Tigermanden

Jim Lyngvild om danmarks fremtid: Vi bliver muslimsk

Recommended Posts

ThomasSneum

Hvis vesten bliver muslimsk, er der intet at frygte.. for så bliver det på frivillig basis - og ingen vil vel tage folks frie vilje fra dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 24 minutter siden, dewey skrev:

Næh men det betyder heller ikke, at han har uret.

Jeg mener det var Gaddafi, der engang sagde, at muslimer ikke vil indtage Vesten med våben men med barnevogne.

Måske vi først burde være enige om hvad det vil sige at indtage, betyder det at religionen får lov at få indflydelse på lovgivning eller betyder det etnisk blanding fordi de to er meget forskelligt.

Du kan have 40% at befolkningen med ikke arisk afstamning, primært fra muslimer lande og områder og stadig ikke blive is islamisk land.

Men ja det hele er gætværk og han kan også have ret, det kan vi at gode grunde ikke vide.

Men de globale vinde penge i retning af religions afgang som magtfaktor, derfor tilskriver jeg ikke Islam en lang fremtid. Men at brune Danskere kommer til at pære Danmark i tiden fremover er en anden sag, men det er ikke det samme som Islam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 4 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Hvis vesten bliver muslimsk, er der intet at frygte.. for så bliver det på frivillig basis - og ingen vil vel tage folks frie vilje fra dem. 

Det er mere sandsynligt at størstedelen af muslimerne og deres efterkommer bliver med korrumperede af vestens  dekadente moral og forlade "den sande vej" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, modpol skrev:

Det er mere sandsynligt at størstedelen af muslimerne og deres efterkommer bliver med korrumperede af vestens  dekadente moral og forlade "den sande vej" :)

Tænker jeg også.. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 timer siden, modpol skrev:

Måske vi først burde være enige om hvad det vil sige at indtage

Du kan jo f.eks. anvende et synonym for intage: skaffe sig herredømme over et land, et landområde el.lign. ved (trusler om) militær magtanvendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
For 21 timer siden, dewey skrev:

Du kan jo f.eks. anvende et synonym for intage: skaffe sig herredømme over et land, et landområde el.lign. ved (trusler om) militær magtanvendelse.

Ok, så hvem vil indtage Danmark og hvordan?

Muhamed nede i kiosken vil så købe en kalasnikof og koordiner med andre for at føre krig imod og nedkæmpe forsvaret og dermed besætte Danmark, for så at indføre sharialov for at forhindre Danskerne i at spise bacon og gå i swingerklub?

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 23 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Igen han har ingen baggrund i emnet, så hvorfor lytte, udover at være hans fan eller føle det han siger om gule tomater eller hvide æbler bare alt sammen er lovord og det er sandheden.

Det er derfor vi skal bekymre os om influencere og deres budskaber, den har du måske ikke helt fattet, hvad konsekvenser det har idag med alle de sociale medier.

Greta Thunberg har heller ingen baggrund i klimaforandringer (nok endda langt mindre end Lyngvild) så hende skal man heller ikke lytte til. Det samme kan siges om stort set alle samfundsdebattører.

For 23 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Hov, jeg glemte at du helt sikkert har ret i antal og befolkningen vokser, og muslimer og dansker får børn :)

Det nægter jeg ikke men at sige Danmark bliver muslimsk og da slet ikke med henvisning til dine facts ;( LOL  ,  Så når vi 3. verdenskrig først, som de i mellemøsten starter, og så bliver muslimer nok ikke så populære der alligevel helt uafhængigt af deres religiøse standpunkt eller om de er oprindelig migranter. 

40 år? Ved du hvor lang tid det tager at nå 6 millioner muslimere i Danmark.

Der er ingen, der siger at tallet skal op på 6 millioner for at islam bliver den religion med flertal. Det fordrer at Danmarks befolkningen er 12 millioner som MINIMUM (såfremt ALLE andre tilhører kristendommen). I dag betegner to tredjedele sig som kristne og dette tal er formentlig stadig faldende.

i den tid er antallet af muslimer godt og vel 10-doblet I samme periode er den samlede befolkning steget med noget i nærheden af 12-15%. Jeg har ikke alle tallene, men i bund og grund er det bare statistik og fremskrivning af de sidste 40 års udvikling. Med den vil man formentlig komme frem til at islam bliver den største religion om 40-60 år (som sagt har jeg ikke tallene så det er et slag på tasken). Så kan man argumentere for at det enten eskalerer eller deeskalerer, men det vil i høj grad komme an på rigtig meget. Falder antallet af flygtninge, vil Europa stadig have ry for området der flyder med mælk og honning, konflikter rundt om i verden osv.

Det kan også være det vender helt. Kristne begynder at få flere børn end muslimerne, Europa bliver et fattigere område end Mellemøsten, vi begynder at massetilbagesende muslimer osv. Jeg ser dog ikke umiddelbart nogle tendenser der tyder på dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 32 minutter siden, dna skrev:

Greta Thunberg har heller ingen baggrund i klimaforandringer (nok endda langt mindre end Lyngvild) så hende skal man heller ikke lytte til. Det samme kan siges om stort set alle samfundsdebattører.

Heldigvis er jeg også god til manipulering i det skrevne ord, og du taber lige der, hvis du husker jeg skrev ordets magt, ligger i at nå ud til folk, tror du min tekst her , når milliarder af mennesker? Tror du Greta gør?

Altså....  Det var nok lige et ringe argument eller ikke særligt gennemtænkt, når jeg havde påpeget hvor mange lytter.

edit: Hov, jeg glemte jo at budskabet som du leger med ikke har med Greta at gøre.

For 32 minutter siden, dna skrev:

Så kan man argumentere for at det enten eskalerer eller deeskalerer, men det vil i høj grad komme an på rigtig meget

Og så holder resten af hvad du skriver ikke noget, så det gider jeg slet ikke gå ind i.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
On 7.11.2019 at 10:51, ThomasSneum skrev:

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. Der er naturligvis intet at frygte ved et fremtidigt Islamisk Europa, da det hele i givet fald ville komme til at foregå fuldstændigt roligt og lovligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 56 minutter siden, Tigermanden skrev:

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. Der er naturligvis intet at frygte ved et fremtidigt Islamisk Europa, da det hele i givet fald ville komme til at foregå fuldstændigt roligt og lovligt

Jeg er nok klar over, at de yderligtgående islamisters mål - eller håb? - er at overtage Europa indefra simpelthen ved bestandigt at blive ved med at avle flere børn end de indfødte/oprindelige vesterlændinge får. Det er hvad der jo langsomt er ved at ske i f.eks. Frankrig, hvor der efterhånden ses flere mørke og sorte end der ses hvide, hvis man færdes i Paris. Også i Sverige går det stille og roligt dén vej, så der er mange områder i Sverige, hvor bander helt har overtaget dagsordenen og hvor politiet ikke slår til længere.

Jeg ved dog ikke, om jeg tror på, at en evt. magtovertagelse bliver så fredelig endda. I Frankrig har vi set en del uroligheder. Og jeg tror kun vi har set starten. Nostradamus og andre profeter har jo forudsagt, at vi vil se store uroligheder i Europa fra 2020 og fremad. Det tror jeg gerne, hvis tendensen fortsætter. 

Hvordan vil vestlige kvinder reagere, når islamister vil overtage deres land og kræve at kvinder går tildækket?

Hvordan vil homoseksuelle i vesten reagere, når islamister kræver dem stenede og dræbt?

Hvordan vil slagtere og restaurationsejere reagere, når islamister vil forbyde dem at producere og sælge svinekød/flæskesteg?

Jeg er ikke sikker på, at det nødvendigvis kommer til at gå fredeligt til. 

Når dette er sagt, så er det stadig min overbevisning, at vi ikke bliver islamiske. Jeg kender til globalisternes/Illuminati´s/skyggeregeringen´s/Deep State´s planer. Og de handler om at blande folk og racer sammen, så de nemmere kan indføre en overstatslig verdensregering. Og den kommer altså ikke til at blive baseret på islamiske værdier, kan jeg fortælle. Tværtimod tror jeg, at det snarere vil være islamisterne/muslimerne/araberne/nordafrikanerne der kommer til at skulle indordne sig. Det er ingen nem procæs, men når der er gået nogle generationer, tror jeg at enten vil Islam blive moderniseret ligesom Kristendommen er blevet det. Eller også vil mange muslimer skifte trosretning, fordi de udmærket godt kan se, når de færdes blandt vi andre til dagligt, at det er en trosretning, som holder dem i et jerngreb som slaver. Det gælder især for kvinderne, der reelt er som slaver i Islam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.