Forsvarsadvokat

Nu kommer prisstigningerne!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

https://www.bt.dk/forbrug/en-halv-million-danskere-skal-til-lommerne-igen-vanvittig-prisskrue

"En halv million danskere skal til lommerne igen: 'Vanvittig prisskrue',

En halv million husstande modtager i disse dage en mail eller et brev med posten. Beskeden kan koges ned til følgende:

'Du skal til lommerne. Igen'.

For sjette år i træk varsler Stofa nemlig prisstigninger til deres tv-kunder.

Og som om den melding ikke er nok, indeholder beskeden fra Stofa også i mange tilfælde en varsling om, at kunden også skal betale mere for bredbåndsforbindelsen i det nye år."

Hvis man vil beholde sine Discovery kanaler hos andre udbydere, skal man til lommerne fra Nytår!

Vælger man at beholde YouSee, skal man ikke betale mere!

I stedet for 11 Discovery kanaler, får man nogle andre kanaler hos YouSee.

Og hvis man er interesseret i nyheder, sport, krimis, aktion og films kanaler, er man dækket ind med YouSee - hedder det sig fra YouSee.

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg får en stigning på 40 kr om måneden , det overlever jeg nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
1 time siden, stig6499 skrev:

jeg får en stigning på 40 kr om måneden , det overlever jeg nok 

Boxer har meldt ud at de stiger også! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On 17.11.2019 at 10:34, Forsvarsadvokat skrev:

https://www.bt.dk/forbrug/en-halv-million-danskere-skal-til-lommerne-igen-vanvittig-prisskrue

"En halv million danskere skal til lommerne igen: 'Vanvittig prisskrue',

En halv million husstande modtager i disse dage en mail eller et brev med posten. Beskeden kan koges ned til følgende:

'Du skal til lommerne. Igen'.

For sjette år i træk varsler Stofa nemlig prisstigninger til deres tv-kunder.

Og som om den melding ikke er nok, indeholder beskeden fra Stofa også i mange tilfælde en varsling om, at kunden også skal betale mere for bredbåndsforbindelsen i det nye år."

Hvis man vil beholde sine Discovery kanaler hos andre udbydere, skal man til lommerne fra Nytår!

Vælger man at beholde YouSee, skal man ikke betale mere!

I stedet for 11 Discovery kanaler, får man nogle andre kanaler hos YouSee.

Og hvis man er interesseret i nyheder, sport, krimis, aktion og films kanaler, er man dækket ind med YouSee - hedder det sig fra YouSee.

Din mening?

Det er rigtigt at YouSee ikke kan blive enige om et samarbejde med Discovery.

Hos YouSee erstatter man de 11 kanaler med Viasat kanaler, som er en stor genudsendelses karrusel.

De 11 kanaler kan du som Viasat kunde også modtage på viaplay. Forskellen er bare at de vises uden reklamer.

Viasat er et sammenkog af nogle kanaler, du kan f.eks. ikke se Simpsons, eller fodbold. Men gratis GAAAAAAB golf kan du få.

Tv udbyderne  de tigger os om at streame vores tv forbrug.

Viaplay kan erhverves for 339 med sport og tv kanaler pr. måned. Uden sport, 100 kr.

De 11 discovery kanaler kan erhverves for 100 kr. pr. måned.

Jeg er træt af at skulle tvinges til at kunne modtage DR. For sandheden er jo, hvis DR blev en betalingskanal, så ville den ganske enkelt dø.

"Man må sno sig sagde ålen" og det tvinger tv udbyderne os til nu.

Det kan da ikke komme bag på nogen, at alle YouSee´s konkurrenter ser sit snit til at skrabe flere penge ud af sine kunder, på baggrund af den farce, som YouSee selv har skabt.

Husk at opsige jeres internet hos de svin. For det de regner med at tabe på tv, hæver de prisen på internettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 17 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Det er rigtigt at YouSee ikke kan blive enige om et samarbejde med Discovery.

Hos YouSee erstatter man de 11 kanaler med Viasat kanaler, som er en stor genudsendelses karrusel.

De 11 kanaler kan du som Viasat kunde også modtage på viaplay. Forskellen er bare at de vises uden reklamer.

Viasat er et sammenkog af nogle kanaler, du kan f.eks. ikke se Simpsons, eller fodbold. Men gratis GAAAAAAB golf kan du få.

Tv udbyderne  de tigger os om at streame vores tv forbrug.

Viaplay kan erhverves for 339 med sport og tv kanaler pr. måned. Uden sport, 100 kr.

De 11 discovery kanaler kan erhverves for 100 kr. pr. måned.

Jeg er træt af at skulle tvinges til at kunne modtage DR. For sandheden er jo, hvis DR blev en betalingskanal, så ville den ganske enkelt dø.

"Man må sno sig sagde ålen" og det tvinger tv udbyderne os til nu.

Det kan da ikke komme bag på nogen, at alle YouSee´s konkurrenter ser sit snit til at skrabe flere penge ud af sine kunder, på baggrund af den farce, som YouSee selv har skabt.

Husk at opsige jeres internet hos de svin. For det de regner med at tabe på tv, hæver de prisen på internettet. 

YouSee har allerede været ude med en melding om prisstigninger på deres internet! :D

Hvad de ikke kan vinde på karrusellen, kan de vinde på gyngerne! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 7 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

YouSee har allerede været ude med en melding om prisstigninger på deres internet! :D

Hvad de ikke kan vinde på karrusellen, kan de vinde på gyngerne! :D

Eller også taber de på begge udmeldingerne.   😉

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind