Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
la-dolche-vita

Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Recommended Posts

modpol

Hun skal være jomfru....

DSS-laughter.jpg

Jamen held og lykke med det 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 9.11.2019 at 12:52, Entrelac skrev:

Hvis jeg var jomfru og skulle danne par med en mand, hvor dette var et krav, så ville jeg kræve, at han også skulle være jomfru.

Ja og så ville du nok heller ikke være interesseret i at starte en familie op uden at kende manden på forhånd, formentlig ville du være religiøs og kræver medlemskab af samme religion eks. adventister, Jehovas vidner eller pinsekirken.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 9.11.2019 at 13:31, stig6499 skrev:

der er nogle trossamfund hvor man ikke må have sex før ægteskab , der kan du få dig en jomfru 

Meeen mund ikke de også stille krav den anden vej om medlemskab af samme trossamfund!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, modpol skrev:

Ja og så ville du nok heller ikke være interesseret i at starte en familie op uden at kende manden på forhånd, formentlig ville du være religiøs og kræver medlemskab af samme religion eks. adventister, Jehovas vidner eller pinsekirken.

Selvfølgelig skal en mand i mit liv have samme religion/trosretning som jeg selv. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 minutter siden, Entrelac skrev:

Selvfølgelig skal en mand i mit liv have samme religion/trosretning som jeg selv. :cool:

Men hvis du var jomfru og han ikke var det, så ville I nok ikke dele religion/trosretning  :)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On 9.11.2019 at 06:55, gumle skrev:

Smiler enten er du en troll eller også har du urealistiske ønsker ift. partner. 
Du er midt 30’erne og ønsker en 18-23 årig OG hun skal være jomfru OG hun skal være parat til at slå sig ned. 
Det hænger ikke sammen. 

Det KAN være en troll, der bare vil forarge - da vi alle ved, at der ikke er noget, folk er mere forargede over end pengestærke, selvstændige voksne mænd, som kun går efter purunge uskyldige jomfrupiger :).

På den anden side er scenariet ikke urealistisk. Der er mange succesfulde karrieremænd, der kun vil have helt unge jomfrutøser og lolita-typer. Bare se Simon Spies i sin tid. Typer som Klaus Riskær og Ascenfeldt samt Klaus Pagh er også eksempler på stenrige, succesfulde forretnings- og levemænd, som altid er gået efter langt yngre piger. Så de typer er der mange af derude. 

Folk er så forargede, men hånden på hjertet: Ville de fleste mænd i over 30-40 år ikke gå efter purunge lækre piger, hvis de havde muligheden for det? Jeg tror at 90% af voksne mænd foretrækker piger/kvinder under 25-30 år fremfor kvinder over 30-40 år. Men det er nok ikke ret mange, der vil indrømme det, da det er forbundet med en høj grad af stigmatisering at indrømme, at man primært foretrækker ungt kød,hvis man selv er 35, 47 eller 57 år gammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

ægteskab og religion er roden til alt ondt , man skulle have været advokat eller ægteskabsrådgiver , så var man aldrig blevet arbejdsløs og samtidig blevet stinkende rig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha kan ikke lade være med at grine af sådan en tråd.

Skulle lige til at forslå at blive sugerdaddy, men tvivler på de piger er jomfruer.

INGEN 18 årig pige er "klar" til at slå sig ned og få børn, hvis de ikke engang har prøvet sex endnu. Det er da logik for burhøns.

Uanset hvor mange mio kr du så har.

Nu skriver du godt nok hun ikke behøver være model-lækker, men bare sådan ok lækkert, og helst blondine. Lige netop den type piger er dem som har sex inden de bliver 18.

Skal du finde jomfruer på 18-23, så skal du enten finde en der er tyk og tudegrim. Eller bare mentalt handicappet.

Eller gøre det du selv foreslår, Bestille en postordre-brud fra Rusland. Det er bare ikke mit indtryk at russerne er ret gode til engelsk, og antager at du ikke kan russisk, så kommunikation kan blive et problem.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

hvis han har så mange mio går han da ikke ind på jubii debat og søger efter blondine jomfruer mellem 18-23 år 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 21 timer siden, Lucianone skrev:

Det KAN være en troll, der bare vil forarge - da vi alle ved, at der ikke er noget, folk er mere forargede over end pengestærke, selvstændige voksne mænd, som kun går efter purunge uskyldige jomfrupiger :).

På den anden side er scenariet ikke urealistisk. Der er mange succesfulde karrieremænd, der kun vil have helt unge jomfrutøser og lolita-typer. Bare se Simon Spies i sin tid. Typer som Klaus Riskær og Ascenfeldt samt Klaus Pagh er også eksempler på stenrige, succesfulde forretnings- og levemænd, som altid er gået efter langt yngre piger. Så de typer er der mange af derude. 

Folk er så forargede, men hånden på hjertet: Ville de fleste mænd i over 30-40 år ikke gå efter purunge lækre piger, hvis de havde muligheden for det? Jeg tror at 90% af voksne mænd foretrækker piger/kvinder under 25-30 år fremfor kvinder over 30-40 år. Men det er nok ikke ret mange, der vil indrømme det, da det er forbundet med en høj grad af stigmatisering at indrømme, at man primært foretrækker ungt kød,hvis man selv er 35, 47 eller 57 år gammel.

At foretrække unge piger er ikke issuet, som du selv siger det vil de fleste mænd foretrække rent fysisk.

Men det er måden, tilgangen og hvad man så forventer yderligere. Eks. skal man ikke forvente ariske Danske piger som er jomfruer og giftemoden uden for de stærkt religiøse miljøer og i de miljøer så vil mandens religion og adfærd spiller en større rolle end hans tegnebog. Tror mig jeg ved det, er selv opvokset i et sådan miljø så jeg kender tankemønstret.

Og de piger tænder af på promiskuøse mænd som ikke tager deres Gudsforhold seriøst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...