Kajkajdetermig

Emilie Meng sagen. latterligt politiarbejde.

Recommended Posts

Kajkajdetermig

Hej derude.

Jeg stødte på de 3 programmer der faktisk beskriver hvor skidt det står til når politiet arbejder i Udkants Danmark.

Hvis der er nogen der har set de tre dokumentarprogrammer der vedrører opklaringen af mordet på Emilie Meng som forsvandt fra Slagelse Station i 2016, må de være lige så rystet som jeg.

De to betjente som sidde og prøver at bortforklarer deres elendige indsats, burde bortvises fra deres tjeneste, og få frataget ALT.

Den fede og skaldede udgave, minder aller mest om en menneskelig udgave af Andebys politi Mester STRIKS, som jo ikke kan stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele.

Hans makker, sidder og ligner en tvangsforflyttelse på baggrund af hans alkoholproblemer.

Jeg tror at det her er Danmarks historiens værste eksempel på hvad der virkelig foregår i udkants Danmark.

Alle tre afsnit kan ses på DR.dk hvis ikke du er blevet forarget for nyligt.

Det er simpelthen PINLIGT POLITI ARBEJDE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg har ikke set udsendelsen, men der er nok eksempler på politiarbejde som mangler..well.. en ærlig indsats. 

Det hænger vel uløseligt sammen med prioriteringer som er bundet op på manglende ressourcer. Det virker unægtelig som for meget arbejde, på for få hænder.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg har heller ikke set udsendelsen. Den er i tre afsnit og jeg ved ikke, om min interesse i sagen er stor nok til at gide kæmpe mig igennem tre tørre afsnit med en masse detaljer. Uden nogensinde at have fulgt sagen tæt, fornemmer jeg dog, at nogen højt på strå dækker over et eller andet. Måske dækkes der over graverende politi- og efterforskningsfejl, for ikke at tabe ansigt. Eller også dækkes der over, at man har en viden om forbrydelsen, som man ikke vil have frem, fordi det i for høj grad vil udstille efterforskernes imkompetence. Så tier man og lader som om, at man intet ved...

Der er også den lille mulighed, at hele sagen er et falsk flag, hvor nogen meget højt på strå står bag forbrydelsen. Og så dækker myndighederne over det, fordi de, der står bag, er så højt oppe, at de er urørlige og derfor ikke kan stilles til ansvar. F.eks. folk med forbindelser til Deep State eller sort magi (Illuminati - en EKSTREMT hemmelig og tys tys satanisk og okkult sammenslutning af nogle af verdens mest indflydelsesrige mennesker. De dyrker sort magi, har sexslaver og dyrker Satan...YEP, de eksisterer, men det er totalt tabu for medierne at nævne dem!).

Det er en teoretisk mulighed, jeg ved det. Men man har bare hørt om den slags sager før. Dog primært fra USA har der været lignende sager, hvor der er blevet dækket over et eller andet, fordi forbryderne ikke måtte afsløres - da de var for højt på strå. F.eks. pædofilringe med forbindelser til det politiske system i USA - dem er der blevet dækket over. Fordi det kommer for tæt på magthaverne! Dog kommer der lidt frem nu, hvor der snakkes om, at både Trump og Bill Clinton var med på Eppsteins "Lolita ø". Det er da lidt mistænkeligt, at både Trump og Clinton har besøgt Eppsteins ø mange gange, mens Eppstein havde unge piger som slaver der. Især når man kender til de to herrers umættelige sexappetit og hang til unge damer. Men som sagt - nogle sager er så store og farlige, at der lægges låg på dem. Om Meng-sagen er én af disse, aner jeg ikke. Men man ved aldrig. Hvis nu nogen højt på strå på en eller anden måde står bag en bortførelse eller hun er blevet sexslave for nogle elitære mænd eller hvad ved jeg...

Bortset fra det, så JA, politiet ER presset og de magter derfor ikke at løse samtlige opgaver på tilfredsstillende vis, hvilket må være til stor frustration for de enkelte betjente. Men efter min mening prioriteres der også forkert rent ledelsesmæssigt. Om det er politikerne eller rigspolitichefen eller en helt tredje eller fjerde, der har det primære ansvar, er svært at gennemskue. Men jeg synes, at der er noget galt, når politiet godt kan stile mindst 50 mand op, når Obama gæster Aalborg - eller 30-40 mand, når Brøndby spiller mod FCK. Eller 10-15 mand, når Paludan demonstrerer.

Ikke at ovenævnte ikke også er politiopgaver, for det er de. Eller det vil sige, jeg vil faktisk mene, at sådan noget som fodbold, burde politiet ikke bruge tid på inde på stadion. Der burde det være nok med kontrollører fra klubberne selv. Og når f.eks. Obama gæster Aalborg, burde diverse CIA-sikkerhedsfolk og PET-vagter også være nok. Så behøver de ikke 50 betjente derudover, men måske en 5-8 stykker.

Paludan skal da også beskyttes, fordi det er ikke rimeligt, at man tillader ekstremister at slå manden ihjel! MEN er det virkeligt nødvendigt med 10-20 mand hver gang, han demonstrer? Jeg vil mene at 2-3 betjente burde være nok. Så kan de altid tilkalde forstærkning, hvis tingene løber løbsk. Husk nu at betjente er bevæbnede. Så de kan jo altid trække pistolen eller bare strømpistolen eller give lidt peberspray, hvis det går helt galt! De behøver ikke være 10-20 mand hver gang! Desuden er de fleste mandlige betjente nogle store stærke muskelbundte (ligner ofte steroidebomber!), så jeg vil mene, at to gennemsnitlige mandlige betjente burde have muskler nok til at tæve 5-10 bøller. De er jo trænet til at slås!

Derudover er der meget symbolpolitik forbundet med grænsevagterne. Reelt tvivler jeg på, at den reelle virkning af alt det grænsepoliti er særligt stor. De kan ikke være overalt alligevel, så VIL man over grænsen, skal man nok komme det uanset hvad. Det er ikke ligefrem den kinesiske mur, man skal forcere!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 14 timer siden, ThomasSneum skrev:

Jeg har ikke set udsendelsen, men der er nok eksempler på politiarbejde som mangler..well.. en ærlig indsats. 

Det hænger vel uløseligt sammen med prioriteringer som er bundet op på manglende ressourcer. Det virker unægtelig som for meget arbejde, på for få hænder.

Hej.

Det her politiarbejde har intet med prioriteringer at gøre.

Det er ganske enkelt politiet der ikke har udført sit arbejde. De har slet ikke sikret sig alle de optagelser fra alle de kamera overvågninger  som kunne have standset den bil der samme morgen som hun forsvandt kørte hende 60 km. væk.

Der har været ufatteligt mange som har rettet henvendelse til politiet med brugbare oplysninger, men det har politiet ikke reageret på.

Politiet har været med til at opfordre borgere til at aflytte en uskyldig mand, og generet ham på det groveste.

Emilie forsvandt i 2016, og i januar 2019 er man kommet i tanke om at nogen måske kunne have set noget, for 2½ år siden.

Men nej, det kan folk ikke.

Der var faktisk en kvinde der kørte meget langsomt bag en traktor, som så en mand slæbe noget tungt ud af en hvid bil, præcis på det sted man fandt Emilie et år senere.

Men det gad politiet heller ikke undersøge.

Prøv at se de tre afsnit. Jeg er rystet over hvad politiet kan slippe af med i denne her sag.

Det her er nok det mest groteske eksempel på hvad der sker af svigt i det offentlige.

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind