Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Er debatten gået kold?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat
For 15 timer siden, Lucianone skrev:

Det pågældende indlæg var ment som en provokation - fordi jeg er træt af hundejere, der ikke tørrer op efter deres hundes efterladenskaber. Så var provokationen: Hvad ville disse hundeejere sige til, hvis et menneske sad og sked midt i det hele? Det ville de jo nok ikke bryde sig om, vel?!

Men nu jeg har dig, Carlo: går det ellers godt i Thailand for tiden og får du set nogle slåskampe i det sønderjyske?

Carlo er vist stort set den eneste, som forsøger at holde liv i d-d-he-he! :D

Han har altid været god til personangreb og at afspore ethvert emne som nogen ønsker at debattere, så Carlo passer godt til d-d!

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 16 timer siden, Wizcarlo skrev:

Dine grupper ligger nok som henslængte bananskræller.

Næ slet ikke!

De Nye Borgerlige - 1054 medlemmer og fuld aktivitet!

Debatten - døgnets begivenheder og it spørgsmål - 350 medlemmer og fuld aktivitet!

Flad Jord og Månelanding - fup eller fakta - 505 medlemmer og fuld aktivitet!

Ageforces venner (fotos, billeder og videoer) - 118 medlemmer og fuld aktivitet!

Udenfor FB - Debat og IT - 9 medlemmer, hvor du selv er med - pt. uden aktivitet!

Det sidste siger måske en hel del! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Carlo er vist stort set den eneste, som forsøger at holde liv i d-d-he-he! :D

Han har altid været god til personangreb og at afspore ethvert emne som nogen ønsker at debattere, så Carlo passer godt til d-d!

Ja, de eneste rigtigt aktive debattører derovre er vist Carlo, Homofaber, Anklageren og Anti-Rød. Rudi holder vist pause igen, fordi han blev træt af alle afsporingerne fra brovterne. Så reelt er det stort set Anti-Rød alene mod brovterne derovre nu. Det bliver ret ensformigt. Selv PJ og krøngerne er forsvundet....

Rudi synes at være blevet mere aktiv herinde på det sidste, for herinde kan han jo bedre skrive uden alle afsporingerne fra brovterne. Anklageren holder sig officielt væk herfra, selvom han indrømmer at han læser med. Homofaber og Carlo må være begyndt at kede sig derovre, for jeg har set dem mere aktive på denne side på det sidste. De skal da også være velkomne, så længe de holder sig til emnerne.😜 Et par drillerier fra Carlo er dog fint nok, der skal jo også være plads til lidt pjat og pjank. Og jeg kan jo også godt finde på at give igen, når han driller. Homofaber opfører sig pænere her end på den anden debat, fordi han ved godt, at der er mere moderation herinde. Når han ellers opfører sig pænt, kan han godt skrive enkelte okay debatindlæg... 

Anti-Rød har jeg ikke indtryk af er herinde. Men måske har han en profil og holder sig bare i baggrunden, jeg ved det ikke. 

Det korte af det lange er, at bortset fra Anklageren og Anti-Rød er de mest aktive debattører fra den anden debat jo også herinde efterhånden. Så derfor er der ikke så meget grund til at vende tilbage til den anden debat. Det skulle da lige være, hvis man ikke kan undvære at debattere med Anklageren og Anti-Rød.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Næ slet ikke!

De Nye Borgerlige - 1054 medlemmer og fuld aktivitet!

Debatten - døgnets begivenheder og it spørgsmål - 350 medlemmer og fuld aktivitet!

Flad Jord og Månelanding - fup eller fakta - 505 medlemmer og fuld aktivitet!

Ageforces venner (fotos, billeder og videoer) - 118 medlemmer og fuld aktivitet!

Udenfor FB - Debat og IT - 9 medlemmer, hvor du selv er med - pt. uden aktivitet!

Det sidste siger måske en hel del! :D

Flad Jord og Månelanding lyder da skam spændende.

Dog burde der måske også være en gruppe for "reptilaliens og Illuminati".😛

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Generelt,

Folk hopper på nye medier, hvor mange kan debattere uden moderation eller direkte promovere sin politik. 8chan skulle være åbnet igen, andre kanaler og medier har vist flere lukkede grupper hvor der tales med grov retorik. 
Så er der insta , tiktok og andre medier med kommentar side, som nationen, der får den også en omgang.

Så ender forum med rene tekst indlæg og få billeder jo i den historiske ende, og det bliver næsten nostalgisk , hvis ikke det var for reddit og 8chan, så ville denne type forum dø. Måske lige nørdet forum, vil bestå, de er så begrænset til deres nørdområde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Flad Jord og Månelanding lyder da skam spændende.

Dog burde der måske også være en gruppe for "reptilaliens og Illuminati".😛

Ha-ha, ja men det er også lovligt at oprette tråde med andre konspirations teorier i den gruppe-he-he! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 1 time siden, DenBruneMunk skrev:

Generelt,

Folk hopper på nye medier, hvor mange kan debattere uden moderation eller direkte promovere sin politik. 8chan skulle være åbnet igen, andre kanaler og medier har vist flere lukkede grupper hvor der tales med grov retorik. 
Så er der insta , tiktok og andre medier med kommentar side, som nationen, der får den også en omgang.

Så ender forum med rene tekst indlæg og få billeder jo i den historiske ende, og det bliver næsten nostalgisk , hvis ikke det var for reddit og 8chan, så ville denne type forum dø. Måske lige nørdet forum, vil bestå, de er så begrænset til deres nørdområde.

Ja, d-d er et grelt eksempel på et forum helt uden moderation, alt er faktisk tilladt der, og derfor har jeg så også skippet det forlængst!

I mine egne grupper er der helt klare regler for hvad medlemmerne må og ikke må, og dette kræver naturligvis en del moderation af mig og mine med moderatorer!

Reddit har jeg været medlem af, men de er skøre!

Der går ikke længe før man har sat noget ind, så skal man sidde og vente i op til 7-10 minutter før ens indlæg kan indsættes, og jeg begriber ikke at nogen gider vente på det!

Det er måske mest unge mennesker som er ligeglade med den ventetid-he-he! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Lige nu, Forsvarsadvokat skrev:

Det er måske mest unge mennesker som er ligeglade med den ventetid-he-he! :D

Elsker at høre 70årige er unge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 4 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Elsker at høre 70årige er unge :)

De kan vel så være unge af sind-he-he! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 7 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Generelt,

Det er sandt, at der stadig er mange livlige fora derude. Men det er nørde- og specialfora. Jeg kan godt lide fora, hvor man kan diskutere alle mulige emner mellem himmel og jord, da jeg har mange forskellige interesser. 

Men jeg er da også medlem af to fodboldfora. Og der er faktisk masser af aktive brugere på dem begge. Jeg er f.eks. aktiv på et forum for mit favoritfodboldhold og efter deres seneste kamp i weekenden, blev der skrevet hele 170 sider´s debatindlæg om kampen! - Jeg har også været medlem af et konspirationsforum (på engelsk), men det er dog et stykke tid siden jeg har været aktiv der. Men der er også hundredevis af brugere, som skriver om alle mulige konspirationer/konspirationsteorier som 9/11, månelandingen, reptilrumvæsener, grå rumvæsener, Illuminati, hemmelige loger, det okkulte, satanisme, luciferianisme, New World Order, reinkarnation, flad jord, hul jord, vejrmanipulation, falsk flag operationer, hoaxes, elite pædofilringe, kannibalisme, underjordiske alien baser, Area 51, LGBT-agenda´en, dæmoner og en masse andre skæve emner...

Men svagheden ved disse nørdede fora er, at man lukker sig inde i sin egen kreds. F.eks. en kreds af fodboldtosser, en kreds af håndboldtosser, en kreds af musiktosser, en kreds af madopskriftstosser, en kreds af motionstosser, en kreds af modetosser, en kreds af sextosser, en kreds af konspirationstosser, en kreds af biltosser, en kreds af strikketosser og whatever. Okay, disse foran har naturligvis også sine fortrin. F.eks. kan jeg godt lide, at jeg kan diskutere rumvæsener uden at blive kaldt skør og tosset. Fordi på konspirationsforum er der flere, som tror på rumvæsener end som IKKE tror på dem. Så er man pludselig i flertal derinde he he

Men ikke desto mindre, synes jeg nu stadig, at brede fora som dette har sine fortrin. Fora som omfavner mange forskellige emner og mange forskellige typer mennesker. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...