Jojojo

Forslag til ferie All inn

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Jeg/vi tænker all inn for ca. 2/3 uger med minimal 18 grader varme og flyve fra DK. helst fra Billund, men KBH er ok.

Strand er ikke vigtigt, skal helst være inkl Jul og nytår. Har du nogen ideer eller erfaring om destinationer, og tak, helst i EU. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 3 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg/vi tænker all inn for ca. 2/3 uger med minimal 18 grader varme og flyve fra DK. helst fra Billund, men KBH er ok.

Strand er ikke vigtigt, skal helst være inkl Jul og nytår. Har du nogen ideer eller erfaring om destinationer, og tak, helst i EU. 

Island skulle vist være helt ok efter Rødovres kulturudvalgs udsagn. Der er bar med fadbamser og det hele ved vandkanten. Der ser da også både varmt og hyggeligt ud der, forudsat man ikke lige er ansat i Rødovre kommune.  😉 😀

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/hoejt-skum-lagune-forklaring-klaedt-af/7852925

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On ‎27‎-‎11‎-‎2019 at 17:30, Jojojo skrev:

Hej,

Jeg hører at Bulgarien er fantastisk på den tid af året.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 5 timer siden, Ieet skrev:

BillHej,

Jeg hører at Bulgarien er fantastisk på den tid af året.

Med venlig hilsen

Ieet

Jeg takker, det er faktisk også blevet Bulgarien og flyveren fra Billund vi har kigget på, og vi kan få et meget centralt beliggende lejlighed fra en af vores venner for et overkommeligt beløb, nu skal vi bare vælge det rigtige tidspunkt og ha fruen på højkant igen. 

God weekend til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

18 grader henover jul/nytår i EU. Det er næsten en umulighed (eller i hvert fald forbundet med meget usikkerhed). Jeg tænker at Grækenland er det der lever bedst op til kravene. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

jeg napper 14 dage på Gran Canaria over jul og nytår, der plejer at være ca 20 gr , der er dog et men....GC hører godtnok til Spanien (og EU), men GC er ikke med i toldunionen, så man skal lige passe på med at tage for mange varer med hjem....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 30.11.2019 at 07:32, DDR skrev:

jeg napper 14 dage på Gran Canaria over jul og nytår, der plejer at være ca 20 gr , der er dog et men....GC hører godtnok til Spanien (og EU), men GC er ikke med i toldunionen, så man skal lige passe på med at tage for mange varer med hjem....

Jeg har taget fejl mht. Burgarien, så nu, I dag er det afgjort, det bliver Cuba, USA, og takket være Trump har gjort det nemt og billigt at tage 14 dage derned, jeg har aldrig været der så jeg glæder mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 5 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg har taget fejl mht. Burgarien, så nu, I dag er det afgjort, det bliver Cuba, USA, og takket være Trump har gjort det nemt og billigt at tage 14 dage derned, jeg har aldrig været der så jeg glæder mig. 

Hvis man skal opleve det "gamle" tror jeg også det snart skal være. Jeg tror det land kommer til at opleve store forandringer i tiden fremover. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 14 timer siden, dna skrev:

Hvis man skal opleve det "gamle" tror jeg også det snart skal være. Jeg tror det land kommer til at opleve store forandringer i tiden fremover. 

Det har du ret ind, jeg valgte Cuba pga. at USA har lukket de fleste flyveruter til Cuba, og så kan jeg være fri for alt for mange amerikaner turister. 

Nu er der bare en lille ting som skal på plads, fruen skal være rejseklar, hun må pt ikke flyve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 21 timer siden, Jojojo skrev:

Så bliver du og fruen næppe gode venner med Greta Tintin Eleonora Ernman Thunberg, med den lange flyvetur frem og tilbage i har planlagt.    😉

God forjul ønskes, Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind