snoozz

400.000 rykkerbreve til uskyldige ?

Recommended Posts

snoozz

Lorte-skattestyrrelsen vil da ingen end tage af i at lave lort. 400.000 stks breve á er det 8 kr pr stk ?

- som vel og mærke er sendt forkert !...

Nedlæg SKAT helt, det giver jo kun underskud alligevel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå ok de sagde bare i nyhederne, at man ville "få brev" om det. Troede jeg de mente papirbrev med.

Men det gør det ikke mindre hovedløst at efter hvad 5 år, så kan skattestyreslen stadig ikke lave noget rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det er trættende med alt det rod i Skat. 

Meen...mon ikke de også rammer plet i ny og næ. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jo i ny og næ er gør de sikkert.

Jeg skydler dem i al fald en hel del, både i form af bøder og børnepenge.

Men gør ikke mig noget hvis der går 5 eller 10 år mere inden de får styr på det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Der er ingen grund til at se realityprogrammer i disse dage. Man kan bare følge med i Danmarks største rufferivirksomhed, Skat.

Det er helt i orden de sender 400.000 E-BOKS breve ud og forsøger at kræve gældsposter ind og jeg håber da også det lykkes og det er et skridt mod at få styr på tingene i Skat, men umiddelbart tænker jeg at det i bund og grund vidner om, hvor lidt styr der er på det.

I foråret fik jeg eftergivet skattegæld på 3-4.000 kr som jeg i bund og grund ikke vidste jeg havde (det var en hulens masse småposter). Jeg havde sådan set fint nok råd til at betale, men de forsøgte aldrig at inddrive det og eftergav det bare. Jeg er selvfølgelig glad for at slippe for at betale, men det er i en eller anden grad en underlig opførsel at nogle slipper for at betale, især når de har råd.

Jeg er spændt på om jeg får en opkrævning, men mig bekendt har jeg ikke gæld (udover SU-gæld, der bliver afdraget på). Det troede jeg dog heller ikke jeg havde sidst så vi får at se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind