B. Adnersen

Navnet er Adnersen

Recommended Posts

B. Adnersen

Der er rigtig mange der er medlem af JKV (Dansk Ordblinde Samfund) for uafladeligt staver folk mit efternavn “Andersen” hvilket jo er helt gakkelak. For jeg hedder altså Adnersen og derfor føler jeg mig krænket. Jeg har et meget sjældent efternavn nemlig. 

De bedste hilsener fra fru. Adnersen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, B. Adnersen skrev:

Der er rigtig mange der er medlem af JKV (Dansk Ordblinde Samfund) for uafladeligt staver folk mit efternavn “Andersen” hvilket jo er helt gakkelak. For jeg hedder altså Adnersen og derfor føler jeg mig krænket. Jeg har et meget sjældent efternavn nemlig. 

Kunne du i stedet ikke prøve og overbevise dig selv om, at folk formoder du har lavet en slåfejl ?    😉

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.
Dårlig stavning !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 44 minutter siden, B. Adnersen skrev:

Er du så i familien med HC Anderpsen 😋

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
B. Adnersen
For 43 minutter siden, Jojojo skrev:

Er du så i familien med HC Anderpsen 😋

Ja det sjovt du spør’ for jeg har engang været i et relationsskib med en der hed Anderpsen. Ibbermand Anderpsen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ib Dorthe
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, B. Adnersen skrev:

Ja det sjovt du spør’ for jeg har engang været i et relationsskib med en der hed Anderpsen. Ibbermand Anderpsen.

Ibbermand? Jeg hedder Ib Dorthe og er en tøs på 35. Sagen er den at mange tror jeg er en dreng da jeg hedder Ib og derfor havde min mor også oprindeligt tænkt på navnet Ib Ibbermand Adnersen da det var mere piget. Men det blev dog skrinlagt igen da kirkedegnen nævnede at det så bare ville få mig til at blive st-st-st-st-stammer da der var to Ib’bere i begyndelsen. Jeg troede det også selv da jeg oprettede profilen her og så skiftede jeg bare køn. 

vh. Ib.

Redigeret af Ib Dorthe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On 28.10.2019 at 21:35, Ib Dorthe skrev:

Ibbermand? Jeg hedder Ib Dorthe og er en tøs på 35. Sagen er den at mange tror jeg er en dreng da jeg hedder Ib og derfor havde min mor også oprindeligt tænkt på navnet Ib Ibbermand Adnersen da det var mere piget. Men det blev dog skrinlagt igen da kirkedegnen nævnede at det så bare ville få mig til at blive st-st-st-st-stammer da der var to Ib’bere i begyndelsen. Jeg troede det også selv da jeg oprettede profilen her og så skiftede jeg bare køn. 

vh. Ib.

Nå okay. Jeg tænkte, at du nok bare var trans...det er jo blevet så moderne for folk at føle sig som det modsatte køn. Det er jo en hel trend efterhånden. Man er jo snart mere unormal, hvis man føler sig som sit eget køn end hvis man føler sig som det modsatte køn....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind