snoozz

Forfejlet retsamfund ? (kærester?)

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

Synes jeg lige jeg ville fortæeele en historie, eller faktisk, , eller er faktsk 3 som er fra sanden:

Først er jeg mi som gør mig og gør mit, har fuldtidsskole og endda eheler 25 timer fritidatbede udvoer.

Jeg så sp min daglige dag statede kl 0.5.50 og sluttere xa 21.30 og eler ser viie mig venner som regel eller være host mig - de gik ind selvom jeg ikke var der, sp fik altdigt sovet.

Så men kunne jo go lige de pantflasker de fterlod så jeg lod dem, og også min "magstrolle i det lokale samund".

Jeg enste dog et år sernere med at flytte hen til min kæreste, jeg havde ganske enkelt ikke råd.  Så boedede jeg der indtil jeg hvar færdig med skolen og hun bleb 18 så kunne vi flytte hjemme fra.

Ved ikke hvorfor jeg skriverm jeg har ingen kærester mere, været i fængelsel, og føler mig meget alene.

Sunes jeg kan lige kontakter på chat og sån, og jeg har også været til en fedt IRL, men ikke noget er bliev til noget..

Jeg SAVENER nok min kærester, men selv når jeg har set hende kort (fx til min datters konfikkattion) så samvner jeg hende slet ikke. Det er nok bare kærelighed jeg savner ?

Hvrodan finder man det ? Ved det er sværere for mænd end for kvinder, men hivs der er er en kvinde her som her det lige på samme måske så skrive lige til mig, det betyder intet om du er grim eller tyk eller fra Varde GG ;) Og om du er 22 eller 42 år.

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 8 timer siden, Entrelac skrev:

Gider du lige at redigere/renskrive når du vågner og er blevet ædru?

Hehe, ja - det var garanteret en munter nat i 'Casa Snoozz'... 😜

På den anden side - så skal man jo huske at skrive imens ånden er over én....

drunk-02[1].jpg

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Synes godt om 2
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, Ethanol-Erik skrev:

Hehe, ja - det var garanteret en munter nat i 'Casa Snoozz'... 😜

På den anden side - så skal man jo huske at skrive imens ånden er over én....

drunk-02[1].jpg

Jeg har selv erfaret, at der er ting man ikke skal gøre sent om aftenen.;)

For mit vedkommende handler det så ikke om druk, men om træthed. Hvis jeg strikker sent om aftenen, så er det stensikkert, at jeg kan rette fejl næste dag når jeg er mere vågen.:D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Entrelac ahvad? Ikke strikke sent om aftenen ?

Min mor kan strikke uden at kigge på det. Fx sidde og se en film imens. Endda hvis hun er pissefuld ;) Og intet skal laves om dagen efter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 8.11.2019 at 15:01, snoozz skrev:

Entrelac ahvad? Ikke strikke sent om aftenen ?

Min mor kan strikke uden at kigge på det. Fx sidde og se en film imens. Endda hvis hun er pissefuld ;) Og intet skal laves om dagen efter ;)

Jeg kan også sagtens strikke om aftenen, men det er også sket, at noget skulle rettes næste dag.

Men du formår tydeligvis ikke, at redigere dit indlæg så det kan læses, selvom jeg formoder, at du i mellemtiden har været lidt mere ædru end da du skrev.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 23 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg kan også sagtens strikke om aftenen, men det er også sket, at noget skulle rettes næste dag.

Men du formår tydeligvis ikke, at redigere dit indlæg så det kan læses, selvom jeg formoder, at du i mellemtiden har været lidt mere ædru end da du skrev.

Ja der må man jo give dig ret :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind