Kajkajdetermig

Vinterferien falder vidst for anden gang i år i stedet for jul.

Recommended Posts

Kajkajdetermig

Ikea startede denne her ballade.

Ikea har valgt at omdøbe juleudstilling til vinterudstilling.

Nu har Føtex og selvfølgelig Coop omdøbt Juleslik til vinterslik.

Er der stemning i samfundet for at aflyse julen, og naturligvis også de tidligere års julefrokost og skatteyderbetalte julegratialer osv.?

Sverige har altid været først med at ændre på tingene. Det er efterhånden et par år siden, at man ikke må tiltale svenske mennesker med han eller hun. Alle hedder Høm.

Skal detailhandlen bestemme om det heder jul, eller vinter?

Dvs. julemanden bliver til vintermanden osv.

Jeg har før faret i kridthuset, og skrevet om mit syn på alle de hensyn som vi alm. mennesker efterhånden bliver tvunget til at tage stilling til.

Er det nu efterhånden lykkedes muslimerne at få europæerne til at afskaffe, eller omdøbe vores kristne traditioner.

Jeg mener, der bliver efterhånden stillet så store krav til alm. folk på deres arbejdspladser, hvis der skulle befinde sig en person, som har en anden tilgang til sex, end vi andre har haft det meste af livet.

De nuværende børn, har tilsyneladende allerede som børnehavebarn, helt styr på sit eget køn, og nutidens småbørn, er så langt fremme i skoene, at de er i stand til at tage stilling til om de er født i en forkert krop.

Eller er det i virkeligheden, forældrene der tilfældigvis hellere ville have ønsket et barn af det modsatte køn, og som forældremyndighedsansvarlig, nu om stunder har fået en mulighed for at skifte køn på sit barn.

Hvis det er det, så tangerer de forældre mange gange de solomødrenes egoisme. Hvem skal betale hvis det går galt, og de her mennesker fortryder, og ender op med en behåret kvindekrop, udstødt fra at få en partner og stifte familie?

For jeg nægter at tro på, at et 3-4 årigt barn er i stand til at bedømme hvilket køn det hellere ville have været. Fordi det ganske enkelt ikke er i stand til at vurderer hvordan det er at være det modsatte køn. Det kan jeg ikke engang, og jeg er 53 år.

Jeg tror at vi som samfund, kommer til at løbe ind i mange katastrofer, med hensyn til de børn, hvis forældre har givet tilladelse til at skifte køn som barn.

Jeg så lidt af det program " Mor jeg vil ikke være pige mere" Hvor denne her unge, på et tidspunkt, tydeligt gav udtryk for, at det ikke var helt sikker på om det ville fortryde det senere.

Hvad nu hvis de fortryder, så er der bare ikke nogen vej tilbage. For den hormonbehandling som barnet gennemgår, kan ikke ændres tilbage.

Jeg så barnet, og det ville da være løgn, hvis jeg skrev at det lignede en dreng. Jeg vil nu sige at det ligner en drengepige, som højst sandsynligt ender med at blive lespisk.

Altså, en grim pige.

I samme program, viste de et eksempel på noget der mest lignede noget fra abernes planet.

Det var en nu voksen kvinde med fuldskæg, som nu gerne ville føde et barn. Føj for helvede, hvor var det skummelt.

Jeg ser det her som en ulækker skævvridning, som lægevidenskaben har skabt, i den tro, at hjælpe voksne ulykkelige personer som virkeligt lider med det sex, som det er født i.

Hvem skal betale for de mennesker som fortryder på sigt. Og så er der jo lige det der med at skifte køn fra pige til dreng.

Så vidt jeg ved, så har man vidst ikke løst det problem, som at give denne her ? en pik.

Familie juvelerne kan hun heller ikke få, dvs. Det her barn har altså fravalgt et "sexliv" fra, og nægtet sig selv på sigt at stifte familie.

Er jeg den eneste der kan forudse, langskæggede kvindehøm- hørmer som måske kommer til at gå totalt i hundene psykisk, fordi de og deres forældre i børnehaven alderen traf en forkert beslutning? 

Jeg mindes ikke, at der før i tiden, var så mange total fucked up børn og unge, som havde de problemer.

Det kan godt være at jeg er gammeldags, men jeg er efterhånden ved at brække mig over alle de personlige problemer som folk render rundt og kløjes i. Og som mange af os andre bliver tvunget til at tage stilling/hensyn til, selvom det hører privatlivets elendighed til.

Og nu har denne her samfunds-fnat nu spredt sig til den kristne tradition, tidligere kaldet julen.

Jeg ser ikke anden udvej for mit synspunkt, at jeg fravælger alle julegratialer, og deltager ikke i sociale arrangementer, med alle de underlige mennesker, som tilsyneladende har den trang til at ændre på alt hvad vi før har haft kært.

Jeg siger det rent ud. De forretninger som ikke bruger jul i deres slik, møbel, og andre udsalg i december måned, der handles ikke op til jul.

Jeg kan kun opfordre alle andre til at boykotte de forretninger, så de i det mindste ikke kommer til at tjene penge i jule-vinter.

Hvor meget skal vi andre efterhånden finde os i.

Hvornår afskaffer og forbyder FREDAGSBØNNEN.

Det skal stoppes, og det må være de andre som vrider og skaber sig til opmærksomhed, der skal rette ind efter de alm. normer som vi andre har levet efter hele livet.

Jeg gad da godt se, alle de firmaer hvis de ansatte de stillede sig på bagbene og nægtede at tage imod og deltage i de nye tiltag.

Alle de her sære mennesker splitter vores samfund i min optik, hvad mon det næste bliver?

Tænk på Julesangen:

Højt fra træets grønne top, sidder vintermanden

Han ville ikke holde sig, så han pissede børnene i panden.

Glædelig vinter, glædelig vinter.... Fuck det holder bare ikke.

Tænk på hvor mange børnesange der er blevet skrevet om, fordi det er urigtigt at sige NEGER.

Er du parat til at lukke ned for dine lyster/traditioner fordi andre har fucked deres eget liv op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master

Jeg har nu ikke tænkt mig at lave om på mine traditioner ifb. med julen .. 

det er JUL og ikke vinterfis fordi de for nogle underlige ideer ., hvad skal det til for?? 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
For 5 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Nu har Føtex og selvfølgelig Coop omdøbt Juleslik til vinterslik.

Det passer ikke.

https://www.bt.dk/forbrug/supermarkeder-ramt-af-fraadende-shitstorms-falsum-og-direkte-manipulation

Føtex sælger både vinterboller og juleboller.

Sagen om Coops vinterslik var et manipuleret billede og altså Fake News; men der er jo altid nogen, der er klar til at hidse sig op over hvad som helst........

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66

Jeg er virkelig træt af at se julepynt allerede den 1. november. Der burde være en lov, der forbyder enhver from for juledekoration i butikkerne før 1. december.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 15 timer siden, Evalu skrev:

Det passer ikke.

https://www.bt.dk/forbrug/supermarkeder-ramt-af-fraadende-shitstorms-falsum-og-direkte-manipulation

Føtex sælger både vinterboller og juleboller.

Sagen om Coops vinterslik var et manipuleret billede og altså Fake News; men der er jo altid nogen, der er klar til at hidse sig op over hvad som helst........

Det tyder på at det er en overgang.

Men aldrig har der været så mange ting som folk vil ændre på.

Jeg tror at det igen, igen er fordi at der skal tages hensyn til andre end danskere som bor i deres eget land.

Jeg er ved at blive vanvittig af at de danske og kristne traditioner bliver angrebet hele tiden.

Hvis det ikke er vores levestil, så begynder man at forbyde ord og sætninger.

Men hvem er det som hele tiden skal ændre på alt hele tiden?

Selvfølgelig er der ting der ændres med tiden. Og jo selvfølgelig skal der ikke moppes på grund af en seksualitet, eller andet.

Men jeg synes nu også at de mennesker som vælger at leve anderledes, så heller ikke skal underholde med det.

Jeg synes personligt at de der gayparader er for meget. Jeg kan ved gud ikke se hvad der er jeg skal tvinges til at skulle tage stilling til hvad de laver i deres private soveværelser.

Hvis du ikke vil have uønsket opmærksomhed, bør du nok ikke løbe nøgen ned ad Nørrebrogade, og svinge med dine ædlere dele. For det er vel stadig tilladt at blive stødt eller irriteret over ting som man ikke bryder sig om. 

Nu er Ikea jo svensk, og så vidt jeg ved, har de jo også juletraditioner. Så hvorfor gør Ikea det?

Jeg er ikke fan af DF, men de har været på barrikaderne da Ikea ændrede sin juleudstilling til vinterudstilling.

Det synes jeg er i orden. For hvis vi bare lader som ingenting, så forsvinder traditionerne, og de forskellige landes identitet på sigt.

Jeg venter kun på et angreb fra veganerne, på vores traditionelle julemiddag og frokost.

Jeg læste i går om en veganer der har sagsøgt Burger King, i USA, fordi han veganerburger var blevet stegt på samme grill som de almindelige burgere.

Man har set hvor ekstremistiske veganere er blevet i deres kamp imod kød. Problemet er vel bare at der ikke er nogen som peger på deres dobbeltmoral.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

fake news

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind