Gæst Joho

Erklæring af kærlighed

Recommended Posts

Gæst Joho

Igennem mit arbejde har jeg skulle arbejde sammen med en mand omkring udvalgte projekter. Han har ikke haft nemt ved at samarbejde med andre i afd.men af en eller anden grund, så har vi altid løst opgaverne hurtigt og konstruktivt. Jeg har ikke haft projekter med ham i ca. 8 måneder nu. I dag dukker han op på min virksomhed og vil tale med mig privat. Han fortæller nu at han elsker mig og har tænkt på mig i alle de måneder der er gået. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor, der var ingen særlig kemi mellem os og jeg lagde aldrig skjul på at jeg er gift med børn. 
Efter min afvisning har han sendt en del sms’er til min Arbejdstelefon. Han vil ikke rigtig forstå mit nej. Hvad gør jeg nu? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 41 minutter siden, Gæst Joho skrev:

Igennem mit arbejde har jeg skulle arbejde sammen med en mand omkring udvalgte projekter. Han har ikke haft nemt ved at samarbejde med andre i afd.men af en eller anden grund, så har vi altid løst opgaverne hurtigt og konstruktivt. Jeg har ikke haft projekter med ham i ca. 8 måneder nu. I dag dukker han op på min virksomhed og vil tale med mig privat. Han fortæller nu at han elsker mig og har tænkt på mig i alle de måneder der er gået. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor, der var ingen særlig kemi mellem os og jeg lagde aldrig skjul på at jeg er gift med børn. 
Efter min afvisning har han sendt en del sms’er til min Arbejdstelefon. Han vil ikke rigtig forstå mit nej. Hvad gør jeg nu? 

Lad din mand svare.:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 42 minutter siden, Lars Swane skrev:

Nu er jeg selv cand. mag. og lektor på Slagelse gymnasium hvor jeg underviser i 1. g sproglig linje hvor mit speciale er græsk og fransk. Her oplever jeg jo tit at de små 1. g’ere - altså vi snakker pigerne de små lam - lægger kraftig an på mig og sender mig vulgære blikke og kommer med kraftige seksuelle hentydninger til hurtige samlejer i frikvarterene. Ofte sker der det at jeg passes op af et antal tøser og så vil de simpelthen bare have min krop eller simpelthen give mig et pustearbejde. Det er jo nok fordi jeg er så veltrænet som jeg er vil jeg tro at de ikke kan styre sig, eller også er det fordi jeg ser så godt ud som tilfældet er. Jeg ved det ikke, men hvorom alting er så har jeg i hvert fald for min del besluttet mig for nu at afvise flere frierier og det samme burde du gøre. Jeg føler mig faktisk krænket over at være genstand for så megen frækhed!

vh. Lars.

Det er da skam ellers noget af et karriereskifte, du skam da har foretaget dig der. Men bortset fra det, hvordan står det da ellers til med din gode gamle fader ovre i nr. 3?

For du ligner da ifølge din avatar grangiveligt hans sønnike. Eller er du skam da bare en look-a-like?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
On 12.11.2019 at 21:15, Gæst Joho skrev:

Hm.. du har vel en chef ? Hvorfor tager du ikke en snak med ham og viser de sms’er .. ligesom gør det klart at du føler dig meget generet af det., og hvis du fortsat skal arbejde sammen med ham .. så må din chef tage en snak med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
On 12.11.2019 at 21:15, Gæst Joho skrev:

Spærre nummeret fra hans telefon. Hjælper det ikke bør du snakke med din chef der bør stoppe ham. Og vil bossen ikke er det din fagforening du skal snakke med.

I øvrigt har sådan en person, der ikke respektere andre folk, normalt kraftige psykopatiske træk og bør for alt i verdenen undgås !!!

Held og lykke med at få vedkommende fjernet, hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.