Omnomnivore3000

Hjælp mig med at imponere chefen

Recommended Posts

Omnomnivore3000

Hej

Vi har lokaler i et kontorfællesskab, og vi har et lidt nørklet problem med skilt på døren.

Vi skal have et nyt skilt op, der viser folk vej til vores kontor. Problemet er, at vores kontor ligger for enden af en gang, hvor der egentlig er et andet kontor mellem. Det er først, når man kommer til den næste dør, at vores kontor er kommer.

Er der nogen, der har råd til en smartere løsning end bare at sige 'for enden af gangen'?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

En stribe gulvet i en farve firmaet bruger (fx i jeres logo).

Eller et lysskilt på døren som kan ses helt fra den anden ende af gangen ;)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ib Dorthe
Skrevet (redigeret)

Skriv: “Kun sinker stopper her”.
På den måde går de kloge længere frem og sinkerne sies fra til nabokontoret.

Hele 2 fordele.

vh. Ib René Kairo.

Redigeret af Ib Dorthe
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
Skrevet (redigeret)

Hvad med at lave et F.eks. Grønt skilt ved indgangen hvor der står: Grøn afdelingen D for enden af gang. Ovenover den dør i mellemlokalet hænges er skilt, hvor der står med store bogstaver GRØN AFDELING ( skiltet skal være grønt som det andet skilt.)

Den anden afdeling skal så have et skilt i en anden farve F.eks. Gul afdeling D lige udenfor hoveddøren. 
Deres skilt øverst jeres grønne nedenunder.

Jeg har aldrig forstået hvorfor skiltene ikke er i forskellige farver på kontorer og I offentlige bygninger. Vi mennesker er ret gode til at forstå og følge farver. 

Redigeret af gumle
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000
For 14 timer siden, gumle skrev:

Hvad med at lave et F.eks. Grønt skilt ved indgangen hvor der står: Grøn afdelingen D for enden af gang. Ovenover den dør i mellemlokalet hænges er skilt, hvor der står med store bogstaver GRØN AFDELING ( skiltet skal være grønt som det andet skilt.)

Den anden afdeling skal så have et skilt i en anden farve F.eks. Gul afdeling D lige udenfor hoveddøren. 
Deres skilt øverst jeres grønne nedenunder.

Jeg har aldrig forstået hvorfor skiltene ikke er i forskellige farver på kontorer og I offentlige bygninger. Vi mennesker er ret gode til at forstå og følge farver. 

Det er et glimrende forslag, og jeg er for så vidt helt enig, men jeg er bange for, jeg (eller vi) ikke helt har nok indflydelse på kontorfællesskabet til at komme med et så relativt stort forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bamseline-Mavepine
On 29.10.2019 at 12:22, Omnomnivore3000 skrev:

Hej

Vi har lokaler i et kontorfællesskab, og vi har et lidt nørklet problem med skilt på døren.

Vi skal have et nyt skilt op, der viser folk vej til vores kontor. Problemet er, at vores kontor ligger for enden af en gang, hvor der egentlig er et andet kontor mellem. Det er først, når man kommer til den næste dør, at vores kontor er kommer.

Er der nogen, der har råd til en smartere løsning end bare at sige 'for enden af gangen'?

Få lavet et skilt hvor der står f.eks. jeres afdeling/kontors navn, og at I kan findes forenden af dør nr to 

Eller i stedet for at skrive en lang smøre, så få det lavet så jeres afdeling/kontor navn står øverst og nederst er en pil som peger mod aftegningen af en dør hvor der står et to-tal på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000
For 11 timer siden, Bamseline-Mavepine skrev:

Få lavet et skilt hvor der står f.eks. jeres afdeling/kontors navn, og at I kan findes forenden af dør nr to 

Eller i stedet for at skrive en lang smøre, så få det lavet så jeres afdeling/kontor navn står øverst og nederst er en pil som peger mod aftegningen af en dør hvor der står et to-tal på?

Tak for buddet. Vi endte med at finde en glimrende løsning, der involverer to skilte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind