Forsvarsadvokat

Er Greta Thunberg en tidsrejsende?

Recommended Posts

Entrelac
1 time siden, Forsvarsadvokat skrev:

https://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/du-tror-at-det-er-loegn-disse-mennesker-er-ikke-tvillinger

disse er ikke tvillinger - de er end ikke i familie med hinanden!

Der er altså noget mystisk ved det her?

Jeg var ganske ung da jeg første gang hørte, at vi allesammen har en genganger et eller andet sted.

I nogle år havde jeg en svigerinde, som af og til mødte venner, bekendte og kolleger der påstod, at have set hende et sted hvor hun ikke havde været. Det pudsige var, at da min svigerinde skiftede frisure, så gjorde hendes genganger det samme.

I sommers var jeg på ferie i Tyrkiet, på hotellet boede et dansk par, hvor jeg ved første øjekast var helt sikker på, at manden var Lars Bom (dansk skuespiller), men eftersom han (manden på hotellet) arbejde som ejendomsfunktionær og på ingen anden måde havde noget tilfælles med Lars Bom, så var det nok ikke Lars Bom.:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Dette er IKKE en look-a-like-historie, men dog en pudsig historie.

Fra 1-7. klasse havde jeg en klassekammerat. En flink lyshåret, spinkel dreng. Meget stille, men som sagt meget flink. Jeg spillede også fodbold med ham i mine teenageår. Men da vi begge var i 18-års-alderen, skiltes vore veje og vi har ikke haft noget med hinanden at gøre siden. 

Men jeg mødte ham dog én gang, dengang jeg boede i Århus. Det sjove var, at han fortalte mig, at han også var flyttet til Smilets By. Men trods det, så mødte jeg ham nu kun den ene gang mens jeg boede dér.

Så flyttede jeg til København. Og da jeg var derovre, mødte jeg en anden tidligere klassekammerat, som fortalte mig, at ham den dengang spinkle lyshårede dreng også var flyttet til København nu. Jeg mødte ham aldrig i København, men fandt det lidt morsomt, at han først var flyttet til Århus samtidig med mig. Og senere til København også ca. på samme tidspunkt, som jeg flyttede derover.

I dag bor jeg så i Aalborg. Og minsandten om jeg ikke for et par år siden så en annonce i lokalavisen, hvor der stod, at ham min tidligere klassekammerat skulle giftes her i byen. Han var så åbenbart flyttet til Aalborg - igen ca. samtidig med mig. Og havde heroppe fundet en lokal kvinde, han skulle giftes med.

Jeg har ikke mødt ham i mange år. Men jeg finder det pudsigt, at vi har haft parallele tilværelser, hvor vi hele vores liv har boet i præcist de samme byer. Men uden at rende ind i hinanden i mange mange år. Især fordi han også var den af alle, jeg fulgtes mest med under mine drengeår. Vi gik i samme klasse. Og han var den eneste, jeg stort set var på samme fodboldhold med gennem hele min fodboldtid. 

Nej, vi ligner nu ikke fysisk hinanden, så han er ingen dobbeltgænger. Men historien er lidt pudsig, synes jeg. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 19 timer siden, Lucianone skrev:

Dette er IKKE en look-a-like-historie, men dog en pudsig historie.

Fra 1-7. klasse havde jeg en klassekammerat. En flink lyshåret, spinkel dreng. Meget stille, men som sagt meget flink. Jeg spillede også fodbold med ham i mine teenageår. Men da vi begge var i 18-års-alderen, skiltes vore veje og vi har ikke haft noget med hinanden at gøre siden. 

Men jeg mødte ham dog én gang, dengang jeg boede i Århus. Det sjove var, at han fortalte mig, at han også var flyttet til Smilets By. Men trods det, så mødte jeg ham nu kun den ene gang mens jeg boede dér.

Så flyttede jeg til København. Og da jeg var derovre, mødte jeg en anden tidligere klassekammerat, som fortalte mig, at ham den dengang spinkle lyshårede dreng også var flyttet til København nu. Jeg mødte ham aldrig i København, men fandt det lidt morsomt, at han først var flyttet til Århus samtidig med mig. Og senere til København også ca. på samme tidspunkt, som jeg flyttede derover.

I dag bor jeg så i Aalborg. Og minsandten om jeg ikke for et par år siden så en annonce i lokalavisen, hvor der stod, at ham min tidligere klassekammerat skulle giftes her i byen. Han var så åbenbart flyttet til Aalborg - igen ca. samtidig med mig. Og havde heroppe fundet en lokal kvinde, han skulle giftes med.

Jeg har ikke mødt ham i mange år. Men jeg finder det pudsigt, at vi har haft parallele tilværelser, hvor vi hele vores liv har boet i præcist de samme byer. Men uden at rende ind i hinanden i mange mange år. Især fordi han også var den af alle, jeg fulgtes mest med under mine drengeår. Vi gik i samme klasse. Og han var den eneste, jeg stort set var på samme fodboldhold med gennem hele min fodboldtid. 

Nej, vi ligner nu ikke fysisk hinanden, så han er ingen dobbeltgænger. Men historien er lidt pudsig, synes jeg. 

Måske lever i endda i en computer simulation, hvor flere af os har samme udseende, eller uafhængig af hinanden følger samme udviklings mønster - steder og begivenheder?

Tja.. hvem ved - der nu noget mystisk over det hele!?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg tror på at hun er en tidsrejsende. Det samme er Sylvester Stallone.

image.png.fca7809ca58bc93fd3b15785f434e7b9.png

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 18 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Jeg tror på at hun er en tidsrejsende. Det samme er Sylvester Stallone.

image.png.fca7809ca58bc93fd3b15785f434e7b9.png

"FIRST EVER Doppelgänger DNA test - Twin Strangers"

Søstre - 0.000.6 %

Halv søstre - 1.1 %

I familie med hinanden op til 20.000 år tilbage i tiden - ikke i familie med hinanden.

Resultat af DNA test:

Pigerne er ikke søstre, halv søstre eller i familie med hinanden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Michael Jackson har også levet engang i det gamle Egypten.

image.png.f1642a9288d213edd34329598f071bad.png

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Michael Jackson har også levet engang i det gamle Egypten.

image.png.f1642a9288d213edd34329598f071bad.png

Det har Obama da skam også...

Obama-clone-pharao1.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
On ‎23‎-‎11‎-‎2019 at 12:46, Entrelac skrev:

Jeg var ganske ung da jeg første gang hørte, at vi allesammen har en genganger et eller andet sted.

Åh ja, DET kender jeg kun alt for godt.. :fløjt:

Næsten dagligt bliver jeg stoppet af vildt fremmede, febrilsk svedende kvindemennesker - bare fordi jeg har en dobbeltgænger rendende rundt et sted henne i Amerika: :banan:

21ba6bbbdee3d48e153a56c484385f6c.jpg

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg får nogle gange at vide at jeg ligner Mesut Özil.

image.png.609d0f0538b346b3b069caa7d8243384.png

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind