Forsvarsadvokat

Er du bekymret for indvandringen?

Recommended Posts

ThomasSneum
For 6 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Har du det sådan at man skal fornærme andre, når man ikke længere kan vinde kampen? 

how low can you go.. sørgeligt.

?? Du snakker om julegran..😂

"Ja, dine tal er julepynt , hvor de hårde fakta gør julen til en kedelig grøn ting i nogle lande. Men statistisk set, får vi hvid jul..."

Jeg er ikke i nogen kamp. Vi lader den bare ligge hvis du føler sådan. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 17 minutter siden, ThomasSneum skrev:

?? Du snakker om julegran..😂

"Ja, dine tal er julepynt , hvor de hårde fakta gør julen til en kedelig grøn ting i nogle lande. Men statistisk set, får vi hvid jul..."

Jeg er ikke i nogen kamp. Vi lader den bare ligge hvis du føler sådan. :)

Jylepynt piller man ned meget let, og det pynter ikke hele året, hvor mange lande er kedelig grønne.

Så dine argumenter skydes ned , som du fremfører dem, og i andre lande føler de det er den hverdag de kæmper med, som du synes ikke findes , fordi du ser der kommer flere og dine procenter falder, så er alt i fineste orden.

Du kan ikke tale pænt, og du vil ikke forstå hvad folk bor i , og fortolker dine procenter, som passer dig bedst uden at se ud i virkeligheden og forstå kriminelle altså forøges når de samles i grupper , som din ene rapport også ville forklare.

Intet gør noget godt, hvis det store problem er tal forøges, og kriminelle handlinger stiger , og skal man sammenligne på national plan med næsten 6mil indbyggere, så har jo nogle andre index nøgler at regne med, og især i ghetto områderne 3-4 dobles disse tal, fordi de er overrepræsenteret, som du så gerne vil have vi skal have med, detaljer.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 11 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jylepynt piller man ned meget let, og det pynter ikke hele året, hvor mange lande er kedelig grønne.

Så dine argumenter skydes ned , som du fremfører dem, og i andre lande føler de det er den hverdag de kæmper med, som du synes ikke findes , fordi du ser der kommer flere og dine procenter falder, så er alt i fineste orden.

Du kan ikke tale pænt, og du vil ikke forstå hvad folk bor i , og fortolker dine procenter, som passer dig bedst uden at se ud i virkeligheden og forstå kriminelle altså forøges når de samles i grupper , som din ene rapport også ville forklare.

Intet gør noget godt, hvis det store problem er tal forøges, og kriminelle handlinger stiger , og skal man sammenligne på national plan med næsten 6mil indbyggere, så har jo nogle andre index nøgler at regne med, og især i ghetto områderne 3-4 dobles disse tal, fordi de er overrepræsenteret, som du så gerne vil have vi skal have med, detaljer.

Det er ikke noget jeg påstår. 

Alle som har analyseret statistikken, kommer til konklusionen, at kriminaliteten er faldende, ikke stigende. Og igen...du behøver ikke tage mit ord for det. Samtlige anderkendte rapporter bla. fra det kriminalitet præventive råd, kommer til samme konklusion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 18 timer siden, ThomasSneum skrev:

? Dk statistik er ikke forkert. Du tolker den bare forkert.

Det er nemlig essensen, alle kan se de same fakta, det er tolkningen som skiller vandende.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, dewey skrev:

Ak ja :forvirret

100 bilister ud af 10.000 forulykkede i 2017 - i 2018 forulykkede 200 bilister ud af 30.000 -  er det nu i procenter statisk set en tilbagegang af forulykkede eller en stigning?  - altså efter din regnemetode?

Det afhænger da af hvad man ønsker at måle på og hvorfor, hvad ønsker man at bruge tallene til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 14 timer siden, Jojojo skrev:

På Grønland er kriminaliteten stigende. 

Jeg kan dog ikke finde tal på hvor mange Muslimer der findes på øen

Grønlænderne er i den grade på spanden og de er som gruppe væsentlige mere kriminelle end de muslimske indvandre i Danmark. 1/4 barn i grønland er blevet misbrugt og vi ser kønssygdomme ned i 3 år alderen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Det er ikke noget jeg påstår. 

Alle som har analyseret statistikken, kommer til konklusionen, at kriminaliteten er faldende, ikke stigende. Og igen...du behøver ikke tage mit ord for det. Samtlige anderkendte rapporter bla. fra det kriminalitet præventive råd, kommer til samme konklusion.

kronik-2810-19

Tegning: JP - Tegning: Rasmus Sand Høyer

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind