ikke tror på, at mainstreammedierne er kontrollerede af CIA, Mossad o.s.v., så google Tommy Hansen freelancejournalist. Han døde for et par år siden af lungekræft, men han var én af de få danske journalister, der i sandhed var frie og som turde udstille al den propaganda, som vi ser i mainstreammedierne. 

Forleden døde ham der Herman Pundik (eller noget i den stil), som var chefredaktør for Politiken i en årrække. Det interessante er, at han i årvis var hemmelig Mossad-agent. Så der har vi i hvert fald det første konkrete eksempel på en førende dansk avis, der var kontrolleret af Mossad. Vi havde også en Tøger Seidenfaden, der formentlig havde tætte bånd til Israel. Om han var Mossad-agent ved jeg ikke. Men det ville ikke forbavse mig. Han styrede jo også flere af de største danske medier igennem mange år...

Retfærdigvis skal det siges, at Pundik på sine ældre dage, da han havde frigjort sig fra Mossad, selv af og til udtrykte kritik overfor Israel. Men det ændrer ikke ved, at det var lidt problematisk, at han tidligere havde en dobbeltrolle som journalist og Mossad-agent.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 37 minutter siden, Lucianone skrev:

Endelig én der er lidt kritisk overfor vestens propaganda imod Assad. Jeg siger ikke, at han er en engel. Men jeg tror ikke, at han er helt den slemme og morderiske diktator, som han bliver udskreget til. Jeg anser det som værende CIA- og Mossad-propaganda. Og mange af de såkaldte "beviser" kan være plantet af selvsamme efterretningstjenester. De kemiske angreb kan være falske flag, hvor USA eller vesten selv står bag og så bagefter peger på Assad og siger, at det var ham...

Uanset hvad skal man i hvert fald passe på med at tillægge DR, TV2 og de andre CIA- og Mossad-kontrollerede mainstreammedier nogen særlig sandhedsværdi...

Hvis I ikke tror på, at mainstreammedierne er kontrollerede af CIA, Mossad o.s.v., så google Tommy Hansen freelancejournalist. Han døde for et par år siden af lungekræft, men han var én af de få danske journalister, der i sandhed var frie og som turde udstille al den propaganda, som vi ser i mainstreammedierne. 

Forleden døde ham der Herman Pundik (eller noget i den stil), som var chefredaktør for Politiken i en årrække. Det interessante er, at han i årvis var hemmelig Mossad-agent. Så der har vi i hvert fald det første konkrete eksempel på en førende dansk avis, der var kontrolleret af Mossad. Vi havde også en Tøger Seidenfaden, der formentlig havde tætte bånd til Israel. Om han var Mossad-agent ved jeg ikke. Men det ville ikke forbavse mig. Han styrede jo også flere af de største danske medier igennem mange år...

Retfærdigvis skal det siges, at Pundik på sine ældre dage, da han havde frigjort sig fra Mossad, selv af og til udtrykte kritik overfor Israel. Men det ændrer ikke ved, at det var lidt problematisk, at han tidligere havde en dobbeltrolle som journalist og Mossad-agent.

De fleste med magt render jo også til bilderberg møder, men igen bilderberg møder kan i dag bruges til at fjerne fokus fra noget andet, nu hvor bilderberg møders eksistens ikke betvivles mere, men igen vi bliver mindfuked så grundigt at det svært at samle brikkerne som man muligvis ikke ved eksistere hvis man ikke kan se dem.

Os der er over de 40år kan jo bare kigge på himlen som ikke er dyb blå mere, og hvorfor, sagen er den de har gjort det mindst siden 70erne og undskyldningen for de har gjort, og gør det, er den såkaldte c02 klima krise, og ja chemtrails er virkeligt men det hedder bare Geoengineering, man kan også finde patenter på det, hvis man google det, så mangler man bare at finde ud af hvorfor man har opfundet c02 krisen, frygt giver magt, til dem der skaber frygten.

Redigeret af naturlig
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...