Forsvarsadvokat

Er Greta Thunberg en tidsrejsende?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Konspirations teori: Greta Thunberg er en tidsrejsende?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/bibliotek-bekraefter-greta-thunbergs-tidsrejse-billede-er-aegte/7884325

"Bibliotek bekræfter: Greta Thunbergs 'tidsrejse'-billede er ægte.

Et billede af tre børn, der arbejder ved en guldmine i Canada omkring år 1898, gik i denne uge verden rundt.

Billedet ligger på online-billedarkivet hos University of Washington, og gik pludselig, efter 121 år, viralt, fordi et af børnene har en slående lighed med den svenske miljøaktivist Greta Thunberg."

Er tidsrejser en mulighed og sket allerede?

Kan vi med den rette teknologi rejser både frem og tilbage i tiden?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.

Nej naturligvis ikke. Pigen på billedet, er bare en af mange, der tilsyneladende bare ligner Greta Thunberg.

I øvrigt har jeg også en dobbeltgænger nede på Struer kanten, uden vi på nogen måde er i familie. 

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)

Altså, denne tråd er næsten dårligere end tråden om flæskesteg..

Der er jo en ordentlig omgang EB konspiration , fundet på en side, hvor de elsker sådan en historie, den er da dårlig værdig at tale om.

Vi kan finde masser af mennesker som med masser af tøj på, nok ligner andre, hvis man gider, og idag, der har vi altså teknikken til at finde dem, og der er websites hvor man kan sidde og se på dem, og nej, de kommer ikke fra fremtiden eller fortiden.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Spændende emne. Det er altid spændende med syrede konspirationer, fordi det er så kedeligt, hvis vi kun skal diskutere trivielle dagligdagsting. Så fedt med den slags emner.

Det mest sandsynlige er, at hun bare er en look-a-like. Man kan næsten altid finde et billede af en eller anden, som ligner en anden person. Og især når der er tale om en kendis, er der jo ekstra stor chance for at nogen spotter et sådant billede. Fordi flere interesserer sig for personen.

Når dette er sagt, er jeg meget åbentsindet og tror, at det godt kan være muligt, at man engang vil kunne rejse i tiden. Så derfor kan jeg ikke kategorisk afvise, at hun KAN være en tidsrejsende fra fremtiden, der er rejst tilbage i tiden for at advare os om klimaforandringerne. Men så er spørgsmålet jo bare, hvad hulen hun lavede i Canada i 1800-tallet? Det giver ikke så meget mening.

Nu tror jeg på reinkarnation. Der er også den simple mulighed, at hun er en reinkarnation af pigen fra Canada! Jeg har hørt og læst, at hvis man reinkarnerer, vil man ofte nedarve nogle af de samme fysiske træk og kendetegn som den person, man var i den forrige inkarnation. Der kan findes mange billeder på internettet, hvis man googler timetravelers - af kendisser, som havde look-a-like´s i fortiden. Så Thunberg er blot én af mange.

En tredje mulighed er kloning. Nogle hævder jo, at Illuminati allerede er i stand til at klone mennesker og at mange celebrities i virkeligheden er kloner. Fordi kloner er nemmere at kontrollere for eliten. Da de ikke har sjæl...

Jeg snød og hjalp jer med google-søgningen:

https://www.google.com/search?q=time+traveler&sxsrf=ACYBGNRWo-W2NiQ0LBEyeNKEQHybnBL4EQ:1574450618164&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjKkb_Oxf7lAhXHAewKHUmOAusQ_AUoAXoECBMQAw

Her en artikel med fotodokumentation:

https://www.express.co.uk/news/weird/694410/PROOF-OF-TIME-TRAVEL-The-famous-celebrities-who-have-turned-up-back-in-history

Pudsige sammentræf? Tja, måske. Men jeg afviser ikke, at der kan ligge mere bag...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Altså, denne tråd er næsten dårligere end tråden om flæskesteg..

Der er jo en ordentlig omgang EB konspiration , fundet på en side, hvor de elsker sådan en historie, den er da dårlig værdig at tale om.

Vi kan finde masser af mennesker som med masser af tøj på, nok ligner andre, hvis man gider, og idag, der har vi altså teknikken til at finde dem, og der er websites hvor man kan sidde og se på dem, og nej, de kommer ikke fra fremtiden eller fortiden.

Du har ret i, at det nok er en naturlig forklaring. 

Men jeg synes, du er lidt kategorisk i din afvisning. Jeg mindes svagt, at du på et tidspunkt skrev, at du mener, at djævlen findes. Husker jeg korrekt? Er det ikke også korrekt, at du overvejer at tage i kloster? I så fald går jeg ud fra, at du ER spirituelt indstillet...

Men hvis du anerkender, at f.eks. djævlen findes, er der så egentlig så langt derfra og så til at være åben overfor f.eks. reinkarnation, tidsrejser, kloning o.s.v.?

Verden er måske mere syret, end man almindeligvis tror. Derfor prøver jeg selv at undlade at afvise ting så kategorisk. Fordi reelt ved hverken du eller jeg noget som helst. Derfor må man holde alle muligheder åbne. Men det er jo bare MIN mening!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 3 timer siden, Bare mig. skrev:

Nej naturligvis ikke. Pigen på billedet, er bare en af mange, der tilsyneladende bare ligner Greta Thunberg.

I øvrigt har jeg også en dobbeltgænger nede på Struer kanten, uden vi på nogen måde er i familie. 

Hilsen Mig.

Selvfølgelig er det den mest sandsynlige forklaring.

Sidste år var jeg til en koncert. Pludselig troede jeg, at min bror stod foran mig. Men det var bare en mand, der lignede min bror ca. 90%. Når jeg kiggede nærmere efter, kunne jeg godt se, at det ikke var ham. Men han lignede godt nok vildt meget!

Jeg så også en dag i supermarked en ung mand på ca. 25 år, som lignede en yngre udgave af mig selv. Han har nok ikke selv tænkt over det, da han så mig, da han jo ikke ved, hvordan jeg så ud, da jeg var 25. Men det var næsten som at se mig selv i den alder.

Så ja, det er nok en look-a-like. Men jeg afviser modsat I andre ikke kategorisk andre teorier, da jeg tror på, at verden er mere mangfoldig og skør, end de fleste aner...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Spændende emne. Det er altid spændende med syrede konspirationer, fordi det er så kedeligt, hvis vi kun skal diskutere trivielle dagligdagsting. Så fedt med den slags emner.

Det mest sandsynlige er, at hun bare er en look-a-like. Man kan næsten altid finde et billede af en eller anden, som ligner en anden person. Og især når der er tale om en kendis, er der jo ekstra stor chance for at nogen spotter et sådant billede. Fordi flere interesserer sig for personen.

Når dette er sagt, er jeg meget åbentsindet og tror, at det godt kan være muligt, at man engang vil kunne rejse i tiden. Så derfor kan jeg ikke kategorisk afvise, at hun KAN være en tidsrejsende fra fremtiden, der er rejst tilbage i tiden for at advare os om klimaforandringerne. Men så er spørgsmålet jo bare, hvad hulen hun lavede i Canada i 1800-tallet? Det giver ikke så meget mening.

Nu tror jeg på reinkarnation. Der er også den simple mulighed, at hun er en reinkarnation af pigen fra Canada! Jeg har hørt og læst, at hvis man reinkarnerer, vil man ofte nedarve nogle af de samme fysiske træk og kendetegn som den person, man var i den forrige inkarnation. Der kan findes mange billeder på internettet, hvis man googler timetravelers - af kendisser, som havde look-a-like´s i fortiden. Så Thunberg er blot én af mange.

En tredje mulighed er kloning. Nogle hævder jo, at Illuminati allerede er i stand til at klone mennesker og at mange celebrities i virkeligheden er kloner. Fordi kloner er nemmere at kontrollere for eliten. Da de ikke har sjæl...

Jeg snød og hjalp jer med google-søgningen:

https://www.google.com/search?q=time+traveler&sxsrf=ACYBGNRWo-W2NiQ0LBEyeNKEQHybnBL4EQ:1574450618164&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjKkb_Oxf7lAhXHAewKHUmOAusQ_AUoAXoECBMQAw

Her en artikel med fotodokumentation:

https://www.express.co.uk/news/weird/694410/PROOF-OF-TIME-TRAVEL-The-famous-celebrities-who-have-turned-up-back-in-history

Pudsige sammentræf? Tja, måske. Men jeg afviser ikke, at der kan ligge mere bag...

Tja.. jeg tror nu godt at der kan være noget om det, for man kan aldrig vide hvorfor nogen ligner hinanden på en prik!

Prøv at se disse dobbeltgængere som kan give stof til eftertanke?:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Ja, ligheden er vild ved nogle af personerne i videoen ovenover.

Det vækker til eftertanke: Er det bare tilfældigheder? Er der tale om kloning? Eller kunne det tænkes, at vi alle har én eller flere dobbeltgængere rundt omkring i verden, som måske er en del af os selv? Måske er vi samme sjæl, der inkarnerer samtidigt i forskellige kroppe?

Jeg har aldrig mødt nogen, der lignede mig 100%, men som sagt så jeg en ung mand i et supermarked, som lignede ret meget en ungre udgave af mig selv. Dog ikke 100%. Jeg har heller ikke kunnet spotte nogen kendis, der ligner mig totalt. Men der er et par stykker, som jeg måske har en vis lighed med. Uden at nævne navne - fordi så ville jeg afsløre mig eget udseende - , så vil jeg sige, at der er en bestemt berømt cykelrytter, som jeg godt kan minde lidt om af udseende. Vi ligner ikke hinanden 100%, men så måske bare 80%. For et par år siden, var jeg på ferie og spottede denne cykelrytter, mens han sad på en café. Og jeg bemærkede, at han nærmest stirrede på mig. Jeg tror, at han også tænkte, at jeg lignede ham en del he he

Én ting er, hvem man ligner fysisk. En anden ting er, hvem man ligner mentalt. Jeg har TRE gange i mit liv fået foræret en bog, når jeg er stoppet et sted og jeg skulle have et minde med derfra. Det pudsige er, at alle tre gange, fik jeg foræret bogen "Den Lille Prins"! Det må jo ligesom skyldes, at samtlige tre personer, der gav mig denne bog, mener, at jeg mindede dem om ham den lille prins. Han er jo i bogen en lille dreng, det er jeg ikke just. Ikke mere. Men jeg tror, at jeg tænker lidt ligesom ham den lille prins. Jeg ser ligesom ham verden på en lidt anderledes og alternativ måde. Nærmest modsat af, hvordan de fleste mennesker ser tingene. Jeg tror, det er derfor, at jeg tre gange har fået foræret dén bog. 

En dag gav jeg mig til at læse bogen. Og jeg syntes det var morsomt, fordi ham den lille prins har ca. samme logik og tankegang, som jeg selv har. Sådan totalt Rasmus Modsat-agtig he he

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 9 minutter siden, Lucianone skrev:

Ja, ligheden er vild ved nogle af personerne i videoen ovenover.

Det vækker til eftertanke: Er det bare tilfældigheder? Er der tale om kloning? Eller kunne det tænkes, at vi alle har én eller flere dobbeltgængere rundt omkring i verden, som måske er en del af os selv? Måske er vi samme sjæl, der inkarnerer samtidigt i forskellige kroppe?

Jeg har aldrig mødt nogen, der lignede mig 100%, men som sagt så jeg en ung mand i et supermarked, som lignede ret meget en ungre udgave af mig selv. Dog ikke 100%. Jeg har heller ikke kunnet spotte nogen kendis, der ligner mig totalt. Men der er et par stykker, som jeg måske har en vis lighed med. Uden at nævne navne - fordi så ville jeg afsløre mig eget udseende - , så vil jeg sige, at der er en bestemt berømt cykelrytter, som jeg godt kan minde lidt om af udseende. Vi ligner ikke hinanden 100%, men så måske bare 80%. For et par år siden, var jeg på ferie og spottede denne cykelrytter, mens han sad på en café. Og jeg bemærkede, at han nærmest stirrede på mig. Jeg tror, at han også tænkte, at jeg lignede ham en del he he

Én ting er, hvem man ligner fysisk. En anden ting er, hvem man ligner mentalt. Jeg har TRE gange i mit liv fået foræret en bog, når jeg er stoppet et sted og jeg skulle have et minde med derfra. Det pudsige er, at alle tre gange, fik jeg foræret bogen "Den Lille Prins"! Det må jo ligesom skyldes, at samtlige tre personer, der gav mig denne bog, mener, at jeg mindede dem om ham den lille prins. Han er jo i bogen en lille dreng, det er jeg ikke just. Ikke mere. Men jeg tror, at jeg tænker lidt ligesom ham den lille prins. Jeg ser ligesom ham verden på en lidt anderledes og alternativ måde. Nærmest modsat af, hvordan de fleste mennesker ser tingene. Jeg tror, det er derfor, at jeg tre gange har fået foræret dén bog. 

En dag gav jeg mig til at læse bogen. Og jeg syntes det var morsomt, fordi ham den lille prins har ca. samme logik og tankegang, som jeg selv har. Sådan totalt Rasmus Modsat-agtig he he

https://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/du-tror-at-det-er-loegn-disse-mennesker-er-ikke-tvillinger

disse er ikke tvillinger - de er end ikke i familie med hinanden!

Der er altså noget mystisk ved det her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Selfølgelig er Greta tidsrejsende...endda så klimavenlig at det ikke kræver forurenende energi at gøre det....plus der serveres selfølgelig vegan all the way.....

fårk hvor findes der meget energispild på nettet....stop nu jer selv med jeres latterlige,idiotiske, på grænsen til psykotiske spild af liv.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind