Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Er debatten gået kold?

Recommended Posts

ElskerFolieBalloner
On 2.12.2019 at 11:09, Forsvarsadvokat skrev:

Det ser ud til at denne hjemmeside er gået kold?

Eller er der for meget udlændinge politik, og for få madopskrifter og small talk?

Din mening?

syns der er for meget trolling siden slut 2019 derfor bruger jeg ikke denne side lige så meget. en jeg ikke kender chikanere mig bare fordi Jeg kan lide balloner, heldigvis bliv hans sidste profil slettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 14 timer siden, ElskerFolieBalloner skrev:

syns der er for meget trolling siden slut 2019 derfor bruger jeg ikke denne side lige så meget. en jeg ikke kender chikanere mig bare fordi Jeg kan lide balloner, heldigvis bliv hans sidste profil slettet.

Hej EFB,

Jeg syns ikke du skal chikaneres...

... men jeg syns det er en smule akavet at du konstant vil snakke om din fetish. Ligesom det vil være akavet hvis en eller anden konstant skrev at han elskede at gå med ble.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 1 time siden, Ieet skrev:

Hej EFB,

Jeg syns ikke du skal chikaneres...

... men jeg syns det er en smule akavet at du konstant vil snakke om din fetish. Ligesom det vil være akavet hvis en eller anden konstant skrev at han elskede at gå med ble.

Med venlig hilsen

Ieet

Jeg har slet ikke været på "dindebat" i et langt stykke tid, der har været så mange falske profiler og trolling at jeg ikke gad bruge denne side så meget. hvis et emne er interesant kan jeg uden problem snakke om andet end balloner, intet problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 2 timer siden, ElskerFolieBalloner skrev:

Jeg har slet ikke været på "dindebat" i et langt stykke tid, der har været så mange falske profiler og trolling at jeg ikke gad bruge denne side så meget. hvis et emne er interesant kan jeg uden problem snakke om andet end balloner, intet problem.

Uanset ens præferencer så bør man ikke forveksle "trolling" og "provokation". Begge dele er i min optik værdig debat værktøjer - og det står enhver frit for at ignorere eller deltage.

Jeg er ny her - jeg kendte faktisk ikke til siden før start 2020. Jeg har tidligere debatteret mange andre steder, og har altid en "pyt-knap" og en "BS-knap" klar på mit tastatur. Folk opfører sig markant anderledes på SoMe platforme end de gør i virkelige sociale sammenhænge - og steder som FB, Google og Twitter er de værste eksempler. I den henseende synes jeg, at denne debatside er god og vel modereret - det er i hvert fald min subjektive oplevelse indtil nu.

Men jeg vil godt nok medgive, at det er et "sløvt" forum - der er ikke mange deltagere, så vidt jeg kan vurdere. Jeg savner virkelig den hedengangne TV2 Blog - og på et lettere dubiøst forum som eroguide er debatten langt mere livlig og hurtig. Det site er dog stærkt skæmmet af en moderation uden for pædagogisk rækkevidde, med en klar national konservativ bias, og "hemmelige" moderatorer, som også optræder som almindelige brugere. Den position bruger de skamløst til at fremme egne bias - og bryder sig bestemt ikke om, hvis "nogle" afslører deres aliasser 🤣 .... Det gjorde jeg - og nu er jeg der ikke mere 😆😆😆😆😆

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Nu har jeg lige været bortrejst i en uges tid, så derfor har jeg ikke skrevet ret meget de seneste 8-10 dage. Men jeg kan se, at forum har ligget meget stille, mens jeg har været væk. Skal jeg virkeligt ene mand hele tiden holde liv i forum, siden der bliver helt dødt, lige så snart jeg tager nogle få dages pause?

Spøg til side. Jeg ved godt, at jeg ikke en ene mand holder liv i forum. Men alligevel føler jeg, at man hele tiden skal holde liv i diskussionerne herinde for at der sker noget. Hvorimod på andre fora sker aktiviteten hele tiden af sig selv og man føler ikke samme "ansvar" for at sætte liv i løjerne.

Jeg kiggede lige forbi på et italiensk forum i dag. Hold da fest der er gang i den. De skriver næsten ikke om andet end coronavirus i Italien. Men jeg kan se, at interessen for emnet er begrænset herinde. Det skyldes nok, at virussen endnu ikke er nået til Danmark. Men vent at se, lige så snart den kommer (for det gør den jo nok!), så går forum her sikkert også amok i coronahysteriet. Ligesom de gør i Italien for tiden.

I øvrigt blev jeg endnu engang bekræftet i, at de i Italien har et anstrengt forhold til ytringsfrihed. Deres fascistiske fortid fornægter sig ikke, fordi det er tydeligt, når man debatterer på italienske fora, at der er meget skrappere grænser for, hvad man kan tillade sig at skrive eller ej. Jeg fik lige 24 timers karantæne derinde fra i dag, fordi jeg skrev, at  jeg mener, at der er coronavirushysteri i Italien og at det er eliten, som lukrerer på alt dette hysteri, fordi så kan de bedre holde befolkningen i et jerngreb. Det er ER jo sandt, føler jeg. Men nej, det må man ikke skrive i Italien. Fordi der er der ikke ret meget ytringsfrihed. Småfascister som italienerne altid har været...

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...