la-dolche-vita

Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Recommended Posts

la-dolche-vita

Jeg er dansker, men har ikke boet i Danmark de sidste omk. 20 år. Jeg bor mest i Miami og Shenzhen hvor jeg har forretninger. Men nu er jeg kommet dertil i livet hvor jeg har besluttet mig for at slå mig ned og få kone, familie og børn. Så jeg søger en dansk pige/kvinde, så vi har samme kulturelle, etniske, sproglige, og religiøse baggrund.

• Hun skal være omk. 18-23 (+/- et par år).
  • Hun skal være ok udseende (uden nødvendigvis at være modelsmuk). Etnisk dansk. Slank. Helst blond.
  • Opvokset i Danmark.
  • Hun skal være parat til at slå sig ned, skabe en familie med børn, etc.
  • Hun skal være jomfru.

Jeg ved jeg har nogle gode kort som sådan. Jeg er midt 30'erne. Ser godt ud, intelligent, social og udadvent, trofast for den rette. Lever et interessant liv med mange venner, interessante rejser, etc. Har succes med mine firmaer og investeringer. Kan skabe rigtig gode rammer for et familieliv og et liv generelt, som ellers kun de færreste vil have adgang til. Men det sidste kriterie (jomfru) er ufravigeligt. Ellers kan det lidt være det samme, så kan jeg ligeså godt fortsætte med de mange kortvarige forhold jeg ellers gør mig i.

Men nok også så aparte at det kan gøre det svært at finde en. Og ved ikke hvor jeg skal begynde at med at se efter en der passer. Nogen der har nogle leads. Datinghjemmesider, eller lignede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

og du SKAL sænke dine krav lidt...så skal du se, så bliver det hele lidt nemmere.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
la-dolche-vita

Nej, syntes heller ikke kravene er så høje i forhold til hvad jeg har at byde på. Kræver ikke supermodel, ingen krav om uddannelse, indtægt, etc. Mest af alt gider jeg bare ikke bruge en masse af tid og energi på at finde en. Og så vil jeg foretrække en dansker, men hvis det ikke kan lade sig gøre, er jeg også åben for Norge eller Sverige. Hvis ikke finder jeg måske en her i USA eller Asien, hvor jeg ved 100% det vil lykkes.

Ville bare se om det var muligt med en etnisk dansker først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Smiler enten er du en troll eller også har du urealistiske ønsker ift. partner. 
Du er midt 30’erne og ønsker en 18-23 årig OG hun skal være jomfru OG hun skal være parat til at slå sig ned. 
Det hænger ikke sammen. 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 17 timer siden, la-dolche-vita skrev:

Mest af alt gider jeg bare ikke bruge en masse af tid og energi på at finde en

https://brightbrides.net/

værsgo...Mr Charming......

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 8.11.2019 at 04:52, la-dolche-vita skrev:

Jeg er dansker, men har ikke boet i Danmark de sidste omk. 20 år. Jeg bor mest i Miami og Shenzhen hvor jeg har forretninger. Men nu er jeg kommet dertil i livet hvor jeg har besluttet mig for at slå mig ned og få kone, familie og børn. Så jeg søger en dansk pige/kvinde, så vi har samme kulturelle, etniske, sproglige, og religiøse baggrund.

• Hun skal være omk. 18-23 (+/- et par år).
  • Hun skal være ok udseende (uden nødvendigvis at være modelsmuk). Etnisk dansk. Slank. Helst blond.
  • Opvokset i Danmark.
  • Hun skal være parat til at slå sig ned, skabe en familie med børn, etc.
  • Hun skal være jomfru.

Jeg ved jeg har nogle gode kort som sådan. Jeg er midt 30'erne. Ser godt ud, intelligent, social og udadvent, trofast for den rette. Lever et interessant liv med mange venner, interessante rejser, etc. Har succes med mine firmaer og investeringer. Kan skabe rigtig gode rammer for et familieliv og et liv generelt, som ellers kun de færreste vil have adgang til. Men det sidste kriterie (jomfru) er ufravigeligt. Ellers kan det lidt være det samme, så kan jeg ligeså godt fortsætte med de mange kortvarige forhold jeg ellers gør mig i.

Men nok også så aparte at det kan gøre det svært at finde en. Og ved ikke hvor jeg skal begynde at med at se efter en der passer. Nogen der har nogle leads. Datinghjemmesider, eller lignede.

Med den slags kriterier er der kun en som kan hjælpe dig, det er Domprovsten  i Roskilde Domkirke. De har et slags datingsite for jomfruer 🙏

Redigeret af Jojojo
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Hvis jeg var jomfru og skulle danne par med en mand, hvor dette var et krav, så ville jeg kræve, at han også skulle være jomfru.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

der er nogle trossamfund hvor man ikke må have sex før ægteskab , der kan du få dig en jomfru 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 44 minutter siden, Entrelac skrev:

Hvis jeg var jomfru og skulle danne par med en mand, hvor dette var et krav, så ville jeg kræve, at han også skulle være jomfru.

Du kan bare få en ny hinde øget til, så er du klar til nye eventyr.    😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
On 8.11.2019 at 16:06, la-dolche-vita skrev:

Nej, syntes heller ikke kravene er så høje i forhold til hvad jeg har at byde på. Kræver ikke supermodel, ingen krav om uddannelse, indtægt, etc. Mest af alt gider jeg bare ikke bruge en masse af tid og energi på at finde en. Og så vil jeg foretrække en dansker, men hvis det ikke kan lade sig gøre, er jeg også åben for Norge eller Sverige. Hvis ikke finder jeg måske en her i USA eller Asien, hvor jeg ved 100% det vil lykkes.

Ville bare se om det var muligt med en etnisk dansker først.

Er du selv jomfru?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind