dewey

I julegave ønsker jeg mig en afskaffelse af monarkiet

Recommended Posts

dewey

https://www.information.dk/indland/2019/11/juleklumme-julegave-oensker-afskaffelse-monarkiet?lst_mst

Jeg håber, at når julemanden kommer forbi, så har han en grundlovsændring med i sækken, så vi kommer af med kongehuset og alle prinserne.

Det er også det eneste, jeg ønsker mig i julegave - som helt sikkert desværre ikke går i opfyldelse.

Har du et særligt julegave ønske?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jada. Fisse af en nissepige. Men det sker nok heller ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 5 timer siden, dewey skrev:

https://www.information.dk/indland/2019/11/juleklumme-julegave-oensker-afskaffelse-monarkiet?lst_mst

Jeg håber, at når julemanden kommer forbi, så har han en grundlovsændring med i sækken, så vi kommer af med kongehuset og alle prinserne.

Det er også det eneste, jeg ønsker mig i julegave - som helt sikkert desværre ikke går i opfyldelse.

Har du et særligt julegave ønske?

Om de er der er ikke vigtigt for mig, men jeg ønsker at de betaler skat på lige fod med alle andre, de milliarder af kroner kan godt bruges til fornuftige ting.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg mener også, at det principielt er forkert, at en udvalgt elitær flok fødes til at regere et land, blot fordi deres aner kan føres tilbage til nogle langskallede alien-humanoider med en høj grad af reptilt dna. Har I nogle gange spekuleret over, hvorfor Dronningen har en aflang hovedbeklædning? Og Paven ligeså? Det er for at ære Annunaki-rumvæsenerne, som de nedstammer fra og som er dén arv/dna, der - ifølge dem selv - giver dem ret til at regere over vi andre.

Paven´s hovedbeklædning. Imitation af langskallethed:

img28.jpg

Helleristningen i Aalborg viser også, yderst til højre, en alien-agtig figur (med reptile træk) med en lang skal. Bemærk nemlig hans aflange hoved!

For de nysgerrige, her er lidt mere om HOMO KAPENSIS, den langskallede alien-humanoide art, som ifølge whistleblowers som bl.a. Karen Hudes fra Verdensbanken, regerer verden:

Det er disse, som kongefamilierne verden over hævdes at nedstamme fra. Hvilket ifølge dem selv giver dem ret til at regere over vi andre....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master

Ja håb og tro ernoget du kan gøre i kirken .. men det er ikke noget som kan ændre noget.. desværre 

men hvem/hvad havde du så tænkt skulle regerer vor land? .. eller tænker du vi selv os almene borgere skal gøre det ? 

er ikke uenig i det du skriver.. mener også vi brødføder ALT for mange af de kongelige ..dog kunne jeg strække mig så vidt og sige .. ok dronningen og så kronprinsen .. men de andre NEJ! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Jeg ønsker mig et valg hurtigst muligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg mener også, at det principielt er forkert, at en udvalgt elitær flok fødes til at regere et land, blot fordi deres aner kan føres tilbage til nogle langskallede alien-humanoider med en høj grad af reptilt dna. Har I nogle gange spekuleret over, hvorfor Dronningen har en aflang hovedbeklædning? Og Paven ligeså? Det er for at ære Annunaki-rumvæsenerne, som de nedstammer fra og som er dén arv/dna, der - ifølge dem selv - giver dem ret til at regere over vi andre.

Paven´s hovedbeklædning. Imitation af langskallethed:

img28.jpg

maxresdefault.jpg

Ubehandlet%20webpix

Og Livgarden er også reptil-aliens fra rummet og Amalienborg er en landingsplads for rumskibe. Og skorstene er en portal til et andet univers.

Du får 5 ud af 6 sølvpapirshatte i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 timer siden, homofaber skrev:

maxresdefault.jpg

Ubehandlet%20webpix

Og Livgarden er også reptil-aliens fra rummet og Amalienborg er en landingsplads for rumskibe. Og skorstene er en portal til et andet univers.

Du får 5 ud af 6 sølvpapirshatte i dag.

Morsomt. HØ HØ.

Men jeg forholdt mig nu bare til emnet. Jeg forklarede hvorfor, de kongelige har fået magten i Danmark. Og jeg forholdt mig så til, at jeg ikke synes, at det er i orden, at de fødes til denne magt, blot fordi de nedstammer fra en bestemt blodlinie.

Hvad mener du i øvrigt om Kongehuset, Homofaber? Jeg formoder, at du er imod. Fordi er du ikke kommunist? Du har jo besøgt Nordkorea, så jeg formoder, at det er fordi du elsker dette land. For man kommer jo ikke ind i Nordkorea, medmindre man er tilhænger af deres styre eller i hvert fald udadtil optræder helt og aldeles ukritisk overfor det....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 27 minutter siden, Lucianone skrev:

Morsomt. HØ HØ.

Men jeg forholdt mig nu bare til emnet. Jeg forklarede hvorfor, de kongelige har fået magten i Danmark. Og jeg forholdt mig så til, at jeg ikke synes, at det er i orden, at de fødes til denne magt, blot fordi de nedstammer fra en bestemt blodlinie.

Hvad mener du i øvrigt om Kongehuset, Homofaber? Jeg formoder, at du er imod. Fordi er du ikke kommunist? Du har jo besøgt Nordkorea, så jeg formoder, at det er fordi du elsker dette land. For man kommer jo ikke ind i Nordkorea, medmindre man er tilhænger af deres styre eller i hvert fald udadtil optræder helt og aldeles ukritisk overfor det....

De kongelige har jo ikke politisk magt i Danmark. De kan have indflydelse på andre områder, men ikke magt. Alligevel er jeg imod kongehuset, fordi det er en forældet tradition og bør skrottes.

Hvorfor skulle jeg være kommunist?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind