snoozz

Buko krydderost ?

Recommended Posts

snoozz

Er der nogen der ved noget om Buko smøreoste?

Man kan sagtens få dem der hedder Rejeost, champignon-ost, Og skinkeost, men den der hedder Krydderost findes kun på "rouletten" - den der runde skive med forskellige smage passende til 1 stykke brød.

Jeg ville gerne have en stor bøtte med krydderost, det er sgu halvdyrt at købe en ny "roulette" for hvert stykke brød ?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master

Krydderosten findes vist kun i den roulette der ihvertfald kun i danske supermarkeder 

Har du prøvet at tjekke i Tyskland? 
deres citi marked og hvad de nu hedder plejer man at kunne finde mange ting som ikke fåes herhjemme

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.

Ja de almindelige størrelses pakker forsvandt fra sortimentet 15-18 år siden. Husker tydeligt det store afsavn, når vi skulle på havet og sad nede i for med et par friske franskbrød, himbærsylte og en rundel krydderoste.

Du må banke på ovre ved Arla, og se om du kan få dem til at genoptage produktionen.   🙂

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Kan du bruge den, der hedder Pikant?

Den fås i bøtterne, omend de nok er firkantede.

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Bare mig, de har jo ikke stoppet produktionen, siden man kan få dem i rouletten ;)

Entrelac, jeg har faktisk lige købt den, men ikke smagt den endnu, så må vi se om den minder om den ;)

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 1 minut siden, snoozz skrev:

Bare mig, de har jo ikke stoppet produktionen, siden man kan få dem i rouletten ;)

Hvis du gad læse hvad jeg skrev, bør du straks falde på maven i bekendelse og indrømme at det var en noget farverig genfortælling af mit udsagn du der fik liret af dig.   😉 😄

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna

Krydderosten i Buko's ostetrekanter og Pikantosten smager ikke ens, men de smager begge udemærket. 
Man kunne en overgang få Krydderosten i en større bøtte, den samme som rejeosten også fåes i. Hvis jeg husker korrekt var det vist tilbage i 2007 

• Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bamseline-Mavepine
For 19 timer siden, FrkFauna skrev:

Krydderosten i Buko's ostetrekanter og Pikantosten smager ikke ens, men de smager begge udemærket. 
Man kunne en overgang få Krydderosten i en større bøtte, den samme som rejeosten også fåes i. Hvis jeg husker korrekt var det vist tilbage i 2007 

Det er korrekt :) var faktisk ret ærgerlig over da de tog den store bøtte med buko krydderost af markedet, nu er det kun den lille trekant .. istedet for den hæslige baconost de har lavet burde de tage den anden i produktion igen! 

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ku være man skulle prøve at eksperimentere lidt selv med rejeosten (der er jo alligevel ikke rejer i - næsten - og så selv tilsætte noget barbeque-krydderi af en slags ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Ku være man skulle prøve at eksperimentere lidt selv med rejeosten (der er jo alligevel ikke rejer i - næsten - og så selv tilsætte noget barbeque-krydderi af en slags ;)

Måske vil skinkeosten være bedre til det.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind