Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Hvor er andre kæledyr blevet af ?

Recommended Posts

stig6499
On 23.3.2020 at 08:35, modpol skrev:

Kan anbefale Tamron16-300mm, det er har hurtig fokus er fugttæt og er faktisk skarpere end 70-300.

ok jeg googler den lige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 19.3.2020 at 15:58, stig6499 skrev:

jeg har jo 3 undulater 2 hanner og 1 hun , jeg fodrede dem i morges og kom til at se at jeg er ved at løbe tør for undulat fodder , så jeg to ud for at købe undulat fodder , 1 kg undulat fodder koster 20 kr , det er fanme billigt , så jeg købte 4 kg 

Ja, det var godt nok billigt. Var det dyrehandlerens egen blanding?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 12 timer siden, Entrelac skrev:

Ja, det var godt nok billigt. Var det dyrehandlerens egen blanding?

Maxi zoo 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 13 timer siden, stig6499 skrev:

Maxi zoo 

Du skal bare være obs på, at kunne billigere det er, jo færre vitaminer er der i. Vitakraft er dyrt, men det er også det bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, Entrelac skrev:

Du skal bare være obs på, at kunne billigere det er, jo færre vitaminer er der i. Vitakraft er dyrt, men det er også det bedste.

Ja jeg kan se at vitakraft er 13 kr dyrere end det jeg køber i maxi zoo men maxi zoo ligger 1 busstoppested væk fra mig , her er det jeg køber i maxi zoo

20200503_041808.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, Entrelac skrev:

Ja jeg kan se at vitakraft er 13 kr dyrere end det jeg køber i maxi zoo men maxi zoo ligger 1 busstoppested væk fra mig , her er det jeg køber i maxi zoo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 7 timer siden, stig6499 skrev:

20200503_041808.jpg

Så vidt jeg kan se forhandler Maxizoo også vitakraft.

Du kan få en fornuftig blanding ved at blande en pose af det billige foder med en pakke Vitakraft.

Hvis dine undulater bliver forkølede, så luk dem inde i buret, sæt en varmelampe over buret (f.eks. en akvarielampe eller en arkitektlampe) og giv dem Vitakraft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
1 time siden, Entrelac skrev:

Så vidt jeg kan se forhandler Maxizoo også vitakraft.

Du kan få en fornuftig blanding ved at blande en pose af det billige foder med en pakke Vitakraft.

Hvis dine undulater bliver forkølede, så luk dem inde i buret, sæt en varmelampe over buret (f.eks. en akvarielampe eller en arkitektlampe) og giv dem Vitakraft.

jeg må ind og glo i maxi zoo , de har fuglefoder til mange slags fugle i forskellige prisklasser , det er en jungle at finde rundt i , jeg har ikke været ude for at nogle af mine undulater er forkølet , men jeg har også 21 grader varmt i min lejlighed , og min undulat pusher havde undulat bur ude på altanen i december måned , det er sgu da dyreplageri , men jeg fik da redet en hun undulat fra det dyreplageri 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 18 timer siden, stig6499 skrev:

jeg må ind og glo i maxi zoo , de har fuglefoder til mange slags fugle i forskellige prisklasser , det er en jungle at finde rundt i , jeg har ikke været ude for at nogle af mine undulater er forkølet , men jeg har også 21 grader varmt i min lejlighed , og min undulat pusher havde undulat bur ude på altanen i december måned , det er sgu da dyreplageri , men jeg fik da redet en hun undulat fra det dyreplageri 

Jeg havde undulater som barn, de fik også frugt og grønt udover fuglefoder, og de var sunde og raske og fik i øvrigt flere kul unger.

Så i stedet for at købe det dyre foder så giv dem frisk frugt og grønt, det er under alle omstændigheder det de også spiser i naturen så det må være det bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 51 minutter siden, modpol skrev:

Jeg havde undulater som barn, de fik også frugt og grønt udover fuglefoder, og de var sunde og raske og fik i øvrigt flere kul unger.

Så i stedet for at købe det dyre foder så giv dem frisk frugt og grønt, det er under alle omstændigheder det de også spiser i naturen så det må være det bedste.

ok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...