Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Miss_WarHorze

Søger voksne mennesker at game på PC og PS4 sammen med :)

Recommended Posts

modpol
For 19 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Jeg er ikke på udkig efter en Guild/Klan, men bare nogen at spille og snakke sammen med. :) Men ja, jeg ved godt, at de har deres egne måder, at køre tingene på, men det er bare ikke lige det jeg søger med det her opslag. ;) 

Jeg kan ikke huske om de har det samme i WoWs, men i WoT så er der en indbygget teamspeak hvor man skal skrive og tale sammen så længe man køre i platoon. Det er endnu nemmer fordi det kun kræver selve spillet :)

Men som sagt har jeg ikke prøvet at sejle i division i WoWs, men jeg vil formode at de har samme teknologi når begge spil er fra Wargaming.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
On 5.12.2019 at 09:23, modpol skrev:

Jeg kan ikke huske om de har det samme i WoWs, men i WoT så er der en indbygget teamspeak hvor man skal skrive og tale sammen så længe man køre i platoon. Det er endnu nemmer fordi det kun kræver selve spillet :)

Men som sagt har jeg ikke prøvet at sejle i division i WoWs, men jeg vil formode at de har samme teknologi når begge spil er fra Wargaming.

Jeg er kun interesseret i ,at snakke over Discord, da jeg ikke bryder mig om TeamSpeak eller Skype. :) Men tak for dit råd. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
1 time siden, Miss_WarHorze skrev:

Jeg er kun interesseret i ,at snakke over Discord, da jeg ikke bryder mig om TeamSpeak eller Skype. :) Men tak for dit råd. :)

Kan i øvrigt anbefale WoT og mere eller minder hele Total War serien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Hej det jeg skriver nu, mener jeg bestemt pænt 🤗

Du lyder en anelse dominerende og envejskommunikationsagtig i dit indlæg. Måske du skulle overveje, at modparten jo også skal have noget ud af at spille med dig?

Undskyld hvis du finder det anmassende og irriterende at jeg skriver, men jeg tænker bare, at når du nu gerne vil spille med andre, så er et hint måske ikke helt af vejen.

Ps. Jeg er selv en gammel rotte indenfor gaming🤓 jeg er en af de irriterende nørder, der ikke er vild med at bruge discord, men bruger det da, hvis mine medspiller ønsker det 👍 (ps jeg gamer ikke så tit nu, da tiden er knap og travl)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 21.1.2020 at 15:21, gumle skrev:

Hej det jeg skriver nu, mener jeg bestemt pænt 🤗

Du lyder en anelse dominerende og envejskommunikationsagtig i dit indlæg. Måske du skulle overveje, at modparten jo også skal have noget ud af at spille med dig?

Undskyld hvis du finder det anmassende og irriterende at jeg skriver, men jeg tænker bare, at når du nu gerne vil spille med andre, så er et hint måske ikke helt af vejen.

Ps. Jeg er selv en gammel rotte indenfor gaming🤓 jeg er en af de irriterende nørder, der ikke er vild med at bruge discord, men bruger det da, hvis mine medspiller ønsker det 👍 (ps jeg gamer ikke så tit nu, da tiden er knap og travl)

Du har ret men det er selvregulerende, enten finder man nogle som er med på det 100% som ønsket ellers gør man ikke. Hvis man gør, så er alt jo fint og hvis ikke jamen så er man selv ude om det :)

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On 21.1.2020 at 15:21, gumle skrev:

Hej Gumle,

Det er en pæn pige. Hun skal nok få mange interesserede single fyre som er interesserede i at spille og snakke på hendes vilkår. Der er en stor overvægt af gamere som vil give ekstra interesse til en af hunkøn (og gøre lidt ekstra). 

Dem som ikke er interesserede og accepterer "pigen dikterer vilkårene" skal nok holde sig væk. Jeg forudser dog at de fleste som vil tage kontakt vil have et ønske om mere end bare gaming.

Så... man kan håbe at hun kommer med resultatet af hendes søgning og en statistik over typerne der har taget kontakt.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
1 time siden, Ieet skrev:

Hej Gumle,

Det er en pæn pige. Hun skal nok få mange interesserede single fyre som er interesserede i at spille og snakke på hendes vilkår. Der er en stor overvægt af gamere som vil give ekstra interesse til en af hunkøn (og gøre lidt ekstra). 

Dem som ikke er interesserede og accepterer "pigen dikterer vilkårene" skal nok holde sig væk. Jeg forudser dog at de fleste som vil tage kontakt vil have et ønske om mere end bare gaming.

Så... man kan håbe at hun kommer med resultatet af hendes søgning og en statistik over typerne der har taget kontakt.

Med venlig hilsen

Ieet

Hej Ieet

Giver dig helt ret, hun skal nok få kontakt med en masse anmassende mænd😀, jeg tænkte bare, at hun måske gerne vil i kontakt med reelle mænd og kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 3 timer siden, modpol skrev:

Du har ret men det er selvregulerende, enten finder man nogle som er med på det 100% som ønsket ellers gør man ikke. Hvis man gør, så er alt jo fint og hvis ikke jamen så er man selv ude om det :)

Du har ret, jeg har bare mødt en del kvinder, som siger “ jeg forstår ikke hvorfor jeg altid møder de forkerte mænd og kvinder”. Disse kvinder har venner, der bare taler dem efter munden og siger, “jamen det ikke dig, det ham”. Jeg tænkte bare lige at give et hint om at hendes måde at søge online spillevenner på, ikke lagde op til reelle spillevenner. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 timer siden, Ieet skrev:

Hej Gumle,

Med venlig hilsen

Ieet

Det er fair nok hvis det er kamufleret dating, men så er der mere effektive metoder så som dating apps etc. eller faktisk at være i guild/klaner med nogle som dele ens spil.

Jeg har ikke noget imod at snakker sammen med andre når jeg spiller, men der prioriteres klan medlemmer og folk jeg kender IRL. Det at det er en pige og udseende har ingen effekt på min interesse fordi at jeg søge sex på andre medier end spil - eks. dating apps, og via andre man kender. Den pige som jeg ser mest for tiden har jeg set on off i gennem 3 år, men jeg mødte hende igennem en anden pige jeg var en del "sammen" med dengang. Vi kan godt hygge og gå ud og spise osv, men ellers er det mest seksuelt og det er den bedste måde at ses på efter min mening - uden forpligtigelser.

Så hvad hun spiller er altså ikke noget som betyder noget, at hun så har en vis overlap af film smag gør det selvfølge nemmer når vi vil gøre andet end at lege i soveværelset. Men det er i bund og grund to grupper af mennesker som i min verden ikke har noget med hinanden at gøre.

Og igen, HVIS jeg ville have en kæreste så ville det nok være en helt tredje gruppe af kandidater. Behøver ikke spille med en kæreste og en kæreste skal have andre egenskaber end bare god sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...