stig6499

Bubber ?

Recommended Posts

stig6499

Bubber har knaldet barnepigen Signe rossing  41 år, Bubber har gjort barnepigen Signe rossing gravid , barnepigen Signe rossing vil have barnet , konen til bubber Christina ibsen meyer 53 år  har kylet Bubber ud , Bubber arbejder i cirkus , Bubber laver cirkus professionelt og privat , skide godt gået Bubber , det er den forhenværende kone der står sammen med Bubber og den anden er Signe rossing 

skaermbillede_2019-11-15_kl._11.33.11.jpeg

images (2).jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

Bubber har knaldet barnepigen Signe rossing  41 år, Bubber har gjort barnepigen Signe rossing gravid , barnepigen Signe rossing vil have barnet , konen til bubber Christina ibsen meyer 53 år  har kylet Bubber ud , Bubber arbejder i cirkus , Bubber laver cirkus professionelt og privat , skide godt gået Bubber , det er den forhenværende kone der står sammen med Bubber og den anden er Signe rossing

Hvad er det der er "skide godt gået"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
1 time siden, Entrelac skrev:

Hvad er det der er "skide godt gået"?

at Bubber og signe har fundet hinanden , det er jo in at have fundet sig en gift mand , se bare på skilsmisse statistikkerne , der er masser af kvinder der finder sig en gift mand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

På den ene side fatter jeg ikke, hvorfor medierne blander sig i Bubbers privatliv. Det er ikke en ny ting, at folk går fra hinanden. Men Bubber har også kvajet sig med at gøre det til en offentlig diskussion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Bubber skulle bestemt lige have vendt det med BS først.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, stig6499 skrev:

at Bubber og signe har fundet hinanden , det er jo in at have fundet sig en gift mand , se bare på skilsmisse statistikkerne , der er masser af kvinder der finder sig en gift mand 

Jeg må erkende, at jeg ikke mener, at utroskab er "skide godt gået", og så med konens veninde.

Det er fint nok, at man kan finde andre græsgange, men jeg har synes man skal starte med, at afslutte det man allerede er i inden man starter på noget nyt.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, homofaber skrev:

På den ene side fatter jeg ikke, hvorfor medierne blander sig i Bubbers privatliv. Det er ikke en ny ting, at folk går fra hinanden. Men Bubber har også kvajet sig med at gøre det til en offentlig diskussion

Når man stikker næsen frem risikerer man, at få et slag over den.

Det er jo risikoen når man er en offentlig person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, homofaber skrev:

Hvad rager det os? Det må vi lige fundere lidt over....

Nå, spøg til side. Jeg vil prøve at svare seriøst:

Som udgangspunkt rager det vel heller ikke offentligheden. Men Bubber har trods alt tjent penge på at give den som den søde børnenes ven gennem mange år og har altid fremstået som den perfekte familiefar, der havde den helt rigtige og korrekte moral. Derfor mener jeg ikke, at der irrelevant, når dette billede krakelerer en smule.

Bevares, Bubber skal have lov at være menneske ligesom alle andre. Men han har altid forekommet mig at være lidt en moraliserende type. Som når han lavede programmer, hvor han tog i Swingerklubber og sagde, at han skam ikke forstod deres livsstil og bla bla bla. Men måske har han taget skade af at lave den slags programmer. Besøgene i Swingerklubben gjorde ham måske nysgerrig over for at afprøve nye græsgange rent erotisk.

Redigeret af Lucianone
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 36 minutter siden, Lucianone skrev:

Hvad rager det os? Det må vi lige fundere lidt over....

Nå, spøg til side. Jeg vil prøve at svare seriøst:

Som udgangspunkt rager det vel heller ikke offentligheden. Men Bubber har trods alt tjent penge på at give den som den søde børnenes ven gennem mange år og har altid fremstået som den perfekte familiefar, der havde den helt rigtige og korrekte moral. Derfor mener jeg ikke, at der irrelevant, når dette billede krakelerer en smule.

Bevares, Bubber skal have lov at være menneske ligesom alle andre. Men han har altid forekommet mig at være lidt en moraliserende type. Som når han lavede programmer, hvor han tog i Swingerklubber og sagde, at han skam ikke forstod deres livsstil og bla bla bla. Men måske har han taget skade af at lave den slags programmer. Besøgene i Swingerklubben gjorde ham måske nysgerrig over for at afprøve nye græsgange rent erotisk.

Jamen jeg mener faktisk, at det er på plads med en "hvad rager det os" her. Det er jo Bubbers privatliv. Du siger, at han altid har været en moraliserende type, men nu moraliserer folk selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg må erkende, at jeg ikke mener, at utroskab er "skide godt gået", og så med konens veninde.

Det er fint nok, at man kan finde andre græsgange, men jeg har synes man skal starte med, at afslutte det man allerede er i inden man starter på noget nyt.

konens forhenværende veninde , jeg går ikke ud fra at de stadigvæk er veninder , når men konens veninde har ikke set nået galt i at springe i kanen med Bubber , det siger lidt om den type kvinder , jeg er dobbelt moralsk på det punkt fordi hvis 2 personer forelsker sig i hinanden , det har de 2 personer personer jo ikke sådan planlagt på forhånd , slår lynet ned så er skaden jo skeet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind