Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Hvor er andre kæledyr blevet af ?

Recommended Posts

stig6499

hun undulater bliver kønsmoden efter ca et halvt år , nu er min hun undulat et halvt år og jeg har ikke set at hun har parret sig med en af hannerne , jeg tror min hun undulat er sex forskrækket 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Jeg har hunde. Havde engang en kkæreste der ikke kunne lide dyr - hun viste sig også at være en samvittighedsløs narcissistisk uempatisk løgner. Jeg bryder mig ikke om mennesker, der ikke kan lide dyr - de har ofte en brist.

Som dreng havde jeg også en fugl - i det hele taget synes jeg fulgte er vildt interessante - især rovfugle og ravnefugle.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 17.5.2020 at 07:36, stig6499 skrev:

hun undulater bliver kønsmoden efter ca et halvt år , nu er min hun undulat et halvt år og jeg har ikke set at hun har parret sig med en af hannerne , jeg tror min hun undulat er sex forskrækket 

Jeg have et undulatpar som barn, men de var bestemt ikke sex forskrækkede, de fik flere kul unger :)

Men det ser sjovt ud når de vil parre sig på en gardinstang, det ser ikke nemt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 18.5.2020 at 08:10, modpol skrev:

Jeg have et undulatpar som barn, men de var bestemt ikke sex forskrækkede, de fik flere kul unger :)

Men det ser sjovt ud når de vil parre sig på en gardinstang, det ser ikke nemt ud.

ha ha gardinstang , jeg håber at mine undulater får unger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...