Tigermanden

Mange indvandrere lever længere end danskere

Recommended Posts

Tigermanden

Flere gode nyheder: Mange indvandrere lever længere end danskere.

Det er jo nok et spørgsmål om, at danskerne vælter sig i sprut, smøger og svinekød, mens vi Muslimer nok har en lidt mere fornuftig holdning til sundhed - idet vi slet ikke indtager den slags. I artiklen lyder det blandt andet:

"65-årige indvandrere fra blandt andet Mellemøsten, Afrika og Fjernøsten kan forvente at leve cirka et år længere end etniske danskere og indvandrere med vestlig baggrund.

Det viser en analyse fra Ankestyrelsen, som er en del af Ministeriet for Integration, skriver Berlingske.

En etnisk dansk mand på 65 år kan i dag regne med at blive 82 år, mens en jævnaldrende kvinde kan regne med at blive 85 år.

En indvandrer fra et ikke-vestligt land kan altså ifølge analysen regne med at blive et år ældre end danskerne.  De fleste er stærke og sunde"

Det er da om noget, noget vi skal glæde os over. Man kan læse mere her: https://www.dr.dk/ligetil/indland/mange-indvandrere-lever-laengere-end-danskere

Tillad mig at slutte af med et par særdeles passende citater:

"Tænk på, hvad vi kan lære af muslimerne, jeg synes, at vi skal lade verdens flygtninge vælte ind over vore grænser, og labbe al deres kultur i os."
- Dirckinck-Holmfeld, TV-vært, EkstraBladet 3/10 1986

"Hvad er den danske traditionsrige kultur...andet end selvbedrag...selvglad i sin egen usselhed, fedladen...pylret...Indbyd alle og hvemsomhelst...lad os se, hvor langt vor vidunderlige kultur i grunden holder."
- Johannes Sløk, professor, Jyllands-Posten 16/2 1985

22977601-flygtninge.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Skrevet (redigeret)
For 11 timer siden, Tigermanden skrev:

Det er jo nok et spørgsmål om, at danskerne vælter sig i sprut, smøger og svinekød, mens vi Muslimer nok har en lidt mere fornuftig holdning til sundhed - idet vi slet ikke indtager den slags. I artiklen lyder det blandt andet:

I har ihvertfald en mere fornuftig indstilling til arbejde, og det vil jeg tro er med til at forlænge jeres liv, i bliver ikke så hurtigt slidt op som danskerne.

For 11 timer siden, Tigermanden skrev:

"Hvad er den danske traditionsrige kultur...andet end selvbedrag...selvglad i sin egen usselhed, fedladen...pylret...Indbyd alle og hvemsomhelst...lad os se, hvor langt vor vidunderlige kultur i grunden holder."
- Johannes Sløk, professor, Jyllands-Posten 16/2 1985

Man har selvfølgelig ret til at sige dumme ting. Det er bare ikke særlig god stil. Derudover fejlede vores traditionsrige kultut intet, indtil Danmark blev overrendt af muslimer.

Redigeret af dewey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Jeg giver gerne afkald på 1 år, for så at drikke, feste og hore mig igennem det. :)

Ja, hvad pokker er det værd at leve længe hvis man skal undvære alt det sjove.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lotte Hneriksen

Det er da en fordel at dø tidligt hvis man skal glo på indvandre hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 49 minutter siden, Lotte Hneriksen skrev:

Én ting er at glo på dem, men jeg synes faktisk det værste er, at mange af dem ikke opfører sig særlig pænt.:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 32 minutter siden, Entrelac skrev:

Én ting er at glo på dem, men jeg synes faktisk det værste er, at mange af dem ikke opfører sig særlig pænt.:unsure:

Hvad i alverden skal det så betyde? Har du da nogensinde kendt en Muslim?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Lotte Hneriksen skrev:

Er det dem fra Sverige du taler om? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Fiskeri er sundt for krop og sjæl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.