Forsvarsadvokat

Grænsekontrol fra i dag!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Grænsekontrol fra i dag!

Jeg har nu slettet de forbudte ord som ikke må siges i dette medie:

https://denkorteavis.dk/2019/graensekontrollen-mod-sverige-starter-i-morgen-politiet-vil-isaer-vaere-opmaerksomme-paa-spraengstoffer-og-andre-vaaben/

"Grænsekontrollen mod Sverige starter nu – politiet vil især være opmærksomme på sprængstoffer, våben og narko.

“Man kommer ikke til at se faste, døgnbemandede kontrolforanstaltninger ved grænseovergangene til Sverige. Kontrollen vil blive gennemført som stikprøvekontroller og periodiske kontroller målrettet vej- og togtrafikken over Øresundsforbindelsen, og færgetrafikken i havnene i Helsingør, Frederikshavn, Grenaa og Rønne,” fortæller Lene Frank."

Kun en fuld grænsekontrol mod det (det forbudte ord slettet) Sverige ville hjælpe!

Stikprøvekontroller er værdiløse i sammenhæng med kriminalitet (det forbudte ord slettet) fra Sverige?'

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Det forbudte ord starter vel med m....

Men vi kan godt regne ud, hvad du mener alligevel, så det går da skam nok.

Jeg ved ikke om jeg går ind for fast grænsekontrol mellem de to lande. Jeg synes det ville være nemmere bare at sende alle bandekriminelle ud på en øde ø. De kan vel få en lejr for dem selv oppe nær Thulebasen på Grønland...

Jeg er flink, så vi kan godt lave en lille afskærmet by med hegn omkring deroppe nær Thulebasen. F.eks. en by på 5x5km2. Så kan de boltre sig deroppe så meget de lyster. Skyde hinanden, ryge hash, sælge narko til hinanden, slå hinanden ihjel, voldtage hinanden o.s.v. Men vi andre slipper for dem.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 16 timer siden, Lucianone skrev:

Det forbudte ord starter vel med m....

Men vi kan godt regne ud, hvad du mener alligevel, så det går da skam nok.

Jeg ved ikke om jeg går ind for fast grænsekontrol mellem de to lande. Jeg synes det ville være nemmere bare at sende alle bandekriminelle ud på en øde ø. De kan vel få en lejr for dem selv oppe nær Thulebasen på Grønland...

Jeg er flink, så vi kan godt lave en lille afskærmet by med hegn omkring deroppe nær Thulebasen. F.eks. en by på 5x5km2. Så kan de boltre sig deroppe så meget de lyster. Skyde hinanden, ryge hash, sælge narko til hinanden, slå hinanden ihjel, voldtage hinanden o.s.v. Men vi andre slipper for dem.

De forbudte ord i dette medie, som jeg nu udelader, må I selv tænke jer til-he-he! :D

At sende dem til Thulebasen på Grønland, er ikke nogen dårlig idé, for inden de når at blive sendt afsted, vil de nok rende skrigende ud af Danmark forinden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind