Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

DenBruneMunk
On 3.12.2019 at 11:38, Ieet skrev:

Hej Stig,

I parforholdet er det i mere en 60% af forholdene kvinderne der hovedsageligt står for huslige pligter som rengøring og madlavning.

Det er over 70% af forholdene hvor det er kvinderne der hovedsageligt skal tage sig af børnene.

Og for hver mand der udsættes for vold af partneren er det 8 kvinder.

Såeh, hvordan er det at mænd er undertrykte i forholdene?

Med venlig hilsen

Ieet

Det var et mærkeligt indlæg det der?????

Så i 30% af forhold er det mænd som skal tage sig af børnene,
Og 2 ud af 10 vold imod partner er manden offer,

Så du nægter jo ikke ligefrem at der er en mand som undertrykkes, du vil bare hellere fremhæve kvinden fremfor manden??  Hvad er det lige for en ligestillings debat du lægger i det?

Så fordi fordelingen er forskellig, så er der ikke undertrykte mænd, selvom du selv nævner dem som modargument?

Jeg tror , som konklusion og endelig på denne, 1 voldtægt eller et overfald er et for meget, og  bare 1 mand eller 2 mænd, præcis som med kvinder som føler undertrykkelse er nok. Procenter, det er emnet urelevant, hvis man argumenter for dets eksistens.

Om der er 1 som dør om dagen, eller 10 om dagen, er jo altid ligemeget, for det er 1 død for meget, præcis som med ofre i trafikken som ikke ser på kønnet, udover nogle vil gøre lyskryds køns neutrale :)

Findes der undertrykte mænd, så har du altså selv præsenteret dem, vældig godt.

Redigeret af DenBruneMunk
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tue

MODERATION

Ikke relevant information slettet

Redigeret af SyngeLærken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 17 timer siden, FrkFauna skrev:

Du må være i besiddelse af nogen ret speciale evner, siden du kan udtale dig for en hel nation af kvinder. :gruble:
Man kunne også vende spørgsmålet om, hvor mange mænd ville have en fattig kvinde? 

Tydeligvis en del flere da rige mænd oftere får sig fattigere men unge og smukke piger.

Det er en illusion at tro at mænd og kvinder er ens, tænker ens eller prioritere ens.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
On 2.12.2019 at 13:06, Tigermanden skrev:

Hvad var det for en sekt?

Hvorfor spørg du når du kender svaret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 3 minutter siden, Guru-Master skrev:

Hvorfor spørg du når du kender svaret?

Jeg kender ikke svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
Lige nu, Tigermanden skrev:

Jeg kender ikke svaret.

Selvfølgelig gør du det var jo dig selv som skrev .. er der flere herinde som har skrevet! 

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 minut siden, Guru-Master skrev:

Selvfølgelig gør du det var jo dig selv som skrev .. er der flere herinde som har skrevet! 

Nej, det var det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 timer siden, Tigermanden skrev:

Nej, det var det ikke.

det var en sekt der var i åbent forum som ville have en debatøre som medlem så de kunne heele ham ,  jeg mener det var helt rigtigt at slette den tråd 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 3 timer siden, stig6499 skrev:

det var en sekt der var i åbent forum som ville have en debatøre som medlem så de kunne heele ham ,  jeg mener det var helt rigtigt at slette den tråd 

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
On 1.12.2019 at 03:09, stig6499 skrev:

for leden nat i åbent forum var der en der har en sekt og forsøgte at få medlemmer , den er nu slettet , så tænkte jeg en sekt , det er sgu da vejen frem , så jeg vil sgu da starte en sekt , den skal hede mandschauvinisternes  sekt , jeg går ikke ud fra at jeg er den eneste mandschauvinist , så jeg tænkte at vi mandschauvinister kunde skrive sammen , måske åbne  en hjemmeside for mandschauvinister , jeg er åben for forslag , så mandschauvinister kom jer til kende

Jeg tror den allerede findes, den hedder islam

• Vred 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...