Miss_WarHorze

Intro sang til TV2's serie DNA??

Recommended Posts

Miss_WarHorze
Skrevet (redigeret)

Hejsa, som overskriften siger, så er jeg på udkig efter et navn på intro sangen, til TV2's nyere tv-serie DNA. Den giver mig gåsehud og det er altid et godt tegn når det er mig, så derfor vil jeg spørge, om der er nogle af jer herinde, der evt. kender noget til sangen og ikke mindst navnet på den? Den synes ikke til, at spores på nettet nogen steder, så måske ender sporet bare blindt her? Jeg gør i hvert fald lige et sidste forsøg ved, at spørge jer herinde. :)

Jeg håber, at i kan hjælpe mig. :)

PS. Jeg har nu optaget introen med mobil fra serien af :) 

Mvh. Miss_WarHorze 

DNA Intro.m4a

Redigeret af Miss_WarHorze
Link til optagelse af intro sangen er lagt ind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Miss_WarHorze skrev:

Hejsa, som overskriften siger, så er jeg på udkig efter et navn på intro sangen, til TV2's nyere tv-serie DNA. Den giver mig gåsehud og det er altid et godt tegn når det er mig, så derfor vil jeg spørge, om der er nogle af jer herinde, der evt. kender noget til sangen og ikke mindst navnet på den? Den synes ikke til, at spores på nettet nogen steder, så måske ender sporet bare blindt her? Jeg gør i hvert fald lige et sidste forsøg ved, at spørge jer herinde. :)

Jeg håber, at i kan hjælpe mig. :)

Mvh. Miss_WarHorze 

Læs teksten under introen her på YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=B0E5gKOZG8g   

Var så heldig at finde titlen det første sted jeg så efter at have spurgt google. Det var dog sikkert mere held end forstand.  🙂

Hilsen Mig.

PS. Måske jeg skulle skrive det her også.

Sang Winter Bird

Kunstner AURORA

Fra et album der skulle hedde All My Demons Greeting Me as a Friend

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
Skrevet (redigeret)
For 5 timer siden, Bare mig. skrev:

Læs teksten under introen her på YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=B0E5gKOZG8g   

Var så heldig at finde titlen det første sted jeg så efter at have spurgt google. Det var dog sikkert mere held end forstand.  🙂

Hilsen Mig.

PS. Måske jeg skulle skrive det her også.

Sang Winter Bird

Kunstner AURORA

Fra et album der skulle hedde All My Demons Greeting Me as a Friend

Hej tak for din kommentar men det er desværre ikke den sang jeg leder efter :) introen til DNA er en kvinde der nynner eller hvor hun ikke disideret synger noget i sangen  og melodien er også anderledes :) men ellers tak for dit indput :) 

DNA Intro.m4a

Redigeret af Miss_WarHorze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Miss_WarHorze skrev:

Hej tak for din kommentar men det er desværre ikke den sang jeg leder efter :) introen til DNA er en kvinde der nynner eller hvor hun ikke disideret synger noget i sangen  og melodien er også anderledes :) men ellers tak for dit indput :) 

DNA Intro.m4a

Du finder den her:     https://www.jacobgroth.com/tv/

Under DNA og så knappen til højre for titlen som ligner lyd ikon

Håber ikke jeg bryder hans rettigheder og linker direkte til hans nummer :)

http://www.jacobgroth.com/wp-content/uploads/2019/10/DNA-Collage-1.mp3

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 1 time siden, Miss_WarHorze skrev:

DNA Intro.m4a

Øv, det var da ærgerligt, når jeg lige troede den blev fundet. 😩   Men godt den kom fra anden side.   🙂

Den eneste undskyldning jeg kan komme med er at jeg aldrig har set nogle af afsnittene, da vi ikke har TV2 på flimmeren her i huset.  😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
For 2 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Du finder den her:     https://www.jacobgroth.com/tv/

Under DNA og så knappen til højre for titlen som ligner lyd ikon

Håber ikke jeg bryder hans rettigheder og linker direkte til hans nummer :)

http://www.jacobgroth.com/wp-content/uploads/2019/10/DNA-Collage-1.mp3

Tusind tak :) det var en stor hjælp :) bare rolig jeg har ikke tænkt mig at bruge den i videoer eller at udgive den på andre måder til nettet så det er udelukket bare til eget brug :) 

Men tak det var den jeg søgte du var bare lige en anelse klogere end mig :P;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
For 1 time siden, Bare mig. skrev:

Øv, det var da ærgerligt, når jeg lige troede den blev fundet. 😩   Men godt den kom fra anden side.   🙂

Den eneste undskyldning jeg kan komme med er at jeg aldrig har set nogle af afsnittene, da vi ikke har TV2 på flimmeren her i huset.  😉

Jeg fandt den via munken :D men du går desværre glip af noget synes jeg :) ellers så er der måske at købe en Chromecast og have TV2Play derover? det er nemlig min egen løsning da jeg har samme problem som dig...dog har jeg lånt min søsters konto da jeg ikke selv har råd men på lang sigt er det nice fordi man ikke behøver at følge med i programmer på bestemte tidspunkter men bare kan se dem når man har tid og lyst :D 

Jeg håber at det måske kan være en mulighed for der bliver sendt ret så mange gode programmer via TV2 :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 4 timer siden, Miss_WarHorze skrev:

Jeg fandt den via munken :D men du går desværre glip af noget synes jeg :) ellers så er der måske at købe en Chromecast og have TV2Play derover? det er nemlig min egen løsning da jeg har samme problem som dig...dog har jeg lånt min søsters konto da jeg ikke selv har råd men på lang sigt er det nice fordi man ikke behøver at følge med i programmer på bestemte tidspunkter men bare kan se dem når man har tid og lyst :D 

Jeg håber at det måske kan være en mulighed for der bliver sendt ret så mange gode programmer via TV2 :D  

Ja havde regnet ud hvor du fandt den.  🙂

Nej, her i huset var det TV2 forlod os for bestandigt i 2012, tror jeg det var, da vi skulle til og betale ekstra for og kigge på kanalen. Behøver nu ikke Chromecast, idet flimmeren hardwired til NAS'en og gemmer hvad vi vil se senere fra tagantennen. Ydermere kan jeg også streame gennem en bette computer fra internettet og gemme til senere brug de fleste steder fra. At det så kniber og få tid på og glo på alt det der bliver gemt er en helt anden sag, der har før skabt total oversvømmelse på NAS'en når jeg har skulle gemme video produktionen.   😀 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind