Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
basle72

bilforsikring

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 4 timer siden, basle72 skrev:

tjekkede lige policen for at være 100% sikker, og den er sumløs, dog med undtagelse af guld og sølv smykker, og designermøbler, men har ingen af delene så gør ingen forskel her

Det lyder mest af et PR stunt, end noget af værdi.  Man skal jo kunne værdisætte sine ejendele, og det som vægter er jo ofte smykker, biler, malerier eller anden kunst som så ikke kan erstattes. Hvis man har begrænsninger på de værdifulde ting, hvad mening giver det så at man får sin tøj garderobe dækket, og sine 50 sko eller 100 håndklæder, eller hvad som ikke falder under den kategori :)

Uddybet, de får kunden til at lyder mere værdifuld end ved at sætte en sum på, selvom de godt ved den aldrig opnås, og hvis den ændres skal man jo oplyse dramatiske ændringer i ens forhold ellers falder forsikringer jo for falsk oprettelse, når du ikke har det som oprindeligt aftalt. 

Jeg ville personligt ikke give ekstra eller tænke på noget som kaldes sumløs, og som betingelserne så alligevel sætter en masse forbehold for.

Redigeret af DenBruneMunk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
On 19.11.2019 at 15:44, Glentevej30 skrev:

Du kan sgu da ikke forhandle priser gennem telefonen - ALLE selskaber/assurandører kan give ekstra rabatter ved ordentlig forhandling, men man skal sidde i samme rum.

skal du købe hårde hvidevarer eller andet "stort" - forhandler du så ikke om prisen ???
Du bestiller måske bare via mobil eller på nettet - I GUDER DA 🙄

Det kan man nu sagtens over telefonen, går egentligt meget godt, har før haft assurandør herhjemme, men det er spild af tid hvis noget er, og da specielt når det kun drejer sig om en bilforsikring.

Og for at svare på dit sidste spørgsmål så ja hårde hvidevarer bestiller jeg bare på nettet, koster jo ingenting længere, og alle har prisgaranti i dag, så dukker de op billigere et andet sted, mailer man bare et skærmprint og får differencen returneret.

Kunne aldrig drømme om at få en forsikringsmand på besøg, med mindre det drejer sig om husforsikring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 22 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Det lyder mest af et PR stunt, end noget af værdi.  Man skal jo kunne værdisætte sine ejendele, og det som vægter er jo ofte smykker, biler, malerier eller anden kunst som så ikke kan erstattes. Hvis man har begrænsninger på de værdifulde ting, hvad mening giver det så at man får sin tøj garderobe dækket, og sine 50 sko eller 100 håndklæder, eller hvad som ikke falder under den kategori :)

Uddybet, de får kunden til at lyder mere værdifuld end ved at sætte en sum på, selvom de godt ved den aldrig opnås, og hvis den ændres skal man jo oplyse dramatiske ændringer i ens forhold ellers falder forsikringer jo for falsk oprettelse, når du ikke har det som oprindeligt aftalt. 

Jeg ville personligt ikke give ekstra eller tænke på noget som kaldes sumløs, og som betingelserne så alligevel sætter en masse forbehold for.

Egentlig ligemeget for mig, har hverken guld/sølvsmykker eller designermøbler, men er da fri for at tænke over hvad resten er værd, og om det beløb man nu er dækket for er nok 🙂

Så kald det pr stunt eller ej, kostede ikke ekstra, og for mig gør det ingen forskel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...