Tigermanden

Om Islamisk Stat

Recommended Posts

Tigermanden

Jeg støtter på ingen måde op om Islamisk Stat, og som Muslim ved jeg, at de intet har at gøre med Islam. 

Forsøg på at slå os almindelige og moderate Muslimer her i danmark i hartkorn med Islamisk Stat, kan kun tolkes som propaganda, der skal stille alle Muslimer i dårligt lys. 

Zions Vises Protokoller

Var et skrift, der foregav at beskrive en jødisk plan om verdensherredømme. 

Myten om en verdensomspændende jødisk sammensværgelse opstod første gang i England midt på 1100-tallet, da munken Thomas af Monmouth skrev, at jøden Theobald, der havde omvendt sig til kristendommen, havde fortalt ham, at en gruppe rabbinere hvert år samledes og trak lod om, hvor i verden de skulle ofre en kristen som hævn for de kristnes jødeforfølgelser. Thomas var også den første, der omtalte et jødisk ritualmord på en kristen, idet han påstod, at den tolvårige William fra Norwich var fundet død ved påsketid i 1144 efter at være bortført af jøder og pint og korsfæstet ligesom Kristus. William blev omtalt som martyr og kåret til helgen efter mirakler blandt mængden, der opsøgte hans grav.

https://da.wikipedia.org/wiki/Zions_Vises_Protokoller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 time siden, dewey skrev:

Jeg tænkte nok, du ikke er villig til at se kendsgerninger i øjnene.

Jeg spurgte jo blot, hvad sammenhængen var, og det må du gerne forklare mig? 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Nu er det vel egentligt kun muslimer der optræder i IS ik ? Og 'fredselskende' muslimer, der tog ned til kalifatet ? Ikke for at slås, men bare for at starte et liv der. ( Det er jo det man hører, fra dem der klynker nu. )
Så der er en sammenhæng imellem muslimer og IS ik ? Så hvad er det, du vil debattere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg tænker, at direkte adspurgt, vil en IS-kriger sgu nok påstå, at han er mere muslim end dig.
Men den må I selv tage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 5 minutter siden, Zorglup skrev:

Nu er det vel egentligt kun muslimer der optræder i IS ik ? Og 'fredselskende' muslimer, der tog ned til kalifatet ? Ikke for at slås, men bare for at starte et liv der. ( Det er jo det man hører, fra dem der klynker nu. )
Så der er en sammenhæng imellem muslimer og IS ik ? Så hvad er det, du vil debattere ?

Jeg er tidligere blevet beskyldt for at have reklameret for IS, selvom det var i en debat, hvor jeg slet ikke havde nævnt dem! (Det var den brune munk, der havde nævnt dem) Og derfor så jeg mig nødsaget til at skære min holdning ud i pap.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.