Lucianone

Er reptile rumvæsener i gang med at afsløre sig selv?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

Gamle brugere af bindestregsdebatten og af SOL vil erindre, at undertegnede af og til har lavet lidt "skæve"/alternative indlæg om rumvæsener, Illuminati o.s.v. Fordi jeg interesserer mig for det mystike, det uforklarlige og det overnaturlige.

Disse gamle brugere vil derfor nok huske, at jeg flere gange er kommet ind på konspirationsteorien om, at aliens allerede ER her på jorden. Og at de såkaldte REPTILIANS aka reptilmennesker er den alientype, som er dominerende her på jorden og som i det skjulte arbejder på at overtage herredømmet her på jorden. Ja, nogle mener, at de allerede styrer vores planet og endda har gjort det i århundreder eller endda i årtusinder. Tro det eller ej!

De, der kender til denne teori, vil have hørt om, at disse reptilmennesker til dagligt er usynlige, fordi de kamouflerer sig blandt os mennesker. Ja, faktisk ligner de vi mennesker, fordi de har en eller anden avanceret kamoufleringsteknik, der gør, at de kan imitere og efterligne mennesker. Lidt ligesom visse dyrearter også gør. Kamæleoner, er det ikke sådan nogle kræ, som bl.a. kan disse tricks?

Så den eneste måde, man umiddelbart kan spotte en reptilian/et reptilmenneske på, skulle være at man undertiden kan afsløre, at deres pupiller bliver aflange ligesom et reptils eller en slanges pupiller. Eller en kats pupiller, for den sags skyld. Når dette sker, kaldes det for REPTILIAN SHAPESHIFTING. D.v.s. at mennesket skifter form til at have reptiløjne. Hvilket ofte sker i et splitsekund, så det kan være svært at spotte med det blotte øje. Men på Youtube florerer mange videoer (nogle sikkert fakes, naturligvis...), hvor man angiveligt kan se diverse personer få reptiløjne. Hvilket så skulle afsløre, at de er reptile rumvæsener, der kamouflerer sig som mennesker. Både Donald Trump og Hillary Clinton er blevet beskyldt for at være sådanne reptilians. Ja, også Dronning Elizabeth og hendes mand, Prins Philip, er blevet beskyldt for at være undercover reptilians. 

Nu er der så dukket nogle videoer op, som viser en russisktalende kvinde foretage et reptilt formskifte flere gange på forskellige videoer. Hun er medlem af organisationen ALLATRA International Public Movement, der blev stiftet i 2011, og efter sigende skulle have en eller anden form for humanitær agenda. Deres hjemmeside er HER, så bedøm selv, om I tror de er troværdige eller om det er en gang New Age-pjat eller andet i den dur:

https://allatra.org/

De beskriver sig selv således:

"It is an association of active, honest and friendly people who aspire to use their best qualities for the benefit of society. We are outside of politics and outside of religion.

Our motto is: «Good in Action!»

As of today, thanks to ALLATRA International Public Movement, millions of people have already united across the globe. The number of participants is growing exponentially every day because there are indeed many good, kind and creatively active people striving to change the world for the better."

- Men ALLATRA har nu offentligt i flere videoer åbent talt om reptilians og denne kvindelige tv-vært har flere gange udøvet reptilt formskifte, hvor hendes pupiller skifter form til reptiløjne. Bedøm selv her, om I tror at videoerne er ægte eller fake:

https://www.youtube.com/watch?v=ck1-JIgfqR4

(Youtube-videoer plejer at blive automatisk indlejrede, men det skete så ikke her. Så I må selv kopiere og indsætte linket... - jeg kan ikke lige huske, hvordan det er man skal kode linket for at få det til at virke. Det kan nogle it-nørder sikkert bedre huske....)

Umiddelbart vil man jo sige, at det er fake det hele og min egen umiddelbare reaktion var da også, at det hele virkede lidt påtaget og iscensat. Men jeg har set flere videoer, hvor folk, der mener at have forstand på den slags, har hævdet, at de har analyseret videoerne og er kommet frem til, at det hele virker autentisk. Andre hævder, at hun også er blevet set udøve reptiløjne-stuntet i LIVE-udsendelser. Det kan jeg så ikke bekræfte, da jeg ikke har set disse udsendelser live....

Hvad mener DINDEBAT-PANELET? Real or fake? 

Og er jorden virkeligt ved at blive overtaget af reptilrumvæsener, der kamouflerer sig bag et hologram, så de udadtil ligner mennesker for vore blotte øjne? ELLER skal man være en reptiltosse for at tro på den slags?😜

I øvrigt sjovt at læse kommentarfeltet under videoen. En kvinde, der kalder sig "Official Silke" påstår, at hun også er reptilian, i det hun skriver:

"I also get these vertical slits. We exist. Our body is 5th density and 5th density dna will morph at 3th density. This reality on earth is a higher octave of 3th density. We are very different, but not all of us are part of the same classification. We can consume dna and express it fully unfolded as a holographic photonal and cellular image. Its complicated to explain. But don't worry. Keep watching television. Enjoy your life till its over. Forget all dreams that you got and face reality to satisfy evolution. This thing that you call universe is a broken mirror, because all civilisations will fail and a simulated multiverse AI system with gate keeper technology will not support the recycling of souls."

- Men det kan jo være, at hun bare tager pis på os...; men hun er meget velformuleret og det, hun skriver, stemmer meget godt overens med, hvad den engelske forfatter og tidligere BBC tv-vært David Icke har været inde på mange gange, når han taler om disse reptilmennesker. Icke er den mest kendte fortaler for konspirationsteorien om reptilmenneskerne. Han mener i fuldt alvor, at teorien er sand og han skriver masser af bøger om emnet og tager verden rundt og holder foredrag om reptilmennesker plus mange andre spændende emner, der er beslægtede dermed (Illuminati, New World Order o.s.v.).

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg så engang en fed amerikansk serie, hvor plottet var meget som beskrevet. Serien hed V. 

Jeg finder de to historier lige troværdige. ^_^

V-Television-Series.jpg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 47 minutter siden, Jojojo skrev:

Nu er jeg ikke på det rette plan mht. reptilians, men jeg synes vedhæftede artikel er ret interessante når det nu er det hotteste emne for conspiracy lovers 

https://edition.cnn.com/2019/11/21/world/greta-thunberg-lookalike-time-travel-trnd/index.html

Det er menneskeligt at se andre mennesker i andre, også selvom de kun ligner men ikke er personen. Værre er jo, når man ser reptiler i mennesker som ikke andre ser, så har man vist behov for at besøge en professionel.

Synes da "They live"  var en god scifi film, men fra film og så at tro skilte at aliens skjuler sig bag et menneske ansigt :) Well....

Greta ligner sin dubleant men de er altså ikke ens.

Redigeret af DenBruneMunk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, ThomasSneum skrev:

Jeg så engang en fed amerikansk serie, hvor plottet var meget som beskrevet. Serien hed V. 

Jeg finder de to historier lige troværdige. ^_^

V-Television-Series.jpg

Men sagen er den, at mange mener, at Hollywood har en tendens til at blande fakta med fiktion, så noget af den inspiration, de bruger til diverse science fiction-serier og -film kunne måske tænkes at være hentet fra virkelighedens verden?!

Det er i hvert fald påfaldende, synes jeg, at langt de fleste science fiction-serier- og film fra Hollywood, omhandlende rumvæsener, afbilder disse aliens som enten grey aliens eller reptilaliens. Fordi det passer jo godt sammen med de beretninger, man hører fra folk, der hævder at have mødt disse væsener i virkeligheden. Samstemmende beskrives rumvæsener enten som grey aliens eller reptilaliens. Og i nogle tilfælde også som høje bonde "Nordic aliens".

John Carpenter hed den oprindelige producer, der stod bag en kultfilm fra 80´erne kaldet "They Live". Den handlede om en mand, som fandt nogle specielle briller, som han for sjovt prøvede at tage på. Og da han tog disse briller på, kunne han pludselig se, at mange af de mennesker, han mødte på gaden, i virkeligheden var aliens. Fordi brillerne gjorde ham i stand til at se igennem deres menneskelige hologram/kamouflering. John Carpenter udtalte engang, at "They Live" faktisk snarere var en dokumentar end science fiction. Så måske kendte Carpenter selv til disse reptilrumvæsener. I "They Live" beskrives de ganske vist ikke direkte som "reptilians", men de har skællet slangeagtig hud og aflange pupiller, præcist ligesom reptilians siges at have. Så det MÅ være reptilaliens, som Carpenter afbilder i "They Live"...

Hvis det hele var ren fantasi, burde der så ikke være større variation i de typer aliens, man ser i disse Hollywood-film- og serier? Så burde der også laves film med hundealiens, kattealiens, flodhestealiens o.s.v. Men nej, næsten hver gang er det grey aliens eller reptilaliens...

Men klart at jeg kan ikke bevise, at de eksisterer. Du kan heller ikke bevise det modsatte Men jeg afviser ikke, at der er noget om snakken. Beviset får jeg dog ikke før den dag, hvor jeg selv måtte stå overfor et rumvæsen. Jeg skal nok sige til, hvis jeg møder ét af slagsen.😜

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 6 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Det er menneskeligt at se andre mennesker i andre, også selvom de kun ligner men ikke er personen. Værre er jo, når man ser reptiler i mennesker som ikke andre ser, så har man vist behov for at besøge en professionel.

Synes da "They live"  var en god scifi film, men fra film og så at tro skilte at aliens skjuler sig bag et menneske ansigt :) Well....

Greta ligner sin dubleant men de er altså ikke ens.

Det var da også bare en sjovt tanke at transportere Greta Thunberg into a reptilian, though har jeg læst nogen kommentarer om pigen som ikke er helt ved siden af den tanke.

For mig må alle gør som de ønsker med deres tanker, og se hvad de vil se, alt sammen er det et fredeligt fortagende og det skader ingen, jeg kigger da også nogen gange på et fuldstændigt forrykt tegnefilm og nyder det fordi det rammer alligevel.

Filmen "They live" mener jeg at være en godt film, Sci Fi er ikke så ringe da og rammer ofte rigtigt når man vil bare slappe af, fordelen med den slags film er at man godt kan se det flere gange uden at det blive kedeligt igennem genkendelighed. 🚣‍♀️

Undskyldt at jeg lige nævnte Greta, jeg kan se at der lige blev oprettet et tråd om emnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandpytten
For 17 timer siden, Lucianone skrev:

Tro det eller ej!

Jeg kiggede lidt ned over dit spændende indlæg og skimmede ord som: 'reptilmennesker' - 'aflange pupiller' - 'usynlige' - 'formskiftere'.... 

Det var mere end rigeligt for mig....

- såeee, for nu ikke at komme til at overtræde nogle husregler, så vil jeg nøjes med at svare:

'ej'  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Vandpytten skrev:

Jeg kiggede lidt ned over dit spændende indlæg og skimmede ord som: 'reptilmennesker' - 'aflange pupiller' - 'usynlige' - 'formskiftere'.... 

Det var mere end rigeligt for mig....

- såeee, for nu ikke at komme til at overtræde nogle husregler, så vil jeg nøjes med at svare:

'ej'  :D

Ja, det er ærgerligt, at du da skam ej kan give den 100% gas med din syrede sarkastiske humor herinde på samme facon, som du gør på bindestregsdebatten. Herinde må du jo ligesom trække lidt i håndbremsen...

Det er lige før, jeg bliver nødt til at genoprette mig derinde, fordi det er da skam synd, at du ikke rigtigt har nogen at hænge op på tørresnoren, nu hvor Pollemanden ikke har været aktiv derinde i månedsvis. På den anden side orker jeg det ikke rigtigt - med alle de afsporinger og trådsabotager, som der finder sted derinde hver eneste evige dag året rundt. Det er umuligt at komme til orde derinde, uden at brovterne skal sabotere ens oplæg. Måske er det derfor, du også selv er endt herinde. De fleste bliver jo trætte af bindestregsdebatten - før eller siden.

For at vende tilbage til emnet, så er det da skam ej fordi jeg selv har set nogen reptilian i virkeligheden. Men jeg mener bare, at der er så mange historiske vidnesbyrd om deres eksistens, at jeg synes, at det er dumt kategorisk og absolut at afvise, at de enten HAR eksisteret eller måske endda stadig eksisterer. Husk på at verden er fyldt med alle mulige underlige kreaturer og skabninger. Så hvorfor ikke også humanoide reptiler?!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

at tro på reptilmennesker er da ikke værre end at tro på gud af en eller anden form , at tro på reptilmennesker er da ikke mere vanvigtit end at tro på gud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 minutter siden, stig6499 skrev:

at tro på reptilmennesker er da ikke værre end at tro på gud af en eller anden form , at tro på reptilmennesker er da ikke mere vanvigtit end at tro på gud 

God pointe.

Folk ovre på bindestregsdebatten kaldte mig Reptiltossen, fordi jeg nogle gange skrev om reptilteorien. Nu er jeg ikke uden humor og selvironi, så jeg tog det til mig og derfor kalder jeg mig også nogle gange selv reptiltossen. Fordi man skal ikke tage sig selv for højtideligt. Jeg kan også godt forstå, at nogle finder teorien tosset, fordi den er meget syret og svært at tro på, hvis man ikke har sat sig ind i den. Jeg har sat mig en del ind i den og derfor vil jeg ikke afvise den. Fordi jeg mener, at der er ret mange gode indicier på, at reptilians faktisk enten stadig eksisterer eller i hvert fald HAR eksisteret på et eller andet tidspunkt i verdenshistorien. Fordi der er overleveringer og vidnesbyrd om dem i alle kulturer verden over. Både fra Kina, Sydamerika, Irak, Sydafrika o.s.v. Også på Ny Guinea har de indfødte overleveringer om reptilians, der vist nok boede i huler/grotter under jorden....

Men hvis nu man selv tror på Gud og Jesus, vil jeg sige, at så må man jo selv være en Jesus- eller en Gudtosse. Fordi der er ikke flere beviser for Gud´s eksistens end der er for reptilmenneskers eksistens. Hvorfor er der så millioner af mennesker, der tror på guder, uden at de bliver kaldt tossede - når man bliver kaldt tosset, hvis man tror, at reptilians MÅSKE eksisterer? Jeg synes det er et meget godt og relevant spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind