la_

Barbermaskine - Elektrisk

Recommended Posts

la_

Hej, jeg bøvler lidt med, at finde en ny barbermaskine, der er kraftig, stærk, og skarp nok til, at "høste" mit kraftige skæg af "ståltråd" ;)

Min super "le" i dag, er en gammel Philips fra 1997 (model 5465), den har klaret opgaven fremragende! Jeg frygter lidt, at den snart står af! og må i gang med, at kigge ny.

Nogen foreslag her, til en ny "dræber le"? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 24 minutter siden, la_ skrev:

Hej, jeg bøvler lidt med, at finde en ny barbermaskine, der er kraftig, stærk, og skarp nok til, at "høste" mit kraftige skæg af "ståltråd" ;)

Min super "le" i dag, er en gammel Philips fra 1997 (model 5465), den har klaret opgaven fremragende! Jeg frygter lidt, at den snart står af! og må i gang med, at kigge ny.

Nogen foreslag her, til en ny "dræber le"? :) 

Personligt blev jeg træt af og købe el barbermaskiner, efter man partu skulle lave dem batteridrevet her først i det nye årtusinde. De "nye" maskiners skær er utrolig dårlige og bliver slidt op i løbet af ingen tid, at nye skær partu skal koste over halv pris af maskinens indkøbspris, gør det til en dyr fornywelse at være på el. Derfor gik jeg over til de moderne skrabere med mindst 3 skær. Med dem skal man være utrolig klodset for at skære sig. Prisen for et helt års smertefrit barbering kan holdes under kr. 200, hvis man besøger en Aldibutik når der skal investeres i grej.

I øvrigt er det en betingelse at jeg bruger en skraber før og når jeg kan finde på at blive rigtig kærlig visse steder om aftenen. Med en elmaskine begynder man at stikke lynhurtigt efter en barbering, modsat hvis man bruger skraber og skum.

Det er nok et andet valg du leder efter, men nu kender du sandheden om moderne elmaskiner og kraftig skæg.   😉

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_
For 3 timer siden, Bare mig. skrev:

Personligt blev jeg træt af og købe el barbermaskiner, efter man partu skulle lave dem batteridrevet her først i det nye årtusinde. De "nye" maskiners skær er utrolig dårlige og bliver slidt op i løbet af ingen tid, at nye skær partu skal koste over halv pris af maskinens indkøbspris, gør det til en dyr fornywelse at være på el. Derfor gik jeg over til de moderne skrabere med mindst 3 skær. Med dem skal man være utrolig klodset for at skære sig. Prisen for et helt års smertefrit barbering kan holdes under kr. 200, hvis man besøger en Aldibutik når der skal investeres i grej.

I øvrigt er det en betingelse at jeg bruger en skraber før og når jeg kan finde på at blive rigtig kærlig visse steder om aftenen. Med en elmaskine begynder man at stikke lynhurtigt efter en barbering, modsat hvis man bruger skraber og skum.

Det er nok et andet valg du leder efter, men nu kender du sandheden om moderne elmaskiner og kraftig skæg.   😉

Hilsen Mig.

Super og tak!

Sidst jeg prøvede med skraber, fungerede det ikke rigtig for mig, måske jeg burde give det endnu et forsøg, min nyeste maskine, er i al fald en "tynd kop øl"!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 2 timer siden, la_ skrev:

Super og tak!

Sidst jeg prøvede med skraber, fungerede det ikke rigtig for mig, måske jeg burde give det endnu et forsøg, min nyeste maskine, er i al fald en "tynd kop øl"!

Til de nye håndtag, som Aldi sælger, er der 4 blade på hvert skærehoved og ikke 3 som normalt på en "normal" engangsskraber. Tror ikke du bliver skuffet over det system. Der er naturligvis også andre forretninger der sælger noget tilsvarende. Oha, glemte helt der også er mange internet bikse der gør i den varegruppe.

Held og lykke med projektet, hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la_
For 9 timer siden, Bare mig. skrev:

Hilsen Mig.

Du er en kammerat! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

livet er for kort til billige barbermaskiner  Braun 9 serie er gode barbermaskiner 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind