Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Trump fjernes med magt

Recommended Posts

Jojojo

efter de høringer i dag, eller får han en samlet Republikansk hus bag sig. Der skal 20 Republikaner til som stemmer imod. 

Rapporten som Demokrater har samlet på over 300 sider bliver offentliggjort i dag i en høring, dem som har læst rapporten er ikke i tvivl, løbet er kørt for præsidenten. 

Personligt håber jeg han bliver lidt længere på posten, manden er jo en sandt mester i saftige nyheder og kontroverser. 🚣‍♀️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Ingen vil fjerne ham, fordi ingen kender til konsekvenserne af det. Det er ikke i nogens interesse at lamme landet eller skabe kaos på gaderne. Det ville være en overraskelse, hvis de fjernede ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, MP66 skrev:

Ingen vil fjerne ham, fordi ingen kender til konsekvenserne af det. Det er ikke i nogens interesse at lamme landet eller skabe kaos på gaderne. Det ville være en overraskelse, hvis de fjernede ham.

Det er tankevækkende det du skriver, og det er ikke helt ved siden af hvad kan ske. Men landets love skal også overholdes. Demokrater ved godt at det vil være helt forkert hvis Nancy Pelosi skal være Potus in et halvt år, og vil nok helst undgå dette. Med lidt helt trækker hele sagen ud til sidst om sommeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

tossen trump det er utroligt hvad han har sluppet af sted med lige fra at svine signe modstandere til , til utroskab ,svigte kurterne , republikanerne elsker tossen trump , tossen trump kan slippe af sted med hvad som helst han får 4 år mere 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Tjah, det er vel også ved at være sidste chance hvis de skal nå det, hvis ikke de skal tabe til Trump igen ved valget næste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 47 minutter siden, dna skrev:

Tjah, det er vel også ved at være sidste chance hvis de skal nå det, hvis ikke de skal tabe til Trump igen ved valget næste år.

Der er vist ingen in  USA så vid jeg ved som giver Trump en chance ved den næste valg, godt nok har han en fast gruppe med fanatikere fans, men der skal vel nok lidt mere til for at blive valgt.

Men det bliver helt sikkert en spændende periode. 🎇

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, stig6499 skrev:

tossen trump det er utroligt hvad han har sluppet af sted med lige fra at svine signe modstandere til , til utroskab ,svigte kurterne , republikanerne elsker tossen trump , tossen trump kan slippe af sted med hvad som helst han får 4 år mere 

Du har ret, han er sluppet af sted med meget, ikke en eneste dag med Trump er kedeligt, selv hans mange ugentlige golfturer in verdens største golfbil er blevet til en videnskab for mange, ifølge the Washington Post som holder styr på hans golf turer og omkostninger er han allerede oppe på en forbrug på over 970.000.000 million kroner.

Han lyver ifølge samme avis også gennemsnitlig 14 gange dagligt, imponerende ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 10 minutter siden, Jojojo skrev:

Der er vist ingen in  USA så vid jeg ved som giver Trump en chance ved den næste valg, godt nok har han en fast gruppe med fanatikere fans, men der skal vel nok lidt mere til for at blive valgt.

Men det bliver helt sikkert en spændende periode. 🎇

Altså samme prognose som sidst. Der havde han heller ikke en chance (faktisk nærmede han sig NUL procent to uger inden valget (mener det var Washington Post som kom med den prognose). Det er netop den holdning du giver udtryk for som var medvirkende til Trumps sejr sidst, og som jeg kan se det har demokraterne ikke lært en dyt af sidste valg.

Som jeg ser det har Trump større chance for at vinde denne gang end han havde sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, dna skrev:

Altså samme prognose som sidst. Der havde han heller ikke en chance (faktisk nærmede han sig NUL procent to uger inden valget (mener det var Washington Post som kom med den prognose). Det er netop den holdning du giver udtryk for som var medvirkende til Trumps sejr sidst, og som jeg kan se det har demokraterne ikke lært en dyt af sidste valg.

Som jeg ser det har Trump større chance for at vinde denne gang end han havde sidst.

Det er bare så dejligt med forskellige synspunkter 😃, jeg tror bare ikke at ligesom sidst er gentagende i politik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

der var ingen der regnede med at han blev valgt til president  og hvad skete der , tosserne valgte tossen Trump som president , man skal ikke undervurdere tosser 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...