snoozz

Har du nogensinde besøgt en luder, og hvorfor?

Recommended Posts

snoozz

- Og var du ellers i fast forhold der ?

Min eks skulle et par gange om året en weenkend til Jylland, så der havde jeg rig mulighed for byture med mine "gamle venner", ELLER, købe mig en luder - eller begge dele.

Det kan så ikke anbefales med begge dele, dels fordi man så kører fuld og bil, og hvis pigen så forlanger kondom oveni, så kan det blive virkeligt svært overhovedet at have samleje.

Jeg har nu altid gået udenom "klinikkerne" fordi det er rufferi, men "gået efter" dem som gør det hjemme hos sig selv, eller de måske er 4 studerende som sammen har lejet en 1-værlses lejlighed og så skiftes til at "betjene" den.

Jeg påstår ikke at min kæreste ellers var kedelig i sengen, men man kan godt bare trænge til at prøve "noget andet".

For øvrig kan man også kalde min daværende kæreste for prostitueret, hun fik bare ikke penge i form af kontanter her og nu, men et sted og bo, en bil at køre i, et barn, og er det staidvæk da hun stadig kræver børnepenge, uden hun vil lade mig se VORES datter.

Så min konklusion er: NÆSTEN alle kvinder er ludere. Dvs tager betaling for seksuelle ydelser. Dog med ganske få undtagelser, fx dem man møder på hjemløsehjem, eller på vej hjem fra en bytur, og tilfældigt havner hjemme hos, selvom man ikke kender hende ;)

Hvor meget har i betalt for sex? Og har i overvejet, at i faktisk kunne få en ny luder hver lørdag BILLIGERE end hvad det koster at have en kæreste (og der med samme sex) hver onsdag aften ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Nej..

Min kæreste er andet end sex og tilfredsstillelse. Det er sammenhold i mod og medgang. Jeg har intet imod at man benytter sig af specielle ydelser - jeg vil dog personligt foretrække en åbenhed omkring det i mit forhold. 

Jeg har ikke et sådan behov. 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

DEt var nu heller ikke fordi hun ikke var "vild" nok i sengen, men man kan jo aldrig prøve noget andet ellers.

Måske det var fordi vil var sammen lige siden vi var 15 og 16 år, så ingen af os havde den store erfaring med andre. Jeg havde med 1, og hun havde med 0.

Det har hun så klaret siden, jeg betaler i al fald ikke til hendes andre børn, stakkels fædre som hun også har snydt ved at være lækker, og så skal de betale børnepenge i 18 år også.

Med en luder siger man ikke hvem man er, så selv hvis de bliver gravide, så har hun ikke en kinamands chanche for at sige hvem eller hvad man er, eller hvorfra, så der kommer til at stå "ukendt far" på fødselsattesten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Min eks skulle et par gange om året en weenkend til Jylland, så der havde jeg rig mulighed for byture med mine "gamle venner", ELLER, købe mig en luder - eller begge dele.

Og så mener du, at det var jeres datter, der var skyld i skilsmissen.:fløjt::fløjt::fløjt:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 14 timer siden, snoozz skrev:

Så min konklusion er: NÆSTEN alle kvinder er ludere. Dvs tager betaling for seksuelle ydelser. Dog med ganske få undtagelser, fx dem man møder på hjemløsehjem, eller på vej hjem fra en bytur, og tilfældigt havner hjemme hos, selvom man ikke kender hende ;)

Hvor meget har i betalt for sex? Og har i overvejet, at i faktisk kunne få en ny luder hver lørdag BILLIGERE end hvad det koster at have en kæreste (og der med samme sex) hver onsdag aften ?

Aldrig i livet, man kan jo ikke vide om de snart skulle tømmes, eller om de var frisk 🥛. Jeg kan ikke helt genkende hvad du skriver, men vi er vel nok opvokset i lidt forskellige verdener med store tidsforskelle.

Hvis nogen skulle være luder, synes jeg faktisk at det skulle være mænd, deres moral falder noget hurtigere end hos kvinder synes jeg, og her kan jeg hellere ikke finde mig selve helt fri fra fristelser når der kom lidt gang i skåler 🍾🍸

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg har nok et ret pragmatisk syn på prostitution. Min holdning er nemlig, at det er verdens ældste erhverv og at efterspørgslen og sikkert også udbuddet altid vil være der. Så derfor giver det for mig ingen mening at forbyde prostitution. Man bør i stedet rette opmærksomheden på at forbedre vilkårene for de prostituerede og også for deres kunder.

Husk på at det er meget meget nemmere for en enlig kvinde at få sex med en tilfældig mand end omvendt. For mange enlige mænd er det svært. Og når man så sammenholder dette faktum med, at mænd også har et langt større seksualbehov end kvinder, ja, så er det, at behovet for at opsøge glædespiger opstår. Jeg synes ikke, at det er noget, man bør moralisere over. Fordi det er biologisk uundgåeligt, at efterspørgslen er der - så længe mænds seksualbehov er langt større end kvinder, samtidig med at kvinder er mere utilgængelige for mænd end mænd er for kvinder!

Derfor mener jeg, at de er helt galt på den i f.eks. Sverige, hvor de forbyder det. Derved kriminaliserer de unødigt både kunder og prostituerede og det finder jeg stærkt uhensigtsmæssigt. Måske er det medvirkende til, at der er mange flere voldtægter i Sverige end i Danmark? Fordi når man forbyder prostitution, så mangler der ligesom dén form for ventil til at tage trykket for nogle meget desperate mænd. Og så er det, at vi ser en stigning i voldtægter. Det er ganske enkelt en naturlov, at vi vil se en stigning i overgreb og voldtægter, hvis prostitution forbydes. Derfor er folk, der vil forbyde prostitution, i virkeligheden skyld i flere voldtægter. Så meget for deres moraliseren!

Svenskerne er bare generelt nogle ufornuftige og virkelighedsfjerne mennesker, synes jeg. De er så enormt hykleriske og dobbeltmoralske i Sverige. Siger konstant ét og gør noget andet. Der er sikkert lige så mange svenskere, der går til prostituerede som der er danskere. Men i Sverige er det tabu - ligesom så mange andre emner, som man ikke tør og må snakke højt om i Sverige.

Jeg er glad for ikke at bo i Sverige. Jeg ville få spat af alt det hykleri, som samfundet er gennemsyret med derovre. Totalt ulideligt. Hvis man åbent siger, at man synes prostitution er okay, bliver man kaldt en kvindeundertrykkende mandschauvinist. Hvis man siger, at det er latterligt at forbyde fiktive manga-tegneserier med tegneseriefigurer forestillende teenagere under 18, så bliver man kaldt en pædofil voldtægtsforbryder (ja, tro det eller ej, men i Sverige er selv tegninger forestillende afklædte personer under 18 forbudte!!). Og hvis man siger, at man er imod en islamisering af Sverige, bliver man kaldt racist. AAARGH, det er helt utåleligt som debatklimaet er blevet på den anden side af sundet!

Svenskerne er rablende gale, så det er helt og holdent deres egen skyld, hvis Sverige er ved at udvikle sig til Europas mest ulidelige land. De har selv bedt om det de kære svenskere, fordi de ikke for længst har sagt fra overfor Big Brother-staten derovre.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv

Med den holdning du har til kvinder forstår jeg godt at din ex skred fra dig.

Godt at du ikke har omgang med din datter.

Børnepenge er en forlystes afgift som alle mænd må betale til, når de har beriget verden med et nyt barn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind