snoozz

Er vi forsvundet fra hinanden ???

Recommended Posts

snoozz

Jeg kan huske engang hvor hvis nogen km på hospitalet af X grund, alt fra en fødsel til en trafikultykkke, så kom man med blomster og lykønskninger

Det gjorde folke også da min kæreste skulle føde, faktisk stillede de med en kasse øl på fødegangen, og jeg førsøgte at forklate dem at en kasse øl er upassende lige nu... !!

Jeg fik dem kun væk ved selv at gå væk med dem og drikke den kasse øl.

Jeg vågnede op i min bil op hospitalets parkeringsplads et par timer senere. Jeg ringede til svigermor. Jeg havde fået en datter !. Fedt nok at hun ved det før mig når hun ikke engang var der.

Så jeg bakser mig ind på fødegangen i tømmemænd gg, og siger hvor er min unge så ? og bliver anvist.... Nurrr hun er nuttet.... satme små fingre osv...

Men nu er hun 15 år og en selvstændig pige. Jeg bestemmer intet overhende. Hun er bare HELT i målgruppen for prostituerede og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, hvad noget?

Hvad synes i ?

• Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

løkker er hun. også single. ,em lum 1 4¨r s¨styr dsig

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Det gjorde folke også da min kæreste skulle føde, faktisk stillede de med en kasse øl på fødegangen, og jeg førsøgte at forklate dem at en kasse øl er upassende lige nu... !!

Jeg vågnede op i min bil op hospitalets parkeringsplads et par timer senere. Jeg ringede til svigermor. Jeg havde fået en datter !. Fedt nok at hun ved det før mig når hun ikke engang var der.

Så jeg bakser mig ind på fødegangen i tømmemænd gg, og siger hvor er min unge så ? og bliver anvist.... Nurrr hun er nuttet.... satme små fingre osv...

Og så mener du, at det er barnets skyld, at i blev skilt. (jeg mangler en smiley der slår sig selv på panden, eller en klaphat)

Eftersom du i forvejen ikke har noget med din datter at gøre, så synes jeg du skal blande dig helt uden om.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 9 timer siden, snoozz skrev:

Jeg kan huske engang hvor hvis nogen km på hospitalet af X grund, alt fra en fødsel til en trafikultykkke, så kom man med blomster og lykønskninger

Men nu er hun 15 år og en selvstændig pige. Jeg bestemmer intet overhende. Hun er bare HELT i målgruppen for prostituerede og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, hvad noget?

Hvad synes i ?

Du har fuldstændig misforstået hvad man kan tillade sig i omgang med andre mennesker. Find dig en øde ø, uden telefon, internet og færge-forbindelse, at flytte ud på, det fortjener datteren i den grad.

Hilsen Mig.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Æhh keg fik da alle vennerne UD af fødegangen da jeg mente det var et upassende sted at drikke øl når en er ved at føde ? - og sikkert flere andre ?

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna
For 12 timer siden, snoozz skrev:

Hvad synes i ?

Hvad jeg synes? 

Jeg synes du skal stoppe med at bruge dette forum til den slags, du sviner din datter til ved enhver given lejlighed, jeg er faktisk rystet over at en ''voksen'' mand kan finde på at skrive den slags. Du bør få noget professionelt hjælp til de dæmoner eller hvad det end måtte være, som du går rundt med. Det er faktisk tydeligt at se, at problemet ikke er din datter, men dig. :rulle:

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Du skulle ærligt talt søge noget hjælp.
Man smider 'vennerne' ud fra hospitalet, men bliver der selv indtil fødslen er overstået.
Og hvad er det for nogle bizarre betragtninger ang. din datter ?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master

Det satme en syg tankegang du har .. og sammenligne sin datter med prostitution .. hvad i helvede bilder du dig ind 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg husker hr. Snoozz fra andre debatfora. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har kunnet gennemskue, om han mener, hvad han skriver. Eller om han bare troller totalt. Fordi nogle ting virker lidt langt ude.

Men på den anden side, så synes jeg sjældent at han modsiger sig selv. Det er lidt de samme temaer og historier, vi har hørt fra ham i årevis. Problemer med alkohol og helbred. Problemer med sin eks. og sin datter. Problemer med bolig og med at finde job o.s.v. Så umiddelbart virker hans problemstillinger realistiske nok for en mand, der er ude i torvene på grund af alkoholisme.

Dog vil jeg sige, at jeg altid har syntes, at hr. Snoozs svarer venligt og pænt på debatten. Han generer egentlig ikke nogen. Så derfor synes jeg, at man skal skrive pænt til ham, også selvom man måske synes han er langt ude eller er et fjols o.s.v. Fordi hvis han er misbruger (af alkohol f.eks.), er han jo et eller andet sted ude, hvor han ikke kan bunde. Og så hjælper det vel ikke bare at svine ham til. På den anden side, er det da sandt at han nok har brug for et los i røven. Men hvis ikke viljen er der inde i ham selv til at forandre tingene, så er det jo svært for vi andre at gøre noget.

Jeg gider dog ikke moralisere over hans forhold til sin datter eller sin eks. Det er ikke mit problem. Hvis han ikke ser datteren så meget, er der - som det fremgår - sikkert gode grunde dertil. Og det er da synd for både han og datteren, at de ikke har noget ordentligt forhold. Men det er nok svært at gøre det godt igen, så længe hr. Snoozz ikke har styr på sit liv. Og det virker ikke til, at han på den korte bane vil få styr på det. Desværre. Men det er jo også et eller andet sted synd for ham, fordi bag hans mange problemer fornemmer jeg nu, at han er en godmodig og hyggelig nok fætter. Som det altså bare er gået galt for og som har rodet sig ud i en masse lort. Mere eller mindre selvforskyldt, jovist. Men det gavner bare ikke at trampe på en mand, der ligger ned.

Redigeret af Lucianone
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
For 4 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg husker hr. Snoozz fra andre debatfora. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har kunnet gennemskue, om han mener, hvad han skriver. Eller om han bare troller totalt. Fordi nogle ting virker lidt langt ude.

Men på den anden side, så synes jeg sjældent at han modsiger sig selv. Det er lidt de samme temaer og historier, vi har hørt fra ham i årevis. Problemer med alkohol og helbred. Problemer med sin eks. og sin datter. Problemer med bolig og med at finde job o.s.v. Så umiddelbart virker hans problemstillinger realistiske nok for en mand, der er ude i torvene på grund af alkoholisme.

Dog vil jeg sige, at jeg altid har syntes, at hr. Snoozs svarer venligt og pænt på debatten. Han generer egentlig ikke nogen. Så derfor synes jeg, at man skal skrive pænt til ham, også selvom man måske synes han er langt ude eller er et fjols o.s.v. Fordi hvis han er misbruger (af alkohol f.eks.), er han jo et eller andet sted ude, hvor han ikke kan bunde. Og så hjælper det vel ikke bare at svine ham til. På den anden side, er det da sandt at han nok har brug for et los i røven. Men hvis ikke viljen er der inde i ham selv til at forandre tingene, så er det jo svært for vi andre at gøre noget.

Jeg gider dog ikke moralisere over hans forhold til sin datter eller sin eks. Det er ikke mit problem. Hvis han ikke ser datteren så meget, er der - som det fremgår - sikkert gode grunde dertil. Og det er da synd for både han og datteren, at de ikke har noget ordentligt forhold. Men det er nok svært at gøre det godt igen, så længe hr. Snoozz ikke har styr på sit liv. Og det virker ikke til, at han på den korte bane vil få styr på det. Desværre. Men det er jo også et eller andet sted synd for ham, fordi bag hans mange problemer fornemmer jeg nu, at han er en godmodig og hyggelig nok fætter. Som det altså bare er gået galt for og som har rodet sig ud i en masse lort. Mere eller mindre selvforskyldt, jovist. Men det gavner bare ikke at trampe på en mand, der ligger ned.

Synes du overdriver.. kan ikke se han bliver svinet til.. derimod sviner han sin datter til.. uanset hvor meget på røven han er og hvor meget lort han står i.. så undskylder det bare ikke hans opførsel .. der kommer stort set ikke et indlæg hvor han ikke nævner sin datter negativt .. Han må sgu tage sig sammen.. og hvis du mener det er at svine folk til.. er din opfattelse.. men så vil jeg mene du trænger til et realitetscheck 

At han ikke ser sin datter er nok hans egen skyld.. hvis det var mig som havde en far der opførte sig sådan ..svinede mig til og gav mig skylden for alt.. så ville jeg heller ikke have særlig meget lyst til og se ham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind