Tigermanden

Jim Lyngvild om danmarks fremtid: Vi bliver muslimsk

Recommended Posts

Tigermanden
Skrevet (redigeret)

Jeg kender ikke så meget til Jim Lyngvild, men jeg søgte efter artikler om danmarks muligvis Muslimske fremtid på nettet, og så faldt jeg over en spændende artikel, hvor Jim Lyngvild interviewes om sit syn på danmarks fremtid.  Her udtaler han blandt andet:

" Det her handler ikke om, at jeg er bange for muslimer. Jeg siger bare, at det kommer til at ske. Måske ikke i morgen, men det kommer til at ske"

Og han bringer også sammenligningen til Romerriget, som jeg også selv har bragt mange gange, for her er pointen, at selv avancerede nationer kan ændres ganske meget, når bare indvandringen er stor nok:

"Verden er cirkulær. Der er aldrig noget, der er konstant. Romerriget gik til grunde på grund af migration udefra. Og når vi har så mange mennesker på flugt, så kommer tingene til at ændre sig, om vi vil det eller ej".

Det er nu engang kloge ord, og selv tror jeg også, at fremtidens danmark vil blive Muslimsk. Det er bare et spørgsmål om tid. Jeg konverterede selv til Islam for et par år siden, og det er det bedste, jeg nogensinde har gjort. Så for mig gør det ikke så meget, at danmark bliver gradvist mere og mere Muslimsk, det synes jeg egentlig bare er spændende. At vi står midt i en kulturel og historisk brydningstid, hvor det så småt er ved at være tid til at vinke farvel til det danmark, vi altid har kendt - og sige goddag til danmark som et Islamisk land. Det er ikke alle forundt at opleve så spændende en overgang.

Nu al den fremmedfrygt, man finder blandt så mange mennesker i dag - det får mig til at tænke på tiden for 25 - 35 år siden, der var man altså ikke så bange for alt det nye. Eksempelvis lød det fra Erik Wedersøe, skuespiller og forfatter, fhv. formand for Socialdemokratiets kulturudvalg i Berlingske Tidende 3/3 1985:

"Idiotiske danskere...de helt store, blafrende tåber og idioter..et grænseland, hvortil kloge, dygtige mennesker kom rejsende fra syd for at udvikle og hjælpe de primitive nordboere...selv vort nationalsprog er et mixmask af påvirkning fra plattysk, hollandsk og en masse europæiske sprog. Hvad er en dansker? Og hvad er det dog, vi bilder os ind? - Hva'faen er det for et land, mit skib er fortøjet til?!"

Og det synes jeg egentlig er en frisk holdning, som vi nok kunne lære meget af i dag.

Hvad mener du?

jim-lyngvild

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/jim-lyngvild-om-danmarks-fremtid-vi-bliver-muslimsk/6520593

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Personligt tror jeg at videnskaben bliver mere udbredt en religion. 

Var ham Jim ikke ase-troende? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Tigermanden skrev:

At vi står midt i en kulturel og historisk brydningstid, hvor det så småt er ved at være tid til at vinke farvel til det danmark, vi altid har kendt - og sige goddag til danmark som et Islamisk land. Det er ikke alle forundt at opleve så spændende en overgang.

Når jeg tænker på hvordan nogle muslimer i dag opfører sig overfor dansker, så kan jeg godt frygte, at det kan blive lidt for "spændende".:gruble::shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)

Tænk bare, når man kan tro på sådan en gang vrøvl, så skal man hellere se imod golf staterne, der findes sharia love, og der er den muslimske generation slet ikke lige så repræsentativ som man gør det til i Danmark.  

Flere af disse lande, har en lille del native indbyggere, og så har de rigtig mange tilflyttere fra andre lande, så hvis de vil overtage andre lande, så må den fejle på hjemfronten, for der bliver de ikke flere indbyggere på grund af sit eget folk.

Så nej, tror ikke på det er realistisk de næste 200-300 år, hvis man skal tro bare en smule, så skal der ske så meget, og så har vi nok dræbt hinanden i en 3. verdenskrig før det sker. Og jaget nogle af dem hjem, hvis de er med til at starte krige i syden, og betragtes som fjenden i den krig, som selvfølgelig er lige så fiktiv som formodninger om overbefolkning af muslimer i Danmark.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg synes han skal læse noget mere om Romerriget og så kom igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Goddag hr. Tigermanden. Det anede mig skam da, at du da skam nok ville blive mere aktiv herinde, eftersom du jo har fået karantæne på bindestregsdebatten. 

Jeg tror nu ikke, at Danmark bliver muslimsk. For den skyggeregering, som styrer verden bag nedrullede gardiner, har nemlig helt andre planer. De er Lucifer-dyrkere og deres planer er en ny verdensorden (forkortet NWO = New World Order), hvor vi får én samlende verdensreligion under Lucifer. Det er derfor, at verdensregeringen går efter at microchippe os alle med dyrets tegn, 666. Når dette sker, så bliver vi alle Lucifer´s disciple. Muslimerne inklusive!

Bare se, hvordan vi hele tiden nærmer os microchippen. Senest vil de afskaffe papkortet til Nem ID, så vi bliver tvunget til endnu en digital løsning. Og til sidst tilbyder de os microchippen (666) med den undskyldning, at det "vil jo være nemmere for os alle, hvis vi har en microchip inde under huden!". Når dette sker, har vi alle taget dyrets tegn (MARK OF THE BEAST) og så er vi alle i Lucifer´s vold.

Disse planer blev afsløret af den nu afdøde Hollywood filminstruktur Aaron Russo. Interviewet ligger på Youtube. I kan selv google det. Han havde det direkte fra Rockefeller. Og Rockefeller og Rothschilds er jo de to dominerende familier i Illuminati aka verdens skyggeregering. Så når det kommer fra Rockefeller, så kan vi godt regne med, at det er sandt...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, ThomasSneum skrev:

Personligt tror jeg at videnskaben bliver mere udbredt en religion. 

Var ham Jim ikke ase-troende? :gruble:

Enig, religions dage som magtfaktor er talte og jo Jim har sagt at han var ase-troende - men ase-troende er måske mere et kultur fænomen end en egentlig religion i den forstand er folk nok ikke bogstavligt tror på at Odin findes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, Entrelac skrev:

Når jeg tænker på hvordan nogle muslimer i dag opfører sig overfor dansker, så kan jeg godt frygte, at det kan blive lidt for "spændende".:gruble::shock:

Ja, som altid er det de få der ødelægger det for de mange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

Goddag hr. Tigermanden. Det anede mig skam da, at du da skam nok ville blive mere aktiv herinde, eftersom du jo har fået karantæne på bindestregsdebatten. 

Jeg tror nu ikke, at Danmark bliver muslimsk. For den skyggeregering, som styrer verden bag nedrullede gardiner, har nemlig helt andre planer. De er Lucifer-dyrkere og deres planer er en ny verdensorden (forkortet NWO = New World Order), hvor vi får én samlende verdensreligion under Lucifer. Det er derfor, at verdensregeringen går efter at microchippe os alle med dyrets tegn, 666. Når dette sker, så bliver vi alle Lucifer´s disciple. Muslimerne inklusive!

Bare se, hvordan vi hele tiden nærmer os microchippen. Senest vil de afskaffe papkortet til Nem ID, så vi bliver tvunget til endnu en digital løsning. Og til sidst tilbyder de os microchippen (666) med den undskyldning, at det "vil jo være nemmere for os alle, hvis vi har en microchip inde under huden!". Når dette sker, har vi alle taget dyrets tegn (MARK OF THE BEAST) og så er vi alle i Lucifer´s vold.

Disse planer blev afsløret af den nu afdøde Hollywood filminstruktur Aaron Russo. Interviewet ligger på Youtube. I kan selv google det. Han havde det direkte fra Rockefeller. Og Rockefeller og Rothschilds er jo de to dominerende familier i Illuminati aka verdens skyggeregering. Så når det kommer fra Rockefeller, så kan vi godt regne med, at det er sandt...

Tror dine Lucifer-dyrkere står over for nogle udfodringer. Religionen er ved at mistet sit kvælertag om den bedre befolkning globalt, alle steder er det utilfredshed med religion. Uddannelser og modernet teknologi afsløre også at det grimme og dumme ved samen, så man kan ikke holde masser i mørke ret meget mere. En dag vil det også få politiske konsekvenser og så får dine Lucifer-dyrkere en udfordring :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, modpol skrev:

Tror dine Lucifer-dyrkere står over for nogle udfodringer. Religionen er ved at mistet sit kvælertag om den bedre befolkning globalt, alle steder er det utilfredshed med religion. Uddannelser og modernet teknologi afsløre også at det grimme og dumme ved samen, så man kan ikke holde masser i mørke ret meget mere. En dag vil det også få politiske konsekvenser og så får dine Lucifer-dyrkere en udfordring :)

Du har ret i, at det kan blive en udfordring i og med, at folk synes at blive mindre spirituelle og mere og mere materialistiske.

Men ideen bag er at forene de store verdensreligioner. Paven har selv udtalt flere gange, at verden har brug for en samlende verdensreligion med tænder. 

Projektet kan synes udfordrende, helt klart. Men ideen bag er, at alle verdensreligioner dybest set tilbeder den samme Gud. De har bare forskellige fortolkninger på visse områder. Verdensregeringen NWO-globalisterne (af andre kaldet ILLUMINATI) har så til hensigt at udviske forskellene mellem folkeslagene og det er derfor, at vi i disse år ser en migrations- og globaliseringsagenda. Lige pt. kan det givetvist synes urealistisk at forene verden bag én samlende religion og én stor verdensregering. Men det er et langtidsprojekt og det kan da godt være, at det kommer til at tage både 20, 30 eller for den sags skyld 50 år. Men planerne er helt reelle. Om verdensregeringen så får held til at udføre den i praksis, vil tiden vise. Jeg siger bare, at det er dét, som er planen. Kilden er Rockefeller. Og til dels Paven, der også har været inde på det.

Det er et projekt, som helt sikkert er kontroversielt. Ideen er som udgangspunkt udmærket. Nemlig at forene verdens folkeslag, så vi holder op med at bekrige hinanden. Men det er også et farligt projekt, fordi i værste fald kan der blive tale om en ensretning af os alle, som kan få fascistiske undertoner (fordi der ikke bliver plads til forskellighed). Tiden vil vise, om verden bliver bedre eller værre, når projektet er gennemført. Og det kan være om 20, 50 eller måske om 70 år. Hvem ved?!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.