Gæst HvadSkerDer

Hvad er der sket med dindebat?

Recommended Posts

Gæst HvadSkerDer

Er alle folk forsvundet? og hvorhen? og hvorfor?

Husker den for mange år siden, der var så meget gang i den hele tiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JEg ved det ikke, men synes også det er trist der kun er 2-3 indlæg om dagen.

Jeg vil anbefale at får på superchat.dk, der taler man dirkerte, og ikke bare når nogen har tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Der var et stort "oprør" i 2015 og debatten er aldrig helet helt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

På de debatsider hvor jeg har været med, "sol" og "din debat" skete det også, oprør og en halvering af debattører. 😂

Jeg bliver ved og håber på bedre tider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
On 6.11.2019 at 23:20, Gæst HvadSkerDer skrev:

Er alle folk forsvundet? og hvorhen? og hvorfor?

Husker den for mange år siden, der var så meget gang i den hele tiden?

Hører du intet nyt, må det betragtes som gode nyheder.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 6 timer siden, Jojojo skrev:

På de debatsider hvor jeg har været med, "sol" og "din debat" skete det også, oprør og en halvering af debattører. 😂

Jamen nu er du jo også en uforbederlig optimist:) men selvfølgelig er der da altid et håb om bedre tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 8 timer siden, Jojojo skrev:

Ligesom dig havde jeg også min gang på de nævnte to debatter. 

SOL lukkede selv deres debat ned. Da sitet fik nye ejere, var det tydeligt, at de ikke gad gøre noget ud af debatsektionen mere, men gik mere op i at tjene kassen på irriterende reklamer, der konstant poppede op på siden. Og så lavede de en såkaldt "opdatering", som gjorde debatten uoverskuelig og ikke særligt brugervenlig. Dråben, som fik bægeret til at flyde over, var da samtlige emails pludselig forsvandt i et dybt sort hul. Jeg havde selv en del mere eller mindre vigtige mails, der forsvandt pist væk! - Og så skred mange brugere, jeg selv inklusive. For der var ikke rigtigt styr på noget mere.

En af de tidligere SOL-debattører, Gubbi_The_Great (mener jeg at han hed derovre) opkøbte så bindestregsdebatten d-d fra "Musenfryd". Og fik lokket en del af de gamle SOL-debattører derover. En del af dem sidder der stadig, mens andre har forladt siden, bl.a. mig selv. Vi var nogle, der blev trætte af den dårlige tone derovre. GuBBi (som han nu kalder sig) er en sikkert flink, idealistisk og velmenende yngre mand. Men hans moderation lader en del tilbage at ønske, da han ikke rigtigt synes at have tid til at moderere tilstrækkeligt. Med det resultat at det sejler derinde og de fleste skældsord, nedladende personangreb, trådafsporinger o.s.v. får lov at stå upåtalte hen. Det blev en del så trætte af og så endte en del af bindestregsdebattens brugere så herovre.

Jeg kender intet til det såkaldte oprør i 2015 på dindebat. Men uanset hvad der skete dengang, synes jeg nu siden fungerer okay dags dato. Hvad der skete dengang, har jeg ingen viden og mening om. Det er dog synd, at der ikke er flere aktive debattører herinde. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.