Lucianone

Hvornår i livet så du bedst ud?

Recommended Posts

Lucianone

Dette emne er lidt for sjovt.

Men når man kommer op i en vis alder og kigger tilbage på sine barndoms- og ungdomsbilleder, kan man jo godt se, at man har forandret sig gennem årene. Nogle er blevet grimmere, mens andre nærmest er blevet kønnere med årene. Det er nok meget individuelt.

Men hvornår i livet synes du selv, at du så bedst ud eller havde et udseende, du gerne ville have (igen)?

Eller ser du bare simpelthen bedre ud NU end nogensinde før?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg deltager gerne selv, for ellers kan jeg ikke forvente andres deltagelse:

Hmm, hvilken alder ville jeg vælge, hvis jeg kunne vælge ét udseende for resten af livet?

Tja, jeg ville nok vælge ca. 23-24 år. Fordi jeg føler nok, at jeg toppede rimeligt meget der. Var stadig køn og drenget af udseende, hvilket jeg scorede super på ude i byen. Og samtidig havde jeg da alderen og erfaringen til at trykke på de rigtige knapper, så jeg som sagt scorede rigtigt godt. Samtidig spillede jeg stadig fodbold, cyklede meget og løb endda også lidt. Så kondien var også tiptop.

Den alder, hvor jeg følte mig mest populær, var dog faktisk i 14-15 års-alderen. Af en eller anden grund, så ville alle være venner med mig dengang og både piger og drenge lagde an på mig. Jeg husker fra 15 års-alderen, at da jeg var på træningslejr med mit fodboldhold, begyndte drengene på holdet at snakke om bøsser. Og hele TO af dem sagde, at "jeg er ikke bøsse, men SKULLE jeg være sammen med en dreng, skulle det være en type som..." - og så nævnte de begge mit navn! Jeg kan huske, at jeg følte mig lidt beæret, men samtidig også flov over, at de sagde, at de gerne ville have sex med mig. Men jeg har dog siden fundet ud af, at de begge blev bøsser som voksne he he. Men når jeg ser på billeder fra dengang, kan jeg godt se, at jeg var langt den kønneste af drengene på min skole (på mit alderstrin). Så der har vi nok forklaringen på min popularitet. Men i den alder var jeg kejtet og usikker og fik intet ud af mit udseende, da jeg overhovedet ikke havde selvsikkerheden til at score. Men det blev bedre nogle år senere....

Da jeg startede på mit nye studie som 21 årig, husker jeg, at da jeg trådte ind i klasseværelset, hørte jeg et dybt suk fra flere af pigerne. Og de kiggede meget på mig og hviskede og tiskede. Jeg kunne høre et par af dem sige "orv, hvor er han pæn ham der!". Så dengang måtte jeg virkeligt have udseendet med mig. Men der som 20-21 årig var jeg bare for grøn og uerfaren, derfor vælger jeg 23-24 år, hvor jeg vel stadig så lige så godt ud, men bare var blevet mere selvsikker i det.

Efter de 25 gik det en smule tilbage. Jeg tog nogle få kg på (dog ikke mange), fordi jeg som 24 årig stoppede med at spille fodbold. Og jeg fik et job, som var lidt stressende, så jeg nogle gange pressede mig selv for hårdt. Men helt op i 30´erne var jeg stadig ret pæn og ungdommelig af udseende. Faktisk scorede jeg bedst omkring 35 års-alderen - fordi der var jeg blevet så erfaren, at jeg aldrig lod en chance gå tabt, hvis jeg flirtede i nattelivet. Mens da jeg var i 20´erne, skete det stadig, at jeg var så kejtet og uerfaren, at jeg lod gyldne chancer gå tabt. 

I dag er min ungdom ovre og det kan man godt se på mig. Jeg ser ikke gammel ud, men man kan sagtens se, at jeg ikke er 25 mere. Så i dag kan jeg ikke bare score på mit udseende. Så scorer jeg i dag, er det erfaringen, jeg bruger. Men jeg kan godt mærke, at det er sværere i dag end for 20 år siden. Er man ung og smuk, behøver man ikke gøre ret meget - folk kommer jo bare til én selv. Når man bliver ældre og udseendet ændres, skal man gøre en større indsats for at få bid. Sådan er det i hvert fald for vi mænd. For kvinder er det nok nemmere, da de kan score uanset om de er 16 eller 70. Fordi mænd er så desperate efter kvinder...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

20-26 års alderen vil jeg tro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.

Omkring den alder, hvor jeg var både slank og viril.   😁

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Da jeg var 20 år. Når jeg kikker på billederne, forstår jeg ikke hvorfor jeg havde mindreværdskomplekser dengang 🙄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind