Tigermanden

Tegn på svaghed hos debattører

Recommended Posts

dewey
For 2 timer siden, Tigermanden skrev:

Her i danmark er der religionsfrihed, så derfor er du en slags forræder mod grundloven, når du argumenterer mod Sharia.

🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 1 time siden, Tigermanden skrev:

Det er fordi vores grundlov sikrer os religionsfrihed - så du kan altså ikke bestemme, om andre må leve efter Sharialovene - herunder om de Nydanske kvinder skal have lov til at være dækket til, for det er de sikret lov til - i grundloven. 

Hej Tiger,

Problemet for en del der personligt vælger at Sharia gælder for dem, er at de også mener at de skal tvinge andre til at overholde Sharia.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Lige nu, Ieet skrev:

Hej Tiger,

Problemet for en del der personligt vælger at Sharia gælder for dem, er at de også mener at de skal tvinge andre til at overholde Sharia.

Med venlig hilsen

Ieet

Nej, alle kan da bare leve, som de plejer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 2 minutter siden, Tigermanden skrev:

Hvor stort er "problemet"? Jeg er aldrig stødt på det.

Hej Tiger,

Jeg kan ikke gøre for at du ikke færdes på Nørrebro.

Det er stort nok til at det bliver bemærket og kommer i medierne. Som sagt er problemet med Sharia-tilhængere at det ikke er et "personligt valg" men noget som en del af dem prøver at tvinge alle andre til. 

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 2 timer siden, Helle Front skrev:

Jeg vidste godt, at du mener sharialoven står over den nationale lovgivning.

Det er netop grundloven, jeg argumenterer for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 43 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Tiger,

Jeg kan ikke gøre for at du ikke færdes på Nørrebro.

Det er stort nok til at det bliver bemærket og kommer i medierne. Som sagt er problemet med Sharia-tilhængere at det ikke er et "personligt valg" men noget som en del af dem prøver at tvinge alle andre til. 

Med venlig hilsen

Ieet

Jeg har ellers mange gode venner på Nørrebro, men ellers bor jeg jo langt ude på landet her i Jylland. Men jeg har nu ikke hørt om problemer af den karakter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 timer siden, Ieet skrev:

Hej Tiger,

https://www.tv2lorry.dk/kobenhavn/vaertshuse-trues-de-siger-norrebro-horer-under-sharia

Der er adskillige andre eksempler. Problemet er de Sharia tilhængere som vil tvinge alle andre til at leve under Sharia.

Med venlig hilsen

Ieet

Det er skam ikke kun på Nørrebro i Danmark sharia forsøger at vinde indtog, problemet er langt større i Tyskland.

For 2 timer siden, Tigermanden skrev:

Hvor stort er "problemet"? Jeg er aldrig stødt på det.

Heldige dig vi har problemet i München, Berlin, Stutgart, Wuppertal og adskillige andre storbyer. Her blot eet eksempel.

https://www.focus.de/panorama/welt/radikal-islamische-gruppe-gericht-verurteilt-mitglieder-von-wuppertaler-scharia-polizei-zu-geldstrafen_id_10764932.html

Billede: focus.de

die-scharia-polizei-zog-im.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Der er ikke noget galt i at være involveret i sit lokalområde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.