Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Miss_WarHorze

Søger voksne mennesker at game på PC og PS4 sammen med :)

Recommended Posts

Miss_WarHorze
On 2.12.2019 at 13:13, modpol skrev:

World of Warships vil kunne lade sig gøre selvom jeg mest spiller World of Tanks for tiden. Jeg er selv noob.

Når jeg spiller WoT så er jeg på teamspeak I en afslappet klan.

Beklager, men som opslaget siger, så søger jeg nogen jeg kan snakke over Discord med og det er af den simple grund, at jeg desværre hverken bruger TeamSpeak eller Skype, da jeg ikke er fan af de programmer, så jeg kommer desværre heller ikke til, at bruge dem i fremtiden. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
On 2.12.2019 at 14:12, Spil-tøsen skrev:

Vi kan sagtens finde ud af noget så, sådan lidt hygge 🙂

Det lyder dejligt, :) du er velkommen til, at kontakte mig på Discord, hvor jeg hedder Miss_WarHorze#6504. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen
For 7 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Det lyder dejligt, :) du er velkommen til, at kontakte mig på Discord, hvor jeg hedder Miss_WarHorze#6504:) 

En fornem discord-samurai er på vej med min venneanmodning lol

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så man skal finde sig i at du ævler løs, men man må ikke sige noget selv?

Når jeg spiller fortrækker jeg at folk holder kæft udover på tekst. Der er ikke noget  værre end når en eller anden har russisk techno på i baggrunden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 10 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Beklager, men som opslaget siger, så søger jeg nogen jeg kan snakke over Discord med og det er af den simple grund, at jeg desværre hverken bruger TeamSpeak eller Skype, da jeg ikke er fan af de programmer, så jeg kommer desværre heller ikke til, at bruge dem i fremtiden. :) 

Det vælger du selvfølgelig selv, men som sagt så er der guilds og klaner til de største spil og hvad de bruger til at tale sammen er fastsat på forhånd pr. guild/klan. Nogle bruger Discord andre Teamspeak.

Du kan evt. søge efter guilds og klane der bruger Discord :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
For 13 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Waow slap heeeelt af Guru, ;) alle de udråbstegn virker som om, at der er en der har tisset på sin sukker mad? :D 

I min verden er det logisk, at et voksent menneske skal opføre sig voksent. ;) 

Så hvis folk mener, at det er voksent/modent, at sidde og råbe og skrige i den anden ende af headsettet, samt opføre sig som et lille barn generelt på internettet og i spil, så er jeg bare ikke så sikker på, at folk rent faktisk ved hvad det vil sige, at være "voksen" :) 

Men igen, så mener jeg, at det er ret logisk, at når man er et voksent menneske, så "opføre man sig pænt" :D

Men ja, det er min mening. Om andre så har en anden mening, det skal jeg ikke kunne sige noget om. ;)  

Jeg ved godt det for nogen unge mennesker som du er svært at opføre sig respektabelt og uden at spille smart ;) men prøv alligevel .. men selvfølgelig er det jo også nemmere bag en pc-skærm .. mon du er ligeså kæphøj ude i den virkelige verden? 

Folk opfatter forskelligt og fordi du mener det er logisk er det ikke sikkert andre gør.. nogen kan godt opfatte sig selv som et voksent menneske uden nødvendigvis og være det ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
1 time siden, Guru-Master skrev:

Folk opfatter forskelligt og fordi du mener det er logisk er det ikke sikkert andre gør.. nogen kan godt opfatte sig selv som et voksent menneske uden nødvendigvis og være det ;) 

Yes bare spørg enhver teenager :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen
For 4 timer siden, modpol skrev:

Det vælger du selvfølgelig selv, men som sagt så er der guilds og klaner til de største spil og hvad de bruger til at tale sammen er fastsat på forhånd pr. guild/klan. Nogle bruger Discord andre Teamspeak.

Min guild bruger discord, flere og flere kommer over på discord, fordi de andre er besværlige for ikke nørder at bruge, hvor discord bare er... inv.. accept. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
For 5 timer siden, modpol skrev:

Jeg er ikke på udkig efter en Guild/Klan, men bare nogen at spille og snakke sammen med. :) Men ja, jeg ved godt, at de har deres egne måder, at køre tingene på, men det er bare ikke lige det jeg søger med det her opslag. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
For 2 timer siden, Guru-Master skrev:

Jeg ved godt det for nogen unge mennesker som du er svært at opføre sig respektabelt og uden at spille smart ;) men prøv alligevel .. men selvfølgelig er det jo også nemmere bag en pc-skærm .. mon du er ligeså kæphøj ude i den virkelige verden? 

Det er da virkelig modent, at dømme folk du ikke kender. ;) Jeg tror vi lukker for boks 2 her. :) Ha' en dejlig dag mester. :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...