Christelk

Skærmstørrelser

Recommended Posts

Christelk

Jeg synes det er underlig , at TV skærme ikke kan være store nok for de fleste ; men ellers er mange jo tilfreds med at se Tv og surfe på en lille Mobil  - . skærm  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 9 timer siden, Christelk skrev:

Jeg synes det er underlig , at TV skærme ikke kan være store nok for de fleste ; men ellers er mange jo tilfreds med at se Tv og surfe på en lille Mobil  - . skærm  

Elementært, det er fordi et TV er et statussymbol som tilbedes i alle samfundslag. Lille hjem, kæmpestort TV og man er inn.   😭

Desværre er det de færreste steder hvor alteret er ophængt, at man kan opnå en stor nok gloafstand til det bliver behageligt at tilbede.   😉

Hilsen Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna

Tjah, har et 42' fladskærms tv og det er nu rigeligt stort til mig. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
1 time siden, FrkFauna skrev:

Tjah, har et 42' fladskærms tv og det er nu rigeligt stort til mig. :blink:

Det er egentlig antallet af tilskuere foran alteret, der burde afgøre hvor stort TV'et burde være.

Her inde i stuen står der en 48" for det meste og "glor". Bare rolig, det er et der er blevet givet til huset da jeg var så venlig og hænge et op, der var mere end dobbelt så stort ude i byen. Selvom det efterhånden er næsten 8 år gammelt, virker det ganske udmærket når der bliver fyret op for "kassen", også med streaming fra internettet når man gider.

Vi har så en stor stowe her ude på landet, så det er nemt og kan få en ordentlig gloafstand til kassen.

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind