Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
DinFremtid

Hvad Danmark om plantebaseret pålæg

Recommended Posts

Bare mig.
On 30.10.2019 at 14:52, DinFremtid skrev:

Hej allesammen.

Årstallet er 2019 og madkulturen i Danmark er allerede i rivende udvikling!
I har sikkert lagt mærke til at køledisken i kødafdelingen indeholder kødfrit-plantefars (som ligner hakket kød).

Men hvad er danskernes, Vores egentlig holdning til denne ændring i mad kulturen?
Deltag og gør at jeres mening bliver hørt --->  https://www.surveymonkey.com/r/2KL88CF

Glæder mig til at se folkets , Jeres holdning!

Hør, hvor blev den grønne debattør pludselig af ?    😉   😀

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna

Om man lever plantebaseret eller vegetarisk, må være folks egen sag. De hede debatter der er/har været mellem vegetarere og kødspisere, er sgu gået over gevind og er endt på et plan hvor jeg kun kan ryste på hovedet! 

Gennemgående vil jeg så også pointere, at gå hen og lave noget som er en erstatning for kød, og samtidig putte en masse E-numre i. Så er der sgu ikke meget plantebaseret over det længere. Tag et kig på varedeklartionen. 

Hvis man vil leve plantebaseret/vegetarisk, så lav det fra bunden, så ved du hvilke råvare og ingredienser der er puttet i. Det gør du altså ikke hvis du køber det færdiglavet. 

Mener desuden også man bør kalde det hvad det er, i stedet for og vil ''snyde'' forbrugerne med fancy ord. 

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja ordet "plantebaseret" kan jo betyder hvad som helst.

Lige fra "kødrester og rådne gulerødder" til noget værre. De kartofler som ikke var pæne nok!... adr vil have det som står på pakken og ikke bare plante eller for den sags skyld så "kødbaseret" det lyder lige så dumt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...