Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Kajkajdetermig

Farvel til politiker kritisk radio24-7

Recommended Posts

Kajkajdetermig

Jeg lytter faktisk kun til radio i bilen.

Der har jeg mange gange måtte blive siddende i bilen, hvis det har været "Den Korte Radioavis" Med Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm, som går humoristisk til angreb på politikerne.

Der er vidst ikke nogen tvivl om at DF har en stor ære i at Radio 24-7 nu må lukke.

Radio 24-7 har alle dage været en torn i røven på DF, som stod stejlt på at ødelægge den radiostation, på grund af at partiet ikke selv vil forholde sig til deres efterhånden udvandede politik, som grænser sig til racisme.

Som jeg kan forstå, så ligner det aftalt spil, med den nye DAB kanal, laud.

Allerede nu kun få døgn efter at have vundet udbuddet, er der kritik af den ansøgning som laud har sendt.

Ansøgningen skal vidst indeholde oplysninger om hvilke journalister som kanalen vil bruge, og der ser det vidst ud som om at man ikke har haft kontakt til de navne på og vidst også  CV på de pågældende journalister man har fremsendt navne på i deres ansøgning, om de overhovedet er interesseret i at arbejde for den kanal.

Som jeg så så kan forstå, så har den nye kanal også tænkt sig at opgraderer you-TÅBER til at være radiojournalister.

Hvem ved, måske kan Linse få sig et madlavnings program, eller lign. Måske "de sene hundehyl med Linse"

Linse har jo så meget at give os andre, med hendes spændende liv.

Hvem ved om Lebbe Lone ikke får sig et program, så alle de seksuelt forvirrede tåber måske kan finde sig selv, mens alle andre skal tvinges til at tage stilling til deres fucked up tilværelse.

Jeg kommer ikke til at støtte den radio. Og slet ikke betale licens til politikernes magtmisbrug, som med tiden kunne gå hen og blive en light udgave af Nordkorea.

Se bare på TV2, der er ikke skyggen af kritisk politisk journalistik. Det er en lang genudsendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Kan være at budrunden skal gå om. Den har vist været alt for fejlbehæftet. 

Det vil ærger mig hvis 24/7 lukker, men vinder Loud på ærlig vis, så skal de have held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 33 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Kan være at budrunden skal gå om. Den har vist været alt for fejlbehæftet. 

Det vil ærger mig hvis 24/7 lukker, men vinder Loud på ærlig vis, så skal de have held og lykke.

Hvis du synes.

Jeg er bare ikke i tvivl om at 24/7 har tabt på grund af den korte radioavis.

Jeg kan ikke forestille mig at de You-Tåber kan skabe en radio som rækker ud over deres egne interesser.

Dvs. der bliver kun tilbudt ekstremt overfladisk og politikerskræmt radio.

Det værste er vel, at alle de journalister som de har brugt i deres løgnehistorie/ansøgning, ikke er blevet kontaktet og spurgt om de overhovedet vil deltage. Men det har de så efterfølgende pure afvist, at de ikke vil.

Den overmongol som nu skal styre Laud, synes tilsyneladende at det er helt naturligt, at man fremsender en ansøgning, med stavefejl. Tumpen har utalt, selvfølgelig er der da stave og andre fejl i vores ansøgning. Den er jo på 350 sider????

Hvilke fejl skal vi så bedrages med i fremtiden.

Du kan tro at DF kommer til at underholde i den nye radio, som de naturligvis vil holde fra at forholde sig kritisk til deres politik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 2 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Jeg lytter faktisk kun til radio i bilen.

Der har jeg mange gange måtte blive siddende i bilen, hvis det har været "Den Korte Radioavis" Med Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm, som går humoristisk til angreb på politikerne.

Der er vidst ikke nogen tvivl om at DF har en stor ære i at Radio 24-7 nu må lukke.

Radio 24-7 har alle dage været en torn i røven på DF, som stod stejlt på at ødelægge den radiostation, på grund af at partiet ikke selv vil forholde sig til deres efterhånden udvandede politik, som grænser sig til racisme.

Som jeg kan forstå, så ligner det aftalt spil, med den nye DAB kanal, laud.

Allerede nu kun få døgn efter at have vundet udbuddet, er der kritik af den ansøgning som laud har sendt.

Ansøgningen skal vidst indeholde oplysninger om hvilke journalister som kanalen vil bruge, og der ser det vidst ud som om at man ikke har haft kontakt til de navne på og vidst også  CV på de pågældende journalister man har fremsendt navne på i deres ansøgning, om de overhovedet er interesseret i at arbejde for den kanal.

Som jeg så så kan forstå, så har den nye kanal også tænkt sig at opgraderer you-TÅBER til at være radiojournalister.

Hvem ved, måske kan Linse få sig et madlavnings program, eller lign. Måske "de sene hundehyl med Linse"

Linse har jo så meget at give os andre, med hendes spændende liv.

Hvem ved om Lebbe Lone ikke får sig et program, så alle de seksuelt forvirrede tåber måske kan finde sig selv, mens alle andre skal tvinges til at tage stilling til deres fucked up tilværelse.

Jeg kommer ikke til at støtte den radio. Og slet ikke betale licens til politikernes magtmisbrug, som med tiden kunne gå hen og blive en light udgave af Nordkorea.

Se bare på TV2, der er ikke skyggen af kritisk politisk journalistik. Det er en lang genudsendelse.

Æhm, jeg kan da nu heller ikke se man skal have stats støtte til at lave mere grin med et parti end man gør med andre partier... 

Det er fair nok man har en politisk agenda, men så må man drive det for private midler... Med statsstøtte synes jeg der kommer et krav om objektivitet og/eller at kunne gøre grin med de andre også (altså f.eks. Se tingene fra en dansk folkeparti vinkel). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 3 minutter siden, 78stonewobble skrev:

Æhm, jeg kan da nu heller ikke se man skal have stats støtte til at lave mere grin med et parti end man gør med andre partier... 

Det er fair nok man har en politisk agenda, men så må man drive det for private midler... Med statsstøtte synes jeg der kommer et krav om objektivitet og/eller at kunne gøre grin med de andre også (altså f.eks. Se tingene fra en dansk folkeparti vinkel). 

Jeg mener heller ikke at 24/7 er mere efter DF end andre partier.

Men det er DF der står bag denne her lukning. det er der ikke nogen tvivl om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
Lige nu, Kajkajdetermig skrev:

Jeg mener heller ikke at 24/7 er mere efter DF end andre partier.

Men det er DF der står bag denne her lukning. det er der ikke nogen tvivl om.

Ah OK, det lød bare sådan lidt på dit indlæg. Hvis de har gjort grin med alle ligeligt, så duer det ikke som argument. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 18 minutter siden, 78stonewobble skrev:

Ah OK, det lød bare sådan lidt på dit indlæg. Hvis de har gjort grin med alle ligeligt, så duer det ikke som argument. 

Den nuværende regering har også stået for skud.

Mettes hemmelige højrehånd, som ikke er valgt ind i folketinget, og som nægter at udtale sig til pressen, ham har de så men også haft et godt øje til.

Jeg tror at det hele kulminerede da LA sad oppe i træet, hvor DF også burde have siddet.

Hele den farce som udspillede sig mellem DF og LA, har kostet begge partier big time.

Og mit gæt er, at begge partier er ude af politik inden for de næste 4 år.

Glem ikke at DF som har rendt rundt med en opdragende pegefinger til alle andre, selv er havnet i fedtefadet med deres EU-fusk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

DF behøver da ikke radio24syv  til at se kritisk på DF , det klare DF super flot selv , svindelsag , vælgerflugt  , DF har fuldt fortjent deres nederlag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 3 minutter siden, stig6499 skrev:

DF behøver da ikke radio24syv  til at se kritisk på DF , det klare DF super flot selv , svindelsag , vælgerflugt  , DF har fuldt fortjent deres nederlag 

Det er jeg helt enig i.

Det samme gælder LA.

Men det var lige efter at LA og DF underholdte Danmark, og konkurreredes om at være tåbelist.

Og det undgik ikke den korte radioavis, og lige efter begyndte hitlerjungen Tulle at forlange 24/7 til udkants Danmark, lige som alt det andet der ikke blæser deres vej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Kajkajdetermig skrev:

Det er jeg helt enig i.

Det samme gælder LA.

Men det var lige efter at LA og DF underholdte Danmark, og konkurreredes om at være tåbelist.

Og det undgik ikke den korte radioavis, og lige efter begyndte hitlerjungen Tulle at forlange 24/7 til udkants Danmark, lige som alt det andet der ikke blæser deres vej. 

jeg er enig i at det er noget lort at radio24syv  lukker , den nye radio er for de unge , de unge har sgu nok af radio , tv , som er til dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...