snoozz

Hvad ødelægger et parforhold? Børn!

Recommended Posts

snoozz

Det var ellers helt perfekt.

Godt nok var vi lidt unge i det, 22 og 21 år, men vi havde været kærester i 6 år og boet sammen fra det sekund hun blev 18.

Tilmed boede hendes arbejdsløse mor lige i nærheden / 5 min gåtur) så vi følte og ret trygge. Og kunne til dels stadig gøre det unge mennesker nu gør (i byen lørdag aften fx).

Men det udviklede sig.

Jeg har intet imod min datter, men efter et års tid, blev det snarere at jeg var babysitter. En hun kunne dumpe sit barn på når hun selv skulle i byen med en veninde eller lign.

Og jeg havde intet valg udover at aflyse eventuelle aftaler jeg selv måtte have med en ven, ELLER tage ungen med. Ville bare være lidt nemmere for hende eftersom hun tog bilen - som jeg i øvrigt også havde betalt...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
niceman

sms og og telefoni .computer, twitter facebook mm

ødelægger et forhold, da sex bliver en dato og 

snak mel mand kvinde findes ikke mere

hvor ved kvinde kvinde og  mand mand snak finde mere og mere

derfor måske tænkte over hvorfor ,mange er registeret partnerforhold end mand kone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det er nu ikke børn som ødelægger et parforhold. Det ansvar må de voksne i forholdet selv tage på sig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master

Børn er sgu da dejlige at du og din kæreste ikke kunne få det til at fungere må lægge på jeres skuldre at give et barn skylden er kun tegn på umodenhed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 4 timer siden, niceman skrev:

sms og og telefoni .computer, twitter facebook mm

ødelægger et forhold, da sex bliver en dato og 

snak mel mand kvinde findes ikke mere

hvor ved kvinde kvinde og  mand mand snak finde mere og mere

derfor måske tænkte over hvorfor ,mange er registeret partnerforhold end mand kone

Lol. Ja det bliver et problem, når det for kvinden er vigtigere at komme ud med sine veninder, og har sex på bestemte datoer.... !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
For 4 timer siden, ThomasSneum skrev:

Det er nu ikke børn som ødelægger et parforhold. Det ansvar må de voksne i forholdet selv tage på sig.

Hvorfor er det så at jeg oplever netop det ?

Altså jeg beskylder ikke mit barn i sig selv, jeg siger bare at mit parforhold ændrede sig MARKANT der.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Altså jeg beskylder ikke mit barn i sig selv, jeg siger bare at mit parforhold ændrede sig MARKANT der.?

Ja, I fik et barn og dermed ansvar ;) Det er helt normalt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 8 timer siden, snoozz skrev:

Hvorfor er det så at jeg oplever netop det ?

Jamen at få børn vil jo unægtelig ændre på ens hverdag. Det vil det også at få en hund, eller købe et sommerhus. Det er bare ikke de her, der ødelægger ens parforhold. Det vil så være de voksnes manglende evne til at håndtere dem, der gør udslaget.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

hvis nu folk hev hovedet ud af røven på sig selv og gav lov til at file lidt af hinandens kanter, så ville skilsmisseraten falde betragtelig...og fyr så den fucking mobil ud af soveværelset....det skide facebook er roden til alt ondt efterhånden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna

Synes det er lige groft nok at give børn skylden for mislykkede forhold, det må virkelig være forældrens ansvar. Børn beder ikke om at komme til verden, det er derimod en fiks ide deres kommende forældre får, fordi de i nogen tilfælde tror de kan redde et forhold på det! desværre ikke nogen holdbar løsning - Ønsker man ikke børn, fair nok det er ikke et ønske scenarie for alle, men så brug prævention. 

Der skal to til tango, at et forhold ændre sig i kræft af der kommer et barn er ikke så mærkeligt, nu er det barnets behov der er i højsædet, og I må nedprioriter jeres. At så du og din kærestes forhold brast er selvfølgelig trist, men det kan aldrig blive et barns skyld. Det er sgu jeres eget ansvar, et ansvar I to i hvertfald burde tage som voksne mennesker. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind