Forsvarsadvokat

Det svenske samfund er i opløsning?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

https://ekstrabladet.dk/112/dramatisk-skyderi-og-to-eksplosioner-dreng-draebt-i-malmoe/7867650

"Dramatisk skyderi og to eksplosioner: Dreng dræbt i Malmø

SVERIGE HAR NATTEN TIL SØNDAG VÆRET PLAGET AF EN DØDELIG SKUDEPISODE OG MINDST TO EKSPLOSIONER"

Det svenske samfund er i opløsning, efter den største fejl vurdering af masse indvandringen af fremmede kulturer!

Den svenske statsminister sagde engang for nogle år siden - "vi har været for naive"!

Desværre for dem, så er de lige så naive den dag i dag!

Danmark skal forlange en total grænsekontrol mod Sverige, for ikke at lide den samme triste skæbne som vores brodeland?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Hvis jeg havde været radikal, havde jeg udtalt:

"Der er ikke mere kriminalitet i Sverige end før i tiden. Sverige har hårdt brug for arbejdskraft udefra, så jo flere muslimer og ararbere jo bedre! Hudfarve betyder intet, en araber og en muslim er lige så meget svensker som en blåøjet svensker, som kan føre sine gener tilbage til Sverige og Norden helt til Middelalderen. Vi i De Radikale støtter indvandringen, fordi vi har brug for globalisering og en ny verdensorden, hvor hudfarve, religion og nationalt tilhørsforhold ikke længere betyder noget. Er du enig i dette, så stem på De Radikale!"

P.S.: Vi i De Radikale mener ikke, at vi kan smide kriminelle arabere og muslimer ud af Sverige eller Danmark. Hvis de er født her, er de præcist lige så nordiske som du og jeg! Og det er lige meget om de har voldtaget en kvinde, slået en mand ned, myrdet nogen eller er Sharia-tilhængere. Det er direkte racistisk, mener vi i De Radikale, hvis vi gør forskel på folk og smider sådanne dejlige mennesker ud. Husk endelig at stemme på De Radikale, hvis du ønsker flere arabere og nordafrikanere til Danmark!. Vi i De Radikale er stolte over, at vores humanistiske politik bliver så godt modtaget, at ved sidste valg, stemte næsten samtlige beboere i Gellerupparken på os!".

Redigeret af Lucianone
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 2 minutter siden, Lucianone skrev:

Hvis jeg havde været radikal, havde jeg udtalt:

"Der er ikke mere kriminalitet i Sverige end før i tiden. Sverige har hårdt brug for arbejdskraft udefra, så jo flere muslimer og ararbere jo bedre! Hudfarve betyder intet, en araber og en muslim er lige så meget svensker som en blåøjet svensker, som kan føre sine gener tilbage til Sverige og Norden helt til Middelalderen. Vi i De Radikale støtter indvandringen, fordi vi har brug for globalisering og en ny verdensorden, hvor hudfarve, religion og nationalt tilhørsforhold ikke længere betyder noget. Er du enig i dette, så stem på De Radikale!".

Ha-ha, ja men De Radikale lever jo også på Månen! :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

https://ekstrabladet.dk/112/dramatisk-skyderi-og-to-eksplosioner-dreng-draebt-i-malmoe/7867650

"Dramatisk skyderi og to eksplosioner: Dreng dræbt i Malmø

SVERIGE HAR NATTEN TIL SØNDAG VÆRET PLAGET AF EN DØDELIG SKUDEPISODE OG MINDST TO EKSPLOSIONER"

Det svenske samfund er i opløsning, efter den største fejl vurdering af masse indvandringen af fremmede kulturer!

Den svenske statsminister sagde engang for nogle år siden - "vi har været for naive"!

Desværre for dem, så er de lige så naive den dag i dag!

Danmark skal forlange en total grænsekontrol mod Sverige, for ikke at lide den samme triste skæbne som vores brodeland?

Din mening?

Synes problemet med de utilpassede Svenskere og fremmede er ganske åbenlyst. Når man ikke via lovgivning og tilhørende politiarbejde kan få fjernet de folk der ikke kan overholde landets love fra det offentlige rum, så yngler de med lynets hast så at sige. Om folk bekender sig til den ene eller anden religion, eller har en anden hudfarve end den oprindelige befolkning er ligegyldigt, idet det meget enkelt er et spørgsmål om at fjerne de utilpassede fra gaden.

De samme problemer vi i øvrigt i resten af Norden samt EU.

Personligt mener jeg, at i dag er forbryderen bedre beskyttet gennem lovgivningen end offeret. Det bør være lige omvendt, også økonomisk !!!

Hilsen Mig. 

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Det skal nok gå alt sammen. Bare rolig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 7 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Alt har sin tid, og intet forbliver som det er, men lad os i det mindste håbe på, at opløsningen af det svenske samfund først sker i 2021, for vi vil nemlig på en cykel-rundrejse i sverige i 2020.

Og tænk bare på muligheden, hvis/når det svenske samfnd er opløst, at Danmark får Skåne, Halland og Blekinge tilbage:klap:

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MP66
Skrevet (redigeret)

Vi skal ikke generalisere. Kun fordi den svenske regering og politistyrker er dovne til at gøre noget ved det.

Altså: undtagelsestilstand fra regerings side er indførelsen af direkte militær kontrol af normale civile funktioner, især som reaktion på en midlertidig nødsituation.

Har vi ikke en nødsituation i Malmø?

Redigeret af MP66

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 22 timer siden, Bare mig. skrev:

Synes problemet med de utilpassede Svenskere og fremmede er ganske åbenlyst. Når man ikke via lovgivning og tilhørende politiarbejde kan få fjernet de folk der ikke kan overholde landets love fra det offentlige rum, så yngler de med lynets hast så at sige. Om folk bekender sig til den ene eller anden religion, eller har en anden hudfarve end den oprindelige befolkning er ligegyldigt, idet det meget enkelt er et spørgsmål om at fjerne de utilpassede fra gaden.

De samme problemer vi i øvrigt i resten af Norden samt EU.

Personligt mener jeg, at i dag er forbryderen bedre beskyttet gennem lovgivningen end offeret. Det bør være lige omvendt, også økonomisk !!!

Hilsen Mig. 

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/kriminolog-eksplosioner-i-sverige-giver-mindelser-om-en-krigszone

Situationen i Sverige er fuldstændig ude af kontrol!

"Antallet af anmeldte sprængninger er steget fra 113 sidste år til 173 i år. Utrygheden får folk til at flytte fra de svenske storbyer, og ekspert frygter snarlige angreb mod vitale samfundsinstitutioner"

Dette er indvandringens pris, at kriminelle etniske svenskere og kriminelle indvandrer bander kæmper om de kriminelle markeder i Sverige.

Den almindelige befolkning føler sig ikke trygge længere i deres land, og dette er selvfølgelig let forståeligt med så mange sprængninger og mord.

Men vælgerne i Sverige har jo selv valgt at stemme på de partier som går ind for den åbne indvandring.

Som selv statsministeren måtte indrømme for nogle år siden da han sagde offentligt "vi har været for naive"!

Og i sandhed - dette har de virkelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
Lige nu, Forsvarsadvokat skrev:

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/kriminolog-eksplosioner-i-sverige-giver-mindelser-om-en-krigszone

"Antallet af anmeldte sprængninger er steget fra 113 sidste år til 173 i år. Utrygheden får folk til at flytte fra de svenske storbyer, og ekspert frygter snarlige angreb mod vitale samfundsinstitutioner"

Dette er indvandringens pris, at kriminelle etniske svenskere og kriminelle indvandrer bander kæmper om de kriminelle markeder i Sverige.

Den almindelige befolkning føler sig ikke trygge længere i deres land, og dette er selvfølgelig let forståeligt med så mange sprængninger og mord.

Men vælgerne i Sverige har jo selv valgt at stemme på de partier som går ind for den åbne indvandring.

Som selv statsministeren måtte indrømme for nogle år siden da han sagde offentligt "vi har været for naive"!

Og i sandhed - dette har de virkelig.

Det er ikke indvandringens pris.

Det er de kriminelles værk. 

Indvandrere er ikke pr. def. kriminelle. 

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 14 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Så Så godt nok 'er' du forsvarsadvokat - meeeen jeg synes nu den udtalelse minder mig om din fantasi om, at jorden er flad og dit skrækscenario om aliens og korncirkler :D- så slap du bare af, hvad kontrollen i Sverige angår.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind