DinFremtid

Hvad Danmark om plantebaseret pålæg

Recommended Posts

DinFremtid

Hej allesammen.

Årstallet er 2019 og madkulturen i Danmark er allerede i rivende udvikling!
I har sikkert lagt mærke til at køledisken i kødafdelingen indeholder kødfrit-plantefars (som ligner hakket kød).

Men hvad er danskernes, Vores egentlig holdning til denne ændring i mad kulturen?
Deltag og gør at jeres mening bliver hørt --->  https://www.surveymonkey.com/r/2KL88CF

Glæder mig til at se folkets , Jeres holdning!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.

Nej, det er vist langt fra sandheden, du der prædiker. Tror hjertens gerne du du kan finde "bedrageri kødet" i forretningerne nær bymidten i de større byer, men kommer du længere ud er stadset heldigvis fraværende.

Hvorfor skal folk partu væk fra forumet her. Monstro ikke du bliver rimelig upopulær ved moderator ?

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Har ingen ide om hvad du skriver om, planter der ligner kød, pålæg lavet af grøntsager, troede kopivarer var ulovlige i Danmark 😉

Spøg til side, kunne aldrig drømme om at købe det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Hvis de kunne finde ud af, at lave det uden alle mulige mærkelige tilsætningsstoffer, så kunne jeg overveje, at prøve det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg køber / bruger det ikke.
Jeg spiser kød og grøntsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Mindes nu heller ikke at have set det hersens "plantebaseret fars". Måske fordi jeg heller ikke har kigget efter det.

Kød er kød, og grønt er grønt.

Hvorfor skal "kød" ligne noget det ikke er ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
Skrevet (redigeret)

Jeg har prøvet plantebaseret “kylling” 😷 det smagte forfærdeligt, som i virkelig forfærdeligt. Jeg tror, det er en dårlig ide, at prøve at efterligne kød. Det bedre at kalde det, hvad det er, og give det den naturlige smag fra de grøntsager, der nu engang er i grønsager. 

(ps nøj de reklamer er irriterende, når man er på iPad’en 🤬)

Redigeret af gumle
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 21 timer siden, gumle skrev:

Jeg har prøvet plantebaseret “kylling” 😷 det smagte forfærdeligt, som i virkelig forfærdeligt. Jeg tror, det er en dårlig ide, at prøve at efterligne kød. Det bedre at kalde det, hvad det er, og give det den naturlige smag fra de grøntsager, der nu engang er i grønsager.

Jeg er helt enig.

Jeg har ikke prøvet plantebaseret "kød", men præsenteres man for en selleribøf, så ved man vel nogenlunde hvad man kan forvente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
littlelady873

Jeg har prøvet plantebaserede pølser i sommers..de lugtede endda også som pølser da de blev stegt på panden. Underlig fornemmelse når jeg ikke spiser rigtige pølser..men er ikke bange for at prøve det. De var da ok.. Men det er irriterende med alle de fyldstoffer maden skal proppes med.

Jeg gider ikke at skulle tilmelde mig et eller andet for at afgive stemmer. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

der er ikke noget som rigtig kød , rådt kød , tatar med rå æggeblomme oven på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind