Entrelac

YouSee, tilbagebetaling

Recommended Posts

Entrelac
Skrevet (redigeret)

Hvis du modtager en mail fra "YouSee", så lad være med, at trykke på linket. Tjek lige, om det kontonummer de oplyser i mailen stemmer overens med dit kontonummer.;)

Jeg har modtaget nedenstående til morgen, og det er jo altid rart, at få penge retur, men det er jo ikke noget jeg har oplevet med YouSee tidligere:gruble:, og mailen er da også skrevet på, hvad jeg vil kalde, dårligt dansk.

Et opkald til YouSee bekræftede da også min mistanke. Kontonummeret i mailen eksisterer slet ikke hos YouSee.

"Tilbagebetale Faktura Nr 132035 2019/2020
Efter de sidste beregninger Årligt for din regning for 2019/2020, har vi bestemt, at du er det
berettiget til at modtage en tilbagebetaling på DKK 849,00

(Din fil nr: (YS8571/06)

Klik på tilbagebetaling nu for at bekræfte din tilbagebetaling

Tilbagebetaling nu.

Venlig hilsen 
YouSee / 2019-2020

(Din fil nr: (YS8571/06)

Kontonummer:  206072130"

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Godt nok dårligt formuleret. De kloge hoveder siger ellers, at disse mails var blevet bedre i sprog og skriftlig tale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Godt nok dårligt formuleret. De kloge hoveder siger ellers, at disse mails var blevet bedre i sprog og skriftlig tale.

Dem fra "Nets" er blevet svære at gennemskue fordi de er skrevet ordentligt. Det er første gang jeg får fra "YouSee", så måske bliver de også bedre på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.