Recommended Posts

stig6499

for leden nat i åbent forum var der en der har en sekt og forsøgte at få medlemmer , den er nu slettet , så tænkte jeg en sekt , det er sgu da vejen frem , så jeg vil sgu da starte en sekt , den skal hede mandschauvinisternes  sekt , jeg går ikke ud fra at jeg er den eneste mandschauvinist , så jeg tænkte at vi mandschauvinister kunde skrive sammen , måske åbne  en hjemmeside for mandschauvinister , jeg er åben for forslag , så mandschauvinister kom jer til kende

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
On 1.12.2019 at 03:09, stig6499 skrev:

for leden nat i åbent forum var der en der har en sekt og forsøgte at få medlemmer , den er nu slettet , så tænkte jeg en sekt , det er sgu da vejen frem , så jeg vil sgu da starte en sekt , den skal hede mandschauvinisternes  sekt , jeg går ikke ud fra at jeg er den eneste mandschauvinist , så jeg tænkte at vi mandschauvinister kunde skrive sammen , måske åbne  en hjemmeside for mandschauvinister , jeg er åben for forslag , så mandschauvinister kom jer til kende

Det sku nogen underlige lyster du omgiver dig med 🙄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On ‎01‎-‎12‎-‎2019 at 03:09, stig6499 skrev:

så jeg vil sgu da starte en sekt , den skal hede mandschauvinisternes  sekt

Hej Stig,

Jeg forventer det er en joke. Det skræmmende er at dine tidligere indlæg faktisk gør mig i tvivl om du mener det...

... men hvis du virkelig har lyst til at starte en gruppe hvor folk (mænd) kan sidde og diskutere hvor onde kvinder er og hvor undertrykte mænd er som gruppe... syns jeg at det er ret virkeligheds fjernt da mænd igennem alle tider har haft alle fordele i samfundet og dermed virkelig ikke er undertrykte. Og kvinder virkelig ikke er onde og lede.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Held og lykke.:wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Hvad var det for en sekt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 23 timer siden, Ieet skrev:

Hej Stig,

Jeg forventer det er en joke. Det skræmmende er at dine tidligere indlæg faktisk gør mig i tvivl om du mener det...

... men hvis du virkelig har lyst til at starte en gruppe hvor folk (mænd) kan sidde og diskutere hvor onde kvinder er og hvor undertrykte mænd er som gruppe... syns jeg at det er ret virkeligheds fjernt da mænd igennem alle tider har haft alle fordele i samfundet og dermed virkelig ikke er undertrykte. Og kvinder virkelig ikke er onde og lede.

Med venlig hilsen

Ieet

ja men vi lever i 2019 nu er rollerne byttet om , før har vi mænd undertrykt kvinder nu er rollerne byttet om 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 3 minutter siden, stig6499 skrev:

ja men vi lever i 2019 nu er rollerne byttet om , før har vi mænd undertrykt kvinder nu er rollerne byttet om 

Hej Stig,

Mænd tjener mere end kvinder. Har flere direktør og leder stillinger. Har flertallet af politisk valgte poster. Og bestemmer gennerelt set mest i samfundet.

Jeg forstår ikke at du føler at mænd er undertrykte.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 10 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Stig,

Mænd tjener mere end kvinder. Har flere direktør og leder stillinger. Har flertallet af politisk valgte poster. Og bestemmer gennerelt set mest i samfundet.

Jeg forstår ikke at du føler at mænd er undertrykte.

Med venlig hilsen

Ieet

jeg er godt klar over at mænd tjener mere end kvinder og har de højeste stillinger , jeg taler om parforholdet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 5 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg er godt klar over at mænd tjener mere end kvinder og har de højeste stillinger , jeg taler om parforholdet 

Hej Stig,

I parforholdet er det i mere en 60% af forholdene kvinderne der hovedsageligt står for huslige pligter som rengøring og madlavning.

Det er over 70% af forholdene hvor det er kvinderne der hovedsageligt skal tage sig af børnene.

Og for hver mand der udsættes for vold af partneren er det 8 kvinder.

Såeh, hvordan er det at mænd er undertrykte i forholdene?

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

du glemte også at det er mændene der har de længste arbejdsdage fordi det er dem der tjener flest penge , det er også en af grundene til at mændene ikke tager så meget barsel fordi det kan ikke lade sig gøre rent økonomisk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind