Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
DenBruneMunk

Hvad er den sidste konspirationsteori du hørte?

Recommended Posts

DenBruneMunk

En genfunden sektion, evighedstråden som andet forum arvede, vil jeg selvstændigt genopfriske , istedet for vi ødelægger andre tråde med alt den konspirations snak.

Jeg mener vi kan skabe en tråd, som kan samle emnet, ud at vi skal lægge en masse tråde op om emnet, og måske gøre det lidt for kedeligt.

Jeg fik vist lavet en historie om Elon Musk's Tesla i rummet, og @Forsvarsadvokat fik lige fundet et link til en konspirationsteori der.
Kan vi skabe lidt om emnet, uden at nedgøre eller angribe andre her, og måske heller ikke gå i stå ved at blive i samme emne.

Så lad os komme igang.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg tillader mig at kopiere denne hertil.

For 34 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ja selvfølgelig var Tesla bilen lavet med grøn skærms teknologi-he-he! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg kender skam da mange. Jeg foretrækker at kalde dem konspirationer frem for konspirationsteorier.

Den konspiration, jeg selv interesserer mig mest for, er at reptilaliens tilsyneladende styrer jorden. David Icke, engelsk forfatter og tidligere BBC-studievært, er kendt som den person, der i højeste grad har udbredt teorien om at reptilaliens styrer verden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 5 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg kender skam da mange. Jeg foretrækker at kalde dem konspirationer frem for konspirationsteorier.

Du forklarede mig jo at nogle laver en konspiration bag ryggen på andre, og teorierne er jo debat om en alternativ version af noget som skal dokumenteres men er uden.

Hvordan mener du manden forklarer dette som en konspiration og ikke bare endnu en konspirationsteori om andre levende intelligente væsener på jorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 13 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Du forklarede mig jo at nogle laver en konspiration bag ryggen på andre, og teorierne er jo debat om en alternativ version af noget som skal dokumenteres men er uden.

Hvordan mener du manden forklarer dette som en konspiration og ikke bare endnu en konspirationsteori om andre levende intelligente væsener på jorden.

Fordi jeg synes at han og andre, jeg følger, har supergode argumenter for, at teorien er sand. Argumenter, han i vid udstrækning kommer ind på i den 40 minutter lange videoer ovenover (som man bør se fra start til slut, hvis man vil forstå tingene). Men du har lov til selv at betragte det som en teori, da du jo modsat mig ikke tror, den er sand. Jeg selv betragter det som en sand konspiration.

Så dette er set fra mit eget synspunkt. Jeg ved godt, at flertallet ser anderledes på sagen.

Et lille udpluk af engelsksprogede Youtube-kanaler, der indgående beskæftiger sig med reptilians:

Kinninigan (amerikansk fyr der hele selvstændigt har givet sig til at efterforske reptilian-mysteriet)

https://www.youtube.com/channel/UCMhJFPd9odjaK3acIMUQdvg/videos?disable_polymer=1

David Icke (verdens mest kendte udi reptilalien-konspirationen/konspirationsteorien)

https://www.youtube.com/user/davidicke/videos?disable_polymer=1

2circles (så vidt jeg ved er han tysker. Hans videoer er lidt ekstreme og bizarre, men der er også nogle spændende observationer i nogle af hans videoer, selvom jeg selv mener, at han har det med at overdrive tingene lidt...)

https://www.youtube.com/channel/UC-SbU1BrPQPXwlsai_wyN-g/videos?disable_polymer=1

Richard Bruce (amerikaner bosiddende i Los Angeles, der i 2013 begyndte at undersøge reptilalien-sagen og han hævder, at han siden er blevet chikaneret af politiet i Los Angeles, fordi han har uploadet en masse videoer om reptilians. I den forbindelse er det vigtig info at vide, at konspirationen/konspirationsteorien bl.a. handler om, at reptilaliens har en af deres vigtigste baser i Los Angeles)….

https://www.youtube.com/channel/UCY71q12u4OIUJGOg5MAlttQ/videos?disable_polymer=1

Simon Parkes (ikke hans kanal her, men der er mange videoer med ham) på denne playliste. Han hævder selv at være i kontakt med aliens og hævder, at reptilaliens eksisterer og at de skam styrer planeten jorden:

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 4 minutter siden, Lucianone skrev:

Fordi jeg synes at han og andre, jeg følger, har supergode argumenter for, at teorien er sand.

Ok, så videoen handler om en konspiration, nu ved jeg ikke om jeg lige får set mange 40x minutters indlæg fra manden, så kan du kort beskrive om han så er manden bag konspirationen eller han mener staten er? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Ok, så videoen handler om en konspiration, nu ved jeg ikke om jeg lige får set mange 40x minutters indlæg fra manden, så kan du kort beskrive om han så er manden bag konspirationen eller han mener staten er? :)

Det er kompliceret. Men han er ikke selv manden bag konspirationen. Han er bare whistlebloweren, kan man sige, som afslører tingene.

Staten er bare en lille del af det. Reptilaliens infiltrerer staten, mener David Icke. Ligesom de infiltrerer mange andre områder, som de har til hensigt at dominere og styre. Det kan være tv- og mediebranchen, universiteterne, sportsverdenen, medicinalindustrien o.s.v.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 minutter siden, Lucianone skrev:

Det er kompliceret. Men han er ikke selv manden bag konspirationen. Han er bare whistlebloweren, kan man sige, som afslører tingene.

Staten er bare en lille del af det. Reptilaliens infiltrerer staten, mener David Icke. Ligesom de infiltrerer mange andre områder, som de har til hensigt at dominere og styre. Det kan være tv- og mediebranchen, universiteterne, sportsverdenen, medicinalindustrien o.s.v.

Jeg har set X-files, så jeg har vist hørt en del om nogle af disse historier, også inklusiv afsnit hvor Mulder møder dem.

X-files var jo et fint grundlag for konspirationsteorier, som de forsøgte at gøre til ægte historier og ikke bare snak.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
On 7.12.2019 at 19:23, DenBruneMunk skrev:

Jeg har set X-files, så jeg har vist hørt en del om nogle af disse historier, også inklusiv afsnit hvor Mulder møder dem.

X-files var jo et fint grundlag for konspirationsteorier, som de forsøgte at gøre til ægte historier og ikke bare snak.

Vi bliver alle mere eller mindre trukket rundt manegen, og mindfucked, jeg tror alt det ufo alien noget, er til for at skræmme folk og det man ser af mytiske ting på himlen sikkert er menneskeskabt, det jo ikke fordi vi officielt er kommet langt i rumprogrammet de sidste 50år i forhold til så meget andet teknologi, såsom computere og den slags, nææh jeg er overbevist om det sådan det er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...