Miss_WarHorze

Søger voksne mennesker at game på PC og PS4 sammen med :)

Recommended Posts

Miss_WarHorze
Skrevet (redigeret)

Yeah, som overskriften siger, så søger jeg lidt nogle nye voksne mennesker, at game med. :) Dog har jeg få fair krav :) og derefter hører der en spil liste med i opslaget her. :D 

Kravene er:

1. Du skal være et voksent menneske. :) 

2. Vi skal kunne snakke sammen over Discord på PC eller party på PS4. :)

3. Vi tager det i mit tempo, da jeg ikke gider, at haste igennem et spil, men gerne vil opleve det. Jeg er ikke altid så hurtig på knapperne heller, så en portion tålmodighed ville være dejligt. :)  

4. Du skal kunne acceptere, at din stemme kommer med på mine livestreames på Twitch, hvis jeg streamer spillet. :) 

Og ellers, så er spil listen her for de spil jeg primært spiller eller gerne vil spille igen, :) så ja jeg har måske flere spil, men disse spil er dem jeg primært ønsker at game. :D 

PC spil:

-        American Truck Simulator (Online)

-        Euro Truck Simulator 2 (Online)

-        Forza Horizon 4

-        Ghost Recon Breakpoint

-        Star Stable Online

-        Alicia Online

-        Black Desert Online

-        Elder Scrolls Online

-        Skyforge

-        Destiny 2

-        Paladins

-        Apex Legends

-        Overwatch

-        Creative Destruction

-        Cyber Hunter

-        APB: Reloaded

-        Ring of Elysium

-        Warface

-        Heroes and Generals

-        World of Warships

-        SimCity

PS4 spil:

-        Red Dead Redemption 2

-        GTA5

-        Ghost Recon Breakpoint

-        The Division 2

-        Destiny 2

-        The Crew 2

-        Everybody’s Golf

Ved interesse, så er du meget velkommen til, at enten kontakte mig herinde eller på Facebook i PB, hvor jeg hedder Lykke Sabine Poulsen. :) (Jeg godkender IKKE venneanmodninger på Facebook) :) 

Redigeret af Miss_WarHorze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
For 5 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Yeah, som overskriften siger, så søger jeg lidt nogle nye voksne mennesker, at game med. :) Dog har jeg få fair krav :) og derefter hører der en spil liste med i opslaget her. :D 

Kravene er:

1. Du skal være et voksent menneske. :) 

2. Vi skal kunne snakke sammen over Discord på PC eller party på PS4. :)

3. Vi tager det i mit tempo, da jeg ikke gider, at haste igennem et spil, men gerne vil opleve det. Jeg er ikke altid så hurtig på knapperne heller, så en portion tålmodighed ville være dejligt. :)  

4. Du skal kunne acceptere, at din stemme kommer med på mine livestreames på Twitch, hvis jeg streamer spillet. :) 

Og ellers, så er spil listen her for de spil jeg primært spiller eller gerne vil spille igen, :) så ja jeg har måske flere spil, men disse spil er dem jeg primært ønsker at game. :D 

PC spil:

-        American Truck Simulator (Online)

-        Euro Truck Simulator 2 (Online)

-        Forza Horizon 4

-        Ghost Recon Breakpoint

-        Star Stable Online

-        Alicia Online

-        Black Desert Online

-        Elder Scrolls Online

-        Skyforge

-        Destiny 2

-        Paladins

-        Apex Legends

-        Overwatch

-        Creative Destruction

-        Cyber Hunter

-        APB: Reloaded

-        Ring of Elysium

-        Warface

-        Heroes and Generals

-        World of Warships

-        SimCity

PS4 spil:

-        Red Dead Redemption 2

-        GTA5

-        Ghost Recon Breakpoint

-        The Division 2

-        Destiny 2

-        The Crew 2

-        Everybody’s Golf

Ved interesse så er du meget velkommen til at enten kontakte mig herinde eller på Facebook i PB hvor jeg hedder Lykke Sabine Poulsen :) (Jeg godkender IKKE venneanmodninger på Facebook) :) 

Hvad definerer du ved et voksent menneske? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Hvor tit har du lyst til at spille og i hvilket interval ? for jeg kan da godt spille eso med dig, men ... jeg er jo på arbejde og har en lille hund der skal have gå tur, så det skal jo også passes ind 🙂 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
For 6 timer siden, Guru-Master skrev:

Hvad definerer du ved et voksent menneske? 

Logisk nok 18+ gamere, der opføre sig ordenligt og ikke sidder og råber og skriger, som et andet lille barn. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
For 5 timer siden, Spil-tøsen skrev:

Hvor tit har du lyst til at spille og i hvilket interval ? for jeg kan da godt spille eso med dig, men ... jeg er jo på arbejde og har en lille hund der skal have gå tur, så det skal jo også passes ind 🙂 

Jeg er det man ville kalde en "noob gamer" så jeg gamer for hyggens skyld, så der er som sådan ikke noget niveau :) og self. :) jeg har også Hjemmeværnet tirsdage aftner, så der skal self. være plads til ens liv udenfor gamer verdenen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

World of Warships vil kunne lade sig gøre selvom jeg mest spiller World of Tanks for tiden. Jeg er selv noob.

Når jeg spiller WoT så er jeg på teamspeak I en afslappet klan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Vi kan sagtens finde ud af noget så, sådan lidt hygge 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
For 17 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Logisk nok 18+ gamere, der opføre sig ordenligt og ikke sidder og råber og skriger, som et andet lille barn. :)

Det er ikke logisk, da folk ser forskelligt på det!! Så hvis dit kriterie er de skal være 18+ og opfører sig ordentlig osv. Så skriv det! og du slipper for misforståelser !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 21 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Jeg er det man ville kalde en "noob gamer" så jeg gamer for hyggens skyld, så der er som sådan ikke noget niveau :) og self. :) jeg har også Hjemmeværnet tirsdage aftner, så der skal self. være plads til ens liv udenfor gamer verdenen. :D

I mange spil er det og guilds eller klaner som du kan tilmelde dig, hvor der er en helt gruppe at mennesker du kan spille med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
For 17 timer siden, Guru-Master skrev:

Det er ikke logisk, da folk ser forskelligt på det!! Så hvis dit kriterie er de skal være 18+ og opfører sig ordentlig osv. Så skriv det! og du slipper for misforståelser !

Waow slap heeeelt af Guru, ;) alle de udråbstegn virker som om, at der er en der har tisset på sin sukker mad? :D 

I min verden er det logisk, at et voksent menneske skal opføre sig voksent. ;) 

Så hvis folk mener, at det er voksent/modent, at sidde og råbe og skrige i den anden ende af headsettet, samt opføre sig som et lille barn generelt på internettet og i spil, så er jeg bare ikke så sikker på, at folk rent faktisk ved hvad det vil sige, at være "voksen" :) 

Men igen, så mener jeg, at det er ret logisk, at når man er et voksent menneske, så "opføre man sig pænt" :D

Men ja, det er min mening. Om andre så har en anden mening, det skal jeg ikke kunne sige noget om. ;)  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind